مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

طرح فروش وب کیوسک تامین اجتماعی مدل L220

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

با قابلیت های وب کیوسک تامین اجتماعی مدل L220 بیشتر آشنا شویدابعاد و وزن  وب کیوسک  مدل L220مشخصات کامپیوتر وب کیوسک  L220
وب کیوسک تامین اجتماعی

با توجه به استقبال  مشتریان گرامی خط تولید وب کیوسک  مدل  L220  از سرگرفته شد.  شعبات مراکز تامین اجتماعی و بیمارستان های تحت نظر این سازمان می توانند جهت خرید وب کیوسک تامین اجتماعی با ما تماس بگیرند.

با قابلیت های وب کیوسک تامین اجتماعی مدل L220 بیشتر آشنا شوید

وب کیوسک تامین اجتماعی

وب کیوسک تامین اجتماعی مدل L220  بدنه ای فلزی و مستحکم است و به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن هم در مراکز رسمی و عمومی و هم کارخانجات استفاده کرد.

کنسول قرار گرفته شده بر روی این وب کیوسک می تواند فضایی جهت استقرار صفحه کلید عددی، کیبورد ترک بال، اسکنر سایز کوچک و سفارشی، بار کد خان و… باشد.
۲ درب عقب و جلو برای این وب کیوسک تعبیه شده است تا دسترسی به امکاناتی  جانبی وب کیوسک تامین اجتماعی به راحتی انجام پذیرد. این امکانات می تواند: فیش پرینتر، کامپیوتر و…. باشد .

وب کیوسک تامین اجتماعی

ابعاد و وزن  وب کیوسک  مدل L220

وزن وب کیوسک ۵۵ کیلو و  عرض آن  ۴۸ سانتیمتر، ارتفاع وب کیوسک ۱۳۶ سانتیمتر و عمق آن ۴۵ است. در این قسمت  ابعاد وب کیوسک را به روایت تصاویر آن قرار داده ایم . همانگونه که مشاهده می کنید، اندازه وب کیوسک مطابق استاندارد  و ابعاد یک فرد   با ولیچر و یک فرد توانا در نظر گرفته شده است.  مانیتور ۱۷ اینچی و تمام لمسی وب کیوسک  L220 نیر از استانداردترین  ابعاد می باشد. در صورت نیاز به قطعات جانبی مانند : کیبورد وب کیوسک، فیش پرینتر وب کیوسک، اسپیکر، وب کم، بارکد ، صفحه کلید عددی ، نیاز است تامشتری درخواست دهد چرا که  تولید وب کیوسک از جانب مجموعه ترددبان، شامل کامپیوتر تخصصی داخلی، مانیتور و  تولید بدنه وب کیوسک  می شود. و  قطعات دیگر توسط ترددبا الحاق خواهد شد.

وب کیوسک تامین اجتماعی

مشخصات کامپیوتر وب کیوسک  L220

نکته مهم در کامپیوتر های وب کیوسک کامپیوتر داخلی است. که  بهترین کامپیوتر در وب کیوسک ها FAN LESS  است که قابلیت خنک نگاه داشته کامپیوتر به صورت ئیده آل را دارد.
به مشتریان همیشه پیشنهاد می دهیم ار وب کیوسکی استفاده کنند که نیازی به فن نداشته باشد. این پیشنهاد در مراکز صنعتی  و کارخانجاتی که ذرات معلق در هوا وجود دارد، پیشنهاد اکید می شود . چراکه چرخش فن در  کامپیوتر وب کیوسک موجب انتقال و حرکت دادن ذرات در آن می شود و این عکس خواسته مشتری خواهد بود . هرچند  IP وب کیوسک L220   استاندارد است. ولی حتی المقدور باید مانع گرد و غبار و رطوبت به وب کیوسک شویم.

با دیگر مشخصات وب کیوسک  L220 آشنا شویم:

  • عملکرد تاچ از ۰ تا ۴۵ درجه
  • امکان  نصب پرینتر لیزری A4
  • امکان  نصب  فیش پرینتر حرارتی ۸ سانتیمتری
  • دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک

وب کیوسک تامین اجتماعی

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید