مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید وب کیوسک لمسی به صورت عمده

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

وب کیوسک لمسی l220تولید وب کیوسک لمسی l720تولید وب کیوسک لمسی  شهربازی

تیم فنی ترددبان  آماده تولید وب کیوسک لمسی به صورت عمده است.ترددبان به صورت سفارش سازی آنچه مشتری در کانسپت حجمی وب کیوسک  و ئیده، مد نظرش است میتواند به طراحی و تولید وب کیوسک بپردازد.

وب کیوسک لمسی l220

این وب کیوسک از پرطرفدارترین وب کیوسکهای دیجیتال است. از مهمترین سارمانهایی که درخواست تولید این وب کیوسک لمسی داده است سازمان تامین اجتماعی است.  وب کیوسک تامین اجتماعی  به گونه ای طراحی شده است که افراد با ویلچر و معلول هم می توانند از آن براحتی استفاده کنند.
همچنین در کارخانه های  صنعتی ایمن هستند و در مقابل ضربه های ناگهانی به مانیتور و بدنه وب کیوسک خیلی راحت ضربه پذیر نیستن.

تولید وب کیوسک لمسی

تولید وب کیوسک لمسی l720

از نمونه وب کیوسک های ارائه شده از سوی ترددبان وب کیوسک l720  است تولید وب کیوسک لمسیl720  با توجه به درخواست بسیاری از رستوران های تهران  طراحی گردید . چرا که صفحه مانیتور ۲۲ اینچی و بزرگ آن و همچنین ضرافت بدنه دستگاه وب کیوسک خود به تنهایی به جذب مشتری یک رستوران می پردازد.
وب کیوسک رستورانی  l720 به تنهایی در رستوران، کافی شاپ و… می تواند در شلوغ ترین زمانها، صف طولانی سفارش گیری را حذف کند و استخدام پرسنل رستوران را بهینه نماید.

 

 

تولید وب کیوسک لمسی  شهربازی

بی شک شما در بدو ورود به شهربازی  با مشکل خرید بلیط و صف طولانی آن مواجه شده اید. تازه بعد از خرید بلیط باید در صف طولانی بازی های مختلف هم در انتظار بایستید تا نوبتتان شود.طبیعی است که در این زمان کودکان بی طاقتی کنند. آن هم کودکانی که از مدتها قبل لحظه شماری کرده اند.
برای جلوگیری از صف طولانی شهربازی، پیشنهاد ما  خرید وب کیوسک شهربازی است. در این زمان خرید بلیط بازی ها از طریق چند وب کیوسک همزمان صورت می گیرد و همچنین پرداخت مبلغ و دریافت بلیط بدون هیچ دردسری صورت خواهد گرفت. از همه مهمتر استخدام پرسنل اضافی از سوی پیمانکار شهربازی صورت نخواهد گرفت. حتی در شهربازی، دیگر خدمات از قبیل بازیهای رایانه ای، راهنمای شهربازی، رستوران کافی شاپ و… از  طریق وب کیوسکهای دیجیتال صورت می پذیرد.
خرید وب کیوسک هزینه نیست خود به مرور درآمدزا است. ترددبان با تولید وب کیوسک لمسی و فروش وب کیوسک ، بستری مناسب برای ایجاد سرمایه گذاری را برای شما به ارمغان می آورد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید