مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معرفی اکسس کنترل برای مراکز نفتی و پالایشگاه ها

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا برای  پروژه های نفتی اکسس کنترل لازم است؟اکسس کنترل بیومتریک یا کد و کارت در  پتروشیمیمعرفی اکسس کنترل کارتی و کد در پروژه های صنعتی و نفتیمعرفی 3 دستگاه  اکسس کنترل تشخیص چهره برای محل های نفتی

معرفی اکسس کنترل برای صنایع نفت گاز و پتروشیمی تخصص تیم ترددبان است. و در سطح کشور راهکارهایی برای تردد های امن را در این محل های پر اهمیت رقم زده است.

 

چرا برای  پروژه های نفتی اکسس کنترل لازم است؟

قبل از معرفی اکسس کنترل باید این سئوال را پاسخ دهیم اگر چه مخاطب این  یادداشت کاربردی ،  دغدغه خود را می داند ولی  شاید دید او تنها  یک درب باز کنی باشد که قدرت کاکرد در محیط بیرونی را دارد. ولی این آخر کار نیست و باید بگوییم، اکسس کنترل ها برای چنین مکان هایی که با خطر آتش سورزی، مواجه هستن باید با سنسور های هشدار هم مرتبط باشند تا در مواقع اضطرار از این سنسور ها دستور بگیرند. سرعت باز و بسته شدن و قدرت  ضد رطوبت و ضد گرما بودن از مهمترین  مشخصه ای است که ما در معرفی اکسس کنترل آن را در نظر می گیریم.

اکسس کنترل بیومتریک یا کد و کارت در  پتروشیمی

در مکان هایی استفاده از چهره واثر انگشت مناسب است در محل هایی  دیگر کد و یا مکانی دیگر کارت مناسب است. ولی بدانید اگر بخاطر نیاز سرعت بالا در عبور و مرور باید از طریق چهره تردد ها ثبت شود، حتما توانایی دستگاه در برابر گرما و سرما را باید در نظر قرار دهیم و یا قدرت سنسور به قدری باید بالا باشدکه در نور باللامثلا ۲۵۰۰ لوکس یا نور ۰ لوکس(که طبیعتا تاریکی مطلق است) هم بتواند این تشخیص صورت گیرد. همچنین در مورد اثر انگشت که جز دسته تشخیص بیومتریک به حساب می آید این قابلیت ها یاید اعمال شود.

معرفی اکسس کنترل کارتی و کد در پروژه های صنعتی و نفتی

در اینجا شاید بنا به مصلحت هایی که کارشناسان ترددبان مشتری را راهنمایی می کنند، از اکسس کنترل کارتی یا کد استفاده می شود.
معمولا  اکسس کارتی در مکان های کم تردد و خاص که یا مهمان قرار است موقتا از آن عبور کند استفاده می شود که بعد از ترددد و  ورود و خروج مهمان آن کارت منقضی می شود. و یا کد هم  برای مکان هایی که قرار گیری  مشخصت بیومتریک فرد نباید در حافظه دستگاه بماند.

معرفی ۳ دستگاه  اکسس کنترل تشخیص چهره برای محل های نفتی

در اینجا ۳ دستگاه برند سوپریمای کره جنوبی که  در انتخاب تقریبا یکنواخت هستند را به شما پیشنهاد می کتیم.

به ترتیب تولید می توانیم به دستگاه  fac station 2   که امکان ثبت چهره و کارت در آن وجود دارد اشاره می کنیم، دستگاه یعدی  fac station f2  است که تشخیص چهره، اثر انگشت، کد و کارت را دارا می باشد و دستگاه جدید شرکت سوپریما  x station3  است که علاوه بر چهره و کارت، امکان قرائت  nfc  و QRCOD  هم دارد اگر چه میزان حافظه تردد ،  قدرت پردازش  و برخی از امکانات دراین ۳ دستگاه کمی با هم متفاوت هستن، ولی برای استفاده در فضای  های صنعتی پنروشیمی و… مورد تست و تایید واقع شده اند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید