مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب در سطح ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران و مراکز استانهانمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب در اصفهانوظایف نمایندگان دستگاه ساعت زنی
نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب

بزرگترین نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب در سطح ایران و قیمت استثنایی شما می توانید به تعداد عمده و تکی  این محصول را از ما طلب کنید.

نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران و مراکز استانها

فروش انواع دستگاه ساعت زنی از جمله  اثرانگشتی، چهره، کد و کارت و عنبیه در سطح کشور ارائه می شود. برای معرفی دستگاه مواردی چون تعداد نیروی کار، محیط کار، شهر و اقلیم، تعداد ورودی ها، تعداد شیفت و همچنین میزان هزینه ای که برای خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر گرفته شده است، مهم است که اطلاعات مناسب به مشاورین ما ، موجب می شود که بهترین دستگاه حضور و غیاب  به شما معرفی شود.

نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب

نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب در اصفهان

با توجه به سفارش های متوالی در اصفهان این مجموعه اقدام به راه اندازی و تامین دفتری در شهر اصفهان کرده است تا  به رفاه شرکت های متقاضی و ارتقا خدمات به خوبی انجام گیرد.
برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب در نصف جهان در صورتیکه سیستم به صورت خارجی (out door) بخواهد استفاده شود، لازم است حتما دستگاهی تامین گردد که در مقابل آفتاب، بارندگی، سزما و گرما مقاوم باشد تا در فصل بارندگی، دغدغه   اینکه نکند به دستگاه آسیب بزند را نداشته باشید. پیشنهاد ما دستگاهی با ip67 است هر چند استفاده از سایبان احتیاط است. برای این شهر در فضای خارجی لازم است سیستم کنترل ترددی استفاده شود که در-۲۰درجه تا +۶۰ درجه سانتیگراد را بتواند عملکرد عادی را داشته باشد. باز در این مورد هم پیشنهاد می شود آفتاب مستقیم به دستگاه برخورد نکند.

نمایندگی فروش دستگاه حضور و غیاب

در دیگر شهرها  هم نمایندگی های ما  که در واقع همشهری  شما هستند،   خدمات و نصب دستگاه ها را پشتیبانی می کنند.

وظایف نمایندگان دستگاه ساعت زنی

بعد از سفارش مشتری به دفتر تهران، و ارسال سفارش  بعد از دریافت دستگاه ساعت زنی توسط سفارش دهنده، نماینده با حضور  در سایت مشتری، اقدام به نصب سخت افزاری و نرم افزاری می کند.شایان ذکر است نصب می تواند به صورت ریموتی و از راه دور نیز انجام پذیرد که این بسته به درخواست مشتری دارد.
بعد از نصب، کلیه  راهنمایی ها و آموزش صورت میگیرد. باید این نکته را در نظر بگیریدکه  تا زمانی که مشتریان به سیستم حضور و غیاب مسلط نشده اند باید تک تک موارد برای آنان تفهیم و توجیه گردد. نگران نباشید در اوایل مواردی متعددی بر می خورید که نیاز است تا با نمایندگی ها مطرح کنید. و بعد آن به دستگاه مسلط خواهید شد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید