مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ترفند شناخت بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تجهیز بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به تکنولوژی بیومتریکبهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را چگونه بشناسیم؟تشخیص چهره در تاریک مطلق ومکانی غرق نوربهتر است تشخیص چهره با قابلیت اکسس کنترل بخرید
بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

روی آوردن به سمت خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در حال فراگیر شدن است و هر شرکتی سعی می کند تا برای مجموعه خود بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را خریداری نماید.در اینجا شما را با بهترین دستگاه حضور و غیاب فیس مناسب آشنا می کنیم.

تجهیز بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به تکنولوژی بیومتریک

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره باید بر اساس مشخصات بیومتریک یک فرد عمل کند.
مشخصات بیومتریک در واقع خصوصیات ویژه در چهره یک فرد است. این خصوصیات می توانداستخوان بندی صورت، فاصله های بین ابرو و چشم، و یا از معماری کلی سر،گرفته تا جزئیات عنبیه باشد. نسل جدید دستگاه حضور و غیاب عنبیه به راحتی و هنگام ثبت آن خیلی دقیق این خصوصیات را به یک کد تبدیل می کند. این کد برای هر فرد رمز مجزایی است که فقط دستگاه می داند. حتی اگر چندبار آن فرد تغییر چهره دهد(با سبیل و بدون آن، با عینک و یا بی عینک)،چون تشخیص همه آیتم های بیومتریک چهره اش، مجموعه ای از آن کد است که قبلا ثبت گردیده، باز به تشخیص چهره وی می پردازد.
پیشنهاد می دهیم حتما هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره این قابلیت را دقت کنید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را چگونه بشناسیم؟

اگرچه دستگاه های حضور و غیاب تولید ملی چیزی کمتر از دستگاه تشخیص چهره غیر ایرانی ندارد، ولی معمولا کیفیت دستگاه حضور و غیاب و تشخیص چهره شرکت کره ای سوپریما، در جهان حرف اول را می زند.
دستگاه حضور و غیاب FaceStation 2، FaceStation، دستگاه تشخیص عنبیه EF-45 دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Facelit  و یا X Station چند نمونه از بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ساخت کره است؛ که کیفیت بالا، این دستگاه ها را در رده بالاتر از دیگر برندها برده است. پیشنهاد می شود حتما به خدمات پس از فروش، گارانتی واعتبار آن دقت شود.

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

تشخیص چهره در تاریک مطلق ومکانی غرق نور

از نکاتی که باید هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره به آن دقت کرد، عملکرد با کیفیت دستگاه ، در مکان های تاریک و نور شدید است.
اگر مکان شما پرنور باشد و یا نیاز دارید دستگاه حضور و غیاب را در فضای باز نصب کنید، لزومامطابق شدت نور باید از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مناسب استفاده کرد.
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Face Station 2 این قابلیت را دارد که هم در تاریکی مطلق (LUX0) به تشخیص چهره بپردازد و هم در مکان های بسیار پرنور (تا ۲۵۰۰۰ LUX) ، کاربرد داشته باشد.
پس حتما مطابق محل مورد استفاده تان به علامتLUX و عدد آن (که معمولا از صفر تا ۲۵۰۰۰ تعیین می شود) دقت کنید.

بهتر است تشخیص چهره با قابلیت اکسس کنترل بخرید

گاهی صرفا دستگاه حضور و غیاب نیاز دارید و از اینکه بعدا این دستگاه کاربری اکسس کنترل را دارد یا خیر مطلع نیستید. در اینجا پیشنهاد می کنیم دستگاه حضور و غیاب با خروجی رله تهیه نمایید؛چراکه معمولا دستگاه حضور و غیاب در مکان های ورودی نصب می گردد. برای همین اگر بعدها خواستید تا درب وردو خروج بیشتر کنترل شود، خروجی رله و اتصال آن به درب الکتریکی، کار شما را به نحو احسنت انجام می دهد.
لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را با یک تماس از ما بپرسید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید