مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اکسس کنترل اثرانگشتی کارتی مجهز به تکنولوژی LFD

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دلیل پیشنهاد اکسس کنترل اثر انگشتی کارتی سوپریما  به مشتریاناکسس کنترل اثر انگشتی کارتی سوپریما ویژه همه مجموعه هامنظور از  LFD  در دستگاه های کنترل تردد کره ای چیست?اکسس کنترل تحت شبکه برای چه مکان هایی پیشنهاد می شود؟ دستگاه اکسس کنترل RFID را کجا استفاده کنیم؟  قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی و کارتی سوپریما
اکسس کنترل اثرانگشتی

 

مرکز فروش اکسس کنترل اثرانگشتی کارتی سوپریما  با قابلیتهای متفاوت

دلیل پیشنهاد اکسس کنترل اثر انگشتی کارتی سوپریما  به مشتریان

یک عادت  در میان شرکت ها و مجموعه های بزرگ و کوچک ترویج شده است و آن تهیه مدام اکسس کنترل یا سیستم ساعت زنی هر چند سال یک بار است و آن به دلیل مستهلک شدن و  هنگ  کردن خیلی سریع سیستم ها می باشد. شما برای هر بار خرید اکسس کنترل اثرانگشتی کارتی  که می خواهید بعنوان درب باز کن یا دستگاه حضور غیاب  تهیه بکنید با مشکلات عدیده ای روبرو می شوید و آن خرید مجدد نرم افزار است چراکه هر شرکتی نرم افزار حضور غیاب را با سخت افزار خود مرتبط می کند.

اکسس کنترل اثرانگشتی

در این مواقع دیگر شما مایل نیستید با شرکت قبلی کار کنید و از آنجا سیستم های کنترل تردد را تهیه نمایید. و باید وقت خود را هم صرف تحقیق و بررسی کنید. یعنی هم صرف وفت ، هم هزینه مجدد و بیهوده ، هم یادگیری با نرم افزار اکسس کنترل یا حضور غیاب و آموزش به کل پرسنل و…
ما به شما خرید اکسس کنترل سوپریما را پیشنهاد می دهیم چراکه این دستگاه  تولید کره جنوبی، مجموعه شما را در بحث مدیریت کنترل دسترسی متحول می کند. و کیفیت و امکانات  نرم افزاری و سخت افزاری  بی نظیری دارد

اکسس کنترل اثر انگشتی کارتی سوپریما ویژه همه مجموعه ها

کیفیت بالای اکسس کنترل های سوپریما موجب گردیده است تا  ما به شرکت های کوچک و بزرگ  این دستگاه ها را پیشنهاد بدهیم.
اگرچه با نگاه اول گمان می کنید قیمت اکسس کنترل سوپریما بالا است ولی امکانات، کیفیت و عمر بالای دستگاه هم به همان اندازه  زیاد است و اتلاف وقت در خرید، لنگ ماندن برای پشتیبانی حضوری خیلی به ندرت رخ می دهد. اتفاقی که برای دستگاه های چینی عادی شده است یعنی دائما با سوخت برد یا مشکلات عدم ناسازگاری با نرم افزار روبرو هستید. چراکه نرم افزار بایو استار در اکسس کنترل های برند سوپریما از ابتدا ویژه این سیستمها طراح و نوشته شده است.

منظور از  LFD  در دستگاه های کنترل تردد کره ای چیست?

در ابتدای این یادداشت اشاره به تکنولوژی LFD  کردیم که در دستگاه اکسس کنترل ایرانی با چینی وجود ندارد.  LFD مخفف Live Finger Detection است و مختص سنسورهای اثر انگشت کره ای  است که متداول ترین سنسور ها خازنی و  نوری  هستند.

 

اکسس کنترل اثرانگشتی
LFD   مبتنی بر هوشمندسازی  طراحی شده است و می تواند  شناسایی کند که انگشتی که روی حسگر قرار گرفته است  قالب یا تصویر اثر انگشت است یا انگشت واقعی فرد روی آن قرار گرفته است. تمام دستگاه های اکسس کنترل سوپریما به این تکنولوژی مجهز هستند.

اکسس کنترل تحت شبکه برای چه مکان هایی پیشنهاد می شود؟

این اکسس  ها باید از نظر سخت افزاری خروجی شبکه داشته باشند و نرم افزار آن  هم با این قابلیت طراحی شده باشد که می توان آن را برای مکان هایی که مدیر می خواهد به کنترل درب ها از مکانی دیگر بپردازد، استفاده کرد یا اگر چند مجموعه داریم و هر بار در مکانی دیگر هستیم کنترل  و مدیریت ان به راحتی انجام پذیرد.
مدیریت لحظه ای درب ها و سهولت در کاز لازمه اش  اکسس کنترل تحت شبکه است.

 دستگاه اکسس کنترل RFID را کجا استفاده کنیم؟

شاید گمان کنید که دستگاه اکسس کنترل   RFID دیگر  discontinue  شده است و دیگر  به واسطه استفاده نشدن از این دستگاه ها  تولید آن متوقف شده است.

 

اکسس کنترل اثرانگشتی
در حالی که در برخی از پروژه ها که نباید مشخصات بیومتریک فرد ذخیره شود و استفاده از کد و رمز به دلایل احتمال افشای آن وجود دارد این ریدرهای تردد را انتخاب می کنند یعنی اکسس کنترلی که   تنها با کارت مایفر یا  RFID احراز هویت را انجام  می دهد و سپس گشایش در ها اعمال می گردد.
برای گیت باشگاهی و استخرها  هم که معمولا اعتباری است این سیستم پیشنهاد می شود.

  قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی و کارتی سوپریما

معمولا قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی و کارتی سوپریما  با دیگر سیستمها متفاوت می باشد و با توجه قابلیتهایی که در آن وجود دارد و گذشته در مقاله ها و یادداشتها به آن اشاره کردیم، نمی توانیم دستگاه های چینی را در مقابل این ریدرها قرار دهیم و مقایسه کنیم.
پس بهتر است بگوییم  اگر چه قیمت ریدر های چینی  یک چهارم این سیستم ها هستند ولی در مقابل قابلیت هایی که دارند  ما صراحتا می گوییم اکسس کنترل ارزان و قیمت مناسب هستند. که به دلیل نوسانات حال حاضر بازار باید جهت استعلام با ما تماس بگیرید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید