مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

با کیفیت ترین اکسس کنترل درب هوشمند را بشناسیم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

 جنس مطلوب برای اکسس کنترل دربمقاوم سازی بدنه در اکسس کنترل دربامنیت سازی برای جلوگیری از دور زدن اکسس کنترل درب هوشمنداکسس کنترل درب اتاق سرور
اکسس کنترل درب

واردکننده اکسس کنترل درب فروش بهترین درب باز کن ها و اکسس کنترل در کشور برای طلافروشی ها، اتاق سرور پالایشگاه نفت و اداره ها و….

 

 جنس مطلوب برای اکسس کنترل درب

برخی گمان می کنند بدنه اکسس کنترل باید از متریال آهن باشد تا امنیت سازی بهتری صورت پذیرد ولی نمی دانند با آسیب دیدن به اکسس کنترل اتفاقی در گشایش درب صورت نمی گیرد. مقاوم بودن این ریدر ها در برابر ضربات ناگهانی، رطوبت و گرد و خاک در حد استاندارد اکتفا می کند.
تنها راه باز کردن  غیر مجاز درب ها از طریق هک نرم افزاری و یا جریان برق است که راه مقابله با آن را هم شرح خواهیم داد.

مقاوم سازی بدنه در اکسس کنترل درب

همان گونه که گفتیم مقاومت در برابر رطوبت، جامدات و ضربات از اصول یک اکسس کنترل درب است که در گرد و خاک و رطوبت علامت ip و در ضربه، ik علامت آن است مثلا مقاومت غبار و رطوبت در عدد Ip عدد ۶۵ یک عدد استاندارد است و هر چه بالاتر برود نشان مقاومت بالاتر آن است. و عدد ik   اگر عدد ۰۶ باشد فوفق العاده در اکسس کنترل ها مناسب است. مثلا در اکسس کنترل bio ststion3   مقاومت در برابر ضربه این عدد را نشان می دهد که نشان از مطلوب بودن این وضعیت است.

امنیت سازی برای جلوگیری از دور زدن اکسس کنترل درب هوشمند

همانگونه که گفتیم یک ترفند برای باز کردن درب و *گیت ورود و خروج* وجود دارد و آن وارد کردن برق ناگهانی به اکسس کنترل درب است که با قرار دادن یک ماژول، به راحتی این اقدام ناکام می ماند.
اکسس کنترل درب
ماژول i/o در واقع بین قفل و دستگاه اکسس کنترل درب قرار می گیرد و دستور ریدر به قفل را رمز شده تر انجام می دهد. یعنی تشخیص می دهد این دستور یک فرمان فیک است و بعد از تشخیص کاملا مدیریت شده به قفل اجازه بازشدن یا عدم گشایش را می دهد.

اکسس کنترل درب اتاق سرور

اتاق سرور مغز و مرکز تبادل اطلاعات در یک مرکز مهم است . مجموعه هایی که اتاق سرور دارند، مفهومش این است که نیاز به ذخیره سازی های مهمی دارند این اطلاعات  می تواند اسرار و اسناد طبقه بندی شده باشد که برای سهولت در کار به صورت دیجیتال یا مجازی ذخیره شده است.

پس مدیریت برای ورود و خروج  ترددها مهم هستند.

اکسس کنترل درب

برای اتاق سرور باید برنامه ریزی خواصی در مدیریت ترددها انجام داد. گمان نکنید چون تنها چند نفر به این اتاق می آیند، لازم است یک دستگاه ساده برای آنان استفاده نمود. اینجا استفاده از درب بازکن سوپریما مهمتر از ورودی هاو گیت کنترل تردد است.
در اتاق سرور تردد ها باید مانیتور شود. اگر مدیر صلاح ببنید باید بتواند به طور لحظه ای از ورود یک نیرو  به این اتاق حساس جلوگیری کند که اینها همه از طریق نرم افزار پیشرفته ما انجام می گیرد.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید