مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور غیاب suprema بخرم یا virdi؟ / ویدئو

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دوراهی در انتخاب سوپریما یا ویردی و  ختم غائله در شک و شبهه هاشناسایی چهره در دستگاه حضور  غیاب suprema و virdi  و قابلیتی که خیلی از دستگاه ها ندارندسنسور اثر انگشت، متمایز و بالاتر از همه سنسورهالوازم جانبی کدام شرکت بهتر است؟ماژول corestation دو سیستمی که ویردی و سوپریما تولید کرده اندتب سنج، ماژولی برای امنیت سلامتجمع بندی نهایی در انتخاب دستگاه و پیشنهاد ما
دستگاه حضور غیاب suprema

فروش دستگاه حضور غیاب suprema و ویردی درایران با گارانتی اصلی

دوراهی در انتخاب سوپریما یا ویردی و  ختم غائله در شک و شبهه ها

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام برند از میان سوپریما و ویردی را خریداری کنید.
اما در ابتدا به قابلیتهایی که هر ۲مدل دارند، اشاره می کنیم. امکاناتی که این دو شرکت، پایاپای هم در حال تکمیل و ارتقاء هستند. هر دو شرکت کره ای سعی کرده اند مناسب ترین قطعات را در دستگاه هایشان  قرار دهند ولی ما اینجا خیلی صادقانه  به شما خواهیم گفت در کل دستگاه حضور غیاب suprema بهتر است یا virdi.

 

شناسایی چهره در دستگاه حضور  غیاب suprema و virdi  و قابلیتی که خیلی از دستگاه ها ندارند

در دو شرکت سوپریما و ویردی سنسورهای شناسایی چهره بر مبنای خصوصیت های خاص یک فرد و پردازش تصویر انجام می گیرد. قابلیتی که در برخی از دستگاه ها وجود ندارد. به طوری که حتی اگر عکس هم جلوی سنسور آن دستگاه ها قرار دهیم، نمی تواند تشخیص دهد که این تصویر، چهره واقعی فرد است یا عکس.
ولی در سوپریما و ویردی استخوان بندی و چهره واقعی را مبنا قرار می دهند و در شناسایی های  بعدی در مقابل عکس سریع واکنش منفی نشان می دهد.  سرعت  و دقت در هر دو دستگاه یکی است.

سنسور اثر انگشت، متمایز و بالاتر از همه سنسورها

در دستگاه حضور و غیاب و اکسس کنترل virdi به هیچ وجه نمی توان با قالب، چسب، لاستیک و… از اثر انگشت فرد دیگر استفاده کرد. و دلیل آن طراحی هوشمند و بیومتریک حسگر آن است.
خوب سری هم به شرکت suprema می زنیم و می بینیم این شرکت هم از رقیب خودش عقب نیست و دقیقا سنسورهای اثر انگشت خود را به تکنولوژی تشخیص بافت حقیقی از تقلبی مجهز کرده است. که از اینجا به بعد بجای  آن می توانیم از اصطلاح اختصاری LFD استفاده کنیم.
این تکنولوژی امنیت بالا را نیز تضمین می کند.

لوازم جانبی کدام شرکت بهتر است؟

و اما به تجهیزاتی می رسیم که رقابت میلیمتری سوپریما و ویردی را در آن شاهدیم و هر شرکتی که ماژول یا سیستمی جدید را طراحی و تولید می کند،  دیگری برای اینکه از چرخه رقابت عقب نماند بلافاصله آن را تولید می کند.
در اینجا به ۲ماژول فوق العاده کاربردی اشاره می کنیم:
۱-ماژول corestation
۲-ماژول تب سنج سوپریما
هر دو به کاهش هزینه ها و افزایش امنیت کمک می کنند.

ماژول corestation دو سیستمی که ویردی و سوپریما تولید کرده اند

این ماژول فوق العاده در موارد زیر مفید است:
۱-کاهش هزینه ها
۲-امنیت و تضمین حفاظت از اطلاعات
۳-بالا رفتن سرعت
۴-تجمیع و تمرکز اطلاعات و یکپارچه شدن دستگاه ها

ماژول Corestation به  گونه ای عمل می کند که اگر برای پروژه هایی که در چند ورودی بخواهیم اکسس کنترل تعریف کنیم بجای آن چند ریدر بدون مغز و بی حافظه نصب می کنیم و حافظه مرکزی ( corestation) را بعنوان منبع اصلی اطلاعات در محل سایت استفاده میکنیم اینکه نیازی نیست در هر دستگاه اکسس کنترلی، یک حافظه قرار دهیم خیلی مقرون به صرفه خواهد بود.
همچنین برنامه ریزی به خوبی انجام می گیرد.  امنیت اطلاعات ذخیره شده در دستگاه به خاطر همین ماژول بالا می رود چون دیگر بجای این همه حافظه یک حافظه مرکزی داریم و حفاظت از یک مغز متمرکز خیلی راحت تر از چندین اکسس کنترل است؛ در دستگاه ساعت زنی virdi  و سوپریما کیفیت هر دو یکی است.

تب سنج، ماژولی برای امنیت سلامت

ماژول قدرتمند ۲ شرکت که در ایام کرونا طراحی شدند می تواند دمای دقیق بدن هر فرد  را به دستگاه گزارش دهد.
که در این صورت اگر ریدرها به گیت کنترل تردد وصل باشد و فردی بخواهد با تب وارد شود، گیت ورود و خروج برای او گشوده نمی شود. و بدون اینکه نیروی انسانی دخیل باشد، از ورودش ممانعت خواهد شد.

این ماژول به دستگاه گزارش می دهد. اگر ماژول پیامک فعال باشد بلافاصله به افرادی که تعیین شده اند، به آنها اطلاع رسانی  می شود.

جمع بندی نهایی در انتخاب دستگاه و پیشنهاد ما

همانگونه که دیدیم هر ۲ برند، مطرح هستند و امکانات و آپشن های مساوی را در سیستمهایشان قرار دادند.  دقیقا نکته همینجاست و مشتریان تردید دارند کدام را خریداری کنند. در اینجا مثالی عامیانه می زنیم.  خیلی ها معمولا به هنر عکاسی علاقه دارند و می خواهند، بهترین دوربین را خریداری کنند و نهایتا از میان این همه مارک دوربین، به nikon و canon می رسند. و فروشنده اگر صادق باشد می گوید هیچ تفاوتی بین این ۲ برند وجود ندارد.
ما هم از همین مثال که  اتفاقا در اینجا هم صدق می کند استفاده می کنیم و می گوییم هیچ تفاوتی بین برند سوپریما و ویردی وجود ندارد و هر ۲ شرکت  در جوی سالم در حال رقابت بین همدیگر هستند. پس  برای خرید دستگاه حضور و غیاب  هر کدام را که مایلید تهیه کنید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید