مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گیت RFID و نکاتی که لحظه خرید آن رعایت نمی شود

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

رابطه قیمت گیت RFID با سلامت سیستم عبور و مرورنمونه کاربردی تر ریدر برد بلندمزایای گیت rfid برد بلندگیت RFID برد کوتاه  و نگاه اجمالی به آنقیمت گیت RFID چند است؟
قیمت گیت RFID

قیمت گیت RFID  از مواردی است که بعد از کیفیت سنجی سیستم ورود و خروج باید بررسی شود.  اما چگونه ازکیفیت  و سلامت گیت rfid مطلع باشیم.

 

رابطه قیمت گیت RFID با سلامت سیستم عبور و مرور

اولا که منظور از rfid سیستم کنترل تردد آن است که اگر مشتری از ما درخواست کند این وسیله جانبی را به گیت الحاق می کنیم در واقع محدودیتی برای آن نداریم که بخواهیم ازاین  سیستم در گیت بکار ببریم یا مایفر و یا به درخواست مشتری اثر انگشت، چهره و…
ولی اگر سفارش دهنده تقاضای این مدل را کند، به وی ۲ حالت  را پیشنهاد می دهیم: آر.اف.آی.دی  از مدل بردبلند یا برد کوتاه. که اگر بخواهیم از برد بلند  امواج UHF استفاده کنیم یک ریدر به بدنه گیت متصل می شود و هنگام ورود یا خروج فرد از گیت این ریدر میتواند کارت یا لیبل را قرائت کنید و فرد به صورت عادی از آن می گذرد و نیاز نیست شخص به خود زحمت دهد تا کارت را به نزدیک ریدر ببرد.
قیمت گیت RFID

نمونه کاربردی تر ریدر برد بلند

از نمونه های مشهود این سیستم میتوان به کنترل تردد خودروها  از طریق گیت راهبند اشاره نمود که گیت برای فرد باز می شود و لیبلی که متصل به شیشه اتومبیل است توسط ریدر خوانده می شود و  حاضری فرد هم  اعلام می گردد. باید توجه داشت که برد این ریدرها بدون نویز و پارازیت های ماهواره و مخابراتی ۴ متر است ولی به همه مشتریان تاکید می کنیم به این ۴ متر امید نبندند. نهایتا  ۲ متر برد مناسبی است که می توان از این سیستم ها توقع داشت. ولی برد یک متر بهترین است.
قیمت گیت RFID

مزایای گیت rfid برد بلند

در محل هایی که نیاز به سرعت بالا است و افرادی که می خواهند گذر کنند، مقامات و رده بالا هستند  و ناچارا نمی شود ورود و خروجشان را به صورت اثر انگشت، چهره (به صورت محسوس) بررسی کنیم، این طریق بهترین حالت خواهد بود.
در این مدل، ثبت به راحتی انجام و مدیریت  می شود و نوعی بازرسی مودبانه انجام می گیرد.

گیت RFID برد کوتاه  و نگاه اجمالی به آن

این برد در واقع با تگ های rfid  عمل می کند و نهایتا با برد ۱۰ سانتیمتری می تواند فردی که کارت، دستبند و… را به سیستم اکسس کنترل نزدیک می کند شناسایی کند. گیت کنترل تردد مترو و بی آر تی  هم می تواند از این مدل باشد. برای استخرها، مدیریت دسترسی پرسنل سازمان و…  از این سیستم ها استفاده می کنند. باز تاکید می کنیم اینکه گیت ازچه طریقی باز و بسته شود بسته به نظر مشتری و کارشناسان تیم کنترل تردد است.
گیت کنترل تردد مترویی، میله ای، گیت تردد سه شاخه،  تمام قد و انواع گیت کنترل تردد می توانند به این سیستم مجهز گردند.

قیمت گیت RFID

قیمت گیت RFID چند است؟

قیمت گیت RFID

قیمت گذرگاه آر.اف.آی.دی  متناسب با وضعیت بازار تغییر می کند و باید آنچه جدیدا محاسبه و برآورد می شود را به شما اطلاع دهیم. و واقعا امکان نشر قیمت را در سایت نداریم. ولی به شما پیشنهاد می کنیم گیتهای کیفیت بالا با گارانتی معتبر خریداری کنید امنیت و عمر سیستم تردد بر مبلغ هزینه شده اولویت دارد. پس هم اکنون برای مشاوره بیشتر جهت خرید گیت عبور و مرور اقدام کنید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید