مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اکسس کنترل آسانسور با عالی ترین قابلیتها

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دلایل تفاوت قیمت اکسس کنترل آسانسور چیست؟اکسس کنترل آسانسور  شامل چه بخش هایی استاز دیگر قابلیتهای جالب اکسس کنترل آسانسورانواع اکسس کنترل آسانسورآیا قیمت اکسس کنترل آسانسور بالا است؟
قیمت اکسس کنترل آسانسور 

مناسب ترین قیمت اکسس کنترل آسانسور  برای برج مسکونی، تجاری، اداری و… با قابلیت های اکسس کنترل rfid کارتی تشخیص چهره و…

دلایل تفاوت قیمت اکسس کنترل آسانسور چیست؟

این شبه اول از همه باید برطرف شود تا بتوانیم در خصوص قیمت اکسس کنترل آسانسور توضیح دهیم. مشتریانی با ما تماس می گیرند و می پرسند چرا قیمت اکسس کنترل آسانسور تفاوت دارد. و برای خرید اکسس کنترل دچار سردرگمی شده اند.

مشتریان باید در جریان باشند اول از همه تعریف اکسس تردد را باید بدانند. و اینکه این سیستم با  کلیدهای داخل کابین و دکمه بیرون کابین آسانسور متفاوت است. و در واقع سیستمی جدا است که در آسانسور نصب می گرددو ما را تنها به طبقه ای می برد که مجوز آن از قبل برای ما صادر شده است.

یا اینکه این اکسس ها به سنسور های اعلان خطر متصل می شود تا اگر ادامه حرکت در آسانسور خطرناک باشد درب آن باز شود تا مسیر را با پله های فرار یا… طی کنیم.

قیمت اکسس کنترل آسانسور 

اکسس کنترل آسانسور  شامل چه بخش هایی است

۲ بخش مهم در این سیستم ها شامل، ریدر و سیستم توزیع است که طبقات را مدیریت می کند این سیستم توزیع در واقع ماژولی است که  دستور صدور مجوز هر فرد را برای هر طبقه صادر می کند. این ماژول از ریدر  اکسس کنترل  rfid  یا اثر انگشت، چهره و… دستور می گیرد. و   فرد را به طبقه مربوطه انتقال می دهد. نام این ماژول که  تولید آن شرکت سوپریمای کره جنوبی است، o/m نام دارد

نکته دیگر اینکه این ماژول تا چند طبقه (مثلا ۱۰ طبقه) را پشتیبانی می کند و اگر طبقات بیشتری دارید، نیاز است تا از ماژول کمکیی تحت عنوان ماژول D/M استفاده نمایید.

قیمت اکسس کنترل آسانسور 

از دیگر قابلیتهای جالب اکسس کنترل آسانسور

افراد مختلفی در برج شما وجود دارند این افراد لزوما  و همیشه مجوز تردد در یک طبقه را ندارند و شما نمی توانید اقدام به محدود کردن همیشگی او نمایید. در اکسس کنترل های برند سوپریما برای هر شخص می توان تعریف هایی صورت داد.
مثلا در ساعت ۱۶-۱۸ فلان تاریخ این فرد اجازه  رفتن به طبقه جلسات را دارد.
یا اینکه به دلیل اینکه فلان کارمند در ساعتی خاص با ریاست جلسه دارد، باید همه اکسس های مسیر وی در آن ساعت تعیین شده برای او فعال یاشد تا با احراز هویت توسط آن دستگاه تایید یا عدم تایید او جهت گشایش دربها انجام گیرد.

 

انواع اکسس کنترل آسانسور

بهترین اکسس کنترل ها اثر انگشتی هستند البته تشخیص چهره هم امنیت خوبی دارد ولی ممکن است به دلیل شلوغی در داخل آسانسور این اقدام به سختی انجام گیرد.  استفاده از اکسس کنترل کارتی و کد هم روش دیگری هستند که به دلیل غیر بیومتریک بودن، کمتر پیشنهاد می کنیم. اکسس کنترل rfid   به واسطه مفقودی کارت و روش کد به دلیل احتمال فراموش و افشای آن در آسانسور از امنیت کمتری برخوردار هستند.

قیمت اکسس کنترل آسانسور 

آیا قیمت اکسس کنترل آسانسور بالا است؟

ما تمام توضیحات  را عنوان کردیم و فرق کلید طبقات آسانسور با سیستم های اکسس کنترل  را  با در میان گذاشتیم تا  به تفاوت این ۲ کاملا مشرف باشید. و دلیل تفاوت قیمت را توسط ۲ شرکت فروش اکسس کنترل را بدانید.
پاسخ اینجاست که یک شرکت،  اکسس کنترل را کلیدهای معمولی طبقات و کلید بیرونی آن تعریف کرده است و دیگری تعریفش را  سیستم مدیریت کنترل دسترسی بر مبنای ماژول های تخصصی که از آن گفتیم  می داند. و این تفاوت تعریفهاست که مشتریان را مردد کرده است. بعد این مرحله نوبت به کیفیت سنجی، خدمات پس از فروش و گارانتی می رسد. که بهتر است هم برای اطلاع از جدیدتزین قیمت اکسس کنترل آسانسور و کیفیت آن با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید