مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ترددبان عرضه تخصصی دستگاه ساعت زنی اداری

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه ساعت زنی اداری با نرم افزار ویژهبهترین دستگاه حضور غیاب برای شرکتتان را بشناسیدآینده نگری در خرید  نرم افزار حضور غیابچشمداشت به سخت افزار حضور غیاب
دستگاه ساعت زنی اداری

دستگاه ساعت زنی اداری  با فروش  ویژه همچنین صادرات این دستگاه به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، عراق و ازبکستان

دستگاه ساعت زنی اداری با نرم افزار ویژه

در دستگاه ساعت  زنی اداری مهمترین نکته ، نرم افزار آن است که با توجه به  قوانین شیفت انواع استخدام و … تغییر می کند. اگر در یک شرکت تنها نیاز باشد که حضور غیاب، ثبت شود و شیفت خاصی وجود نداشته باشد، شاید نرم افزار حضور غیاب رایگان هم کفاف کار را بدهد البته این نرم افزارها معمولا برای دادن اطلاعات به نرم افزار حسابداری، نهایتا بصورت یک خروجی text این کار را انجام می دهد. معمولا نرم افزار هایی که شامل هزینه هستند خروجی اکسل و پی.دی.اف و… هم برا سهولت کار می دهد.

دستگاه ساعت زنی اداری

بهترین دستگاه حضور غیاب برای شرکتتان را بشناسید

استحکام، سرعت پردازش، عملکرد(چهره، اثر انگشت، کارت و…) فضای محیط از نظر آب و هوا، گردو خاک، رطوبت می تواند تاثیری محسوس در خرید دستگاه ساعت زنی بگذارد.
شرکتهایی وجود دارد که جمعیت زیادی دارند ولی به واسطه اینکه ضوابط پیچیده ای ندارند با راحت ترین نرم افزار که شاید رایگان هم باشد کار راه انداز خواهد بود.
گاهی هم با جمعیت کم نیاز به نرم افزار و فرمول های ویژه ای است.
در کل نباید بی گدار به آب بزنیم و گمان کنیم یک اداره بزرگ دستگاه گران و یا امکانات فراوان نیاز دارد و بلعکس.

آینده نگری در خرید  نرم افزار حضور غیاب

چشمداشت به آینده برای همه امور مهم است و در واقع یک نوع مدیریت هوشمندانه محسوب می گردد. شرکت ترددبان معتقد است که برای آینده که قرار است نیرو و یا مدل کار تغییراتی کند،بهتر است دستگاه جوابگو باشد. اگر یک شرکت نظم داشته باشد و آینده پژوهی در آن  خوب باشد،(مثلا قرار است مطابق یک سیاست گذاری در آینده تایم های مختلفی  اضافه شود یا یک گروه نیروی کار  قرار دادی اضافه شود.که در اینجا باید  نرم افزارمان دقیقا آینده شرکت را جوابگو باشد. اگر نمی دانید چه نرم افزاری برای شما مناسب است و یا اینکه صحباتهای مشاورین ما شما را اقناع نکرد و هنوز تردید به  تهیه نوع نرم افزار حضور  غیاب هستید، پیشنهاد می دهیم ابتدا نرم افزار رایگان خریداری کنید، سپس  اگر این نرم افزار کارتان را راه نینداخت سپس اقدام  به خرید   نرم افزار نمایید.

دستگاه ساعت زنی اداری

چشمداشت به سخت افزار حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب نباید با چند ثبت چهره یا اثر انگشت پشت سر هنگ کند. و یا اگر قبلا اینگونه نبود و اخیرا بخاطر افزوده شدن پرسنل اداره این اتفاق رخ می دهد ناچار به تغییر دستگاه یا افزودت آن خواهید بود. این راهنمایی را بهتر است  از مشاورین ترددبان  بگیرید که  چه کاری برای  ارتقاء  ثبت ورود و خروج نیروهای اداری و پرسنلتان باید انجام دهید.
بارها  شده تا مشتریان می خواهند که قیمت دستگاه ساعت زنی را در در قالب یک لیست در سایت قرار دهیم ولی تغییراتی که در قیمتها انجام می گیرد به ما امان نمی دهد که این اقدام را انجام دهیم.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید