مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اکسس کنترل بیومتریک سوپریما توزیع مستقیم در کل کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

منظور از اکسس کنترل بیومتریک چیست؟با انواع اکسس کنترل بیومتریک آشنا شویمفروش تخصص اکسس کنترل بیومتریکاکسس کنترل بیومتریک را کجا استفاده کنیم؟سنسور هایی که می توان به اکسس کنترل ها مرتبط کردسنسور تب سنج در اکسس کنترلهاسنسور تب سنج در اکسس کنترل ها کجا کاربرد دارد؟فروش اکسس کنترل بیومتریک سوپریما مدل fac station f2
اکسس کنترل بیومتریک

خرید اکسس کنترل بیومتریک و مزیت‌های مفید آن با مشاوره رایگان، بهترین دستگاه مدیریت دسترسی جهت خرید را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد تا با کیفیت ترین سیستم بیومتریک در راستای امنیت سازی تردد را تجربه کنید.

منظور از اکسس کنترل بیومتریک چیست؟

بیومتریک از ۲واژه یونانی تشکیل شده ۱-bio بیو ۲- متریک (metric) که به صورت عامیانه بیو یعنی زندگی و متریک به معنی اندازه گرفتن است. تشکیل شده است.
در علم سیستم های اکسس کنترل این مفهوم را با عنوان شناسایی مشخصات منحصر به فرد یک شخص ترجمه می کنیم.

اکسس کنترل بیومتریک

با انواع اکسس کنترل بیومتریک آشنا شویم

مشخصات خاص یک فرد از امن ترین حالات برای شناسایی است به شرط آنکه سنسوری که تشخیص می دهد از جدید ترین تکنولوژی ها در این زمینه باشد. معمولا مشخصات بیومتریک در اکسس شامل موارد زیر است:

۱- اثر انگشت و کف دست

۲- تشخیص چهره

۳- عنبیه

۴- تیک ها و حالات خاص یک فرد (مثلا مدل راه رفتن عادات حرکتی و….) که البته ما در اکسس کنترل خیلی به مورد چهارم نمی پردازیم چراکه دررمسائل جنایی این مورد پر کاربردتر هستند.

فروش تخصص اکسس کنترل بیومتریک

از بهترین سیستم های مدیریت دسترسی توسط شرکت کره جنوبی سوپیما تولید می شود که در آخری این یادداشت  به تشریح یک نمونه از دستگاه  این شرکت می پردازیم.

اکسس کنترل بیومتریک با برند سوپریما و پیشنهاد ها و ترفندهای امنیت سازی برای رفت و آمد را به متخصصین تیم ترددبان در زمینه مدیریت دسترسی بسپارید.
تجربه چندین ساله این تیم و همچنین پیشنهاد سلوشن ها در پتروشیمی ، مراکز درمانی، محل های ورزشی  و اجرا در این محل ها از رضایت مشتریان را در پی  داشته است.

اکسس کنترل بیومتریک را کجا استفاده کنیم؟

مکان هایی که امکان ثبت اولیه قابلیتهای بیومتریکی وجود دارد، و محدودیتی در قبال اینکه قابلیتهای بیومتریکییشان در دستگاه ذخیره شده وجود‌ندارد، پیشنهاد می شود. ولی در برخی جاها اثر انگشت هم اکتفا می کند مانند اداره های معمولی، با جمعیت عرف ولی محلهای پر جمعیت، مراکز بهداشتی، مشاغل آسیب رسان به رگه های اثر انگشت، اکسس کنترل و *حضور غیاب تشخیص چهره* را پیشنهاد می دهیم.

لازم به ذکر است با توجه به ذخیره سازی مشخصات بیومتریک و تشخیص چهره در سامانه های جامع مربوط به این سیستم کم کم همه مدیریتها در محدوده های شهری، اداره ها، فضاهای بازی سینما، بر مبنای بیومتریک صورت خواهد گرفت ، مثلا در یک سینما نیازی به ارائه بلیط  کاغذی، nfc، یا … نیست و دوربین یا سنسور های هوشمند با تشخیص و تایید فرد، اجازه ورود او را خواهند داد.

سنسور هایی که می توان به اکسس کنترل ها مرتبط کرد

این سنسور ها به لحظه های خاص تردد کمک می کند. مثلا سنسور مرتبط با اطفا حریق از این تجهیزات دستور می گیرد و بلا فاصله اقدام به بازگشایی درب می نماید. یا درصورتیکه که سنسور های زلزله نسبت به این بلای طبیعی واکنش نشان دهند چونکه به اکسس کنترل ها هم متصل هستند، به آنها دستور گشایش اضطراری درب یا گیت کنترل تردد را می دهد یا اگر سنسوری نشان دهد که  بخاطر  وجود یا نشت گازهای سمی  در محیط یک کارخانه تولید مواد شیمیایی، باید کارگران محل را سریع ترک‌کنند، وسنسور به دستگاه کنترل تردد متصل باشد ، بلافاصله درباره برای خروج آسان باز می گردد.

توجه: هر اکسس کنترلی این قابلیت را ندارد و برای اکسس کنترل سوپریما کره جنوبی امکان دریافت این دستورها را در نظر گرفته اند

اکسس کنترل بیومتریک

سنسور تب سنج در اکسس کنترلها

این تشخیص دهنده در واقع یک سنسور حرارتی است که اولین بار شرکت سوپریما در ایام ویروس همه گیر کرونا اقدام به تولید آن نمود . اگر تب داشته باشیم و دستگاه اکسس کنترل به درب متصل باشد علاوه بر اینکه درب برای ما باز نمی شود، در گزارش تردد، سرماخوردگی و درجه تب، ثبت می شود تا به مسئول مربوطه گزارش داده شود.

اکسس کنترل بیومتریک

در ادامه با دستگاه حضور غیاب fac station f2 که این قابلیت را دارد، آشنا می شویم.

سنسور تب سنج در اکسس کنترل ها کجا کاربرد دارد؟

هر محیط کارگری، بهداشتی، درمان و…. می تواند به این سنسور مرتبط گردد، در واقع امنیت سلامت یک مجموعه را تضمین می نماید. این قطعه که بالای اکسس کنترل متصل می شود، منجر می شود  هزینه  صرف شده برای امنیت سازی سلامت به حداقل برسد.

در موارد زیر این ماژول پیشنهاد می شود:

فروش اکسس کنترل بیومتریک سوپریما مدل fac station f2

با اینکه به ظاهر قیمت اکسس کنترل سوپریما مدل fac stationf2 بالا است، ولی در سال ۲۰۲۲ میلادی بعنوان پرفروش ترین سیستم مدیریت دسترسی جهان شناخته شد. اگر نیاز باشد دستگاه به ماژول تب سنج متصل می گردد. و در  تصویر زیر قابلیتهای خارق العاده آن که بیان می کند چه حافظه، پردازش، ذخیره کننده و… مناسبی دارد.

اکسس کنترل بیومتریک

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید