مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فریب قیمت ارزان گیت های ورود و خروج را نخوریم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت های ورود و خروج چه قسمت هایی دارند؟قسمتهای مهم گیت ورود و خروج:سنسورها و اخطار دهنده ها. به  گیتهاتاثیر موارد فوق در قیمت گیت های ورود و خروج
گیت های ورود و خروج

یکی از حساس ترین محل های تردد، گیت های ورود و خروج است که می تواند برای مجموعه های مختلف با توجه به نیاز ، در مدل های مختلف عرضه گردد.مجموعه ترددبان تولیدکننده و عرضه کننده مستقیم این گیت ها در سطح کشور است که با تامین مسقیم قطعات، وررق، گیربکس و… گیت، با کیفیت مناسب و قیمتی به نسبت مناسب تر، امنیت در تردد را در سازمان های دولتیف شرکت های خصوصی و همچنین باشگاه های ورزشی تامین کرده است.

گیت های ورود و خروج چه قسمت هایی دارند؟

پیش از خرید گیت ورود و خروج، باید با بخش های مختلف آن بسته به نیازتان مطلع گردید .شما پیش از این با انواع گیت کنترل تردد، آشنا شدید و در زمینه گیت میله ای، پروانه ای ، شیشه ای، تمام قد،  vip  و…. اطلاع دارید. گیت ها قطعات مختلف و مهمی دارد که در صورت عدم توجه به کیفیت آن و  یا با خرید گیت ورود و خروج ارزان برای شما پشیمانی به بار آورد(در خرید گیت مواردی چون کیفیت قطعه، جنس بدنه، جنس گیربکس، نوع اکسس کنترل ها اهمیت به سزایی دارد)

گیت های ورود و خروج

قسمتهای مهم گیت ورود و خروج:

دربهای گیت: که در گیت های میله ای ۳ شاخه فلزی (به صورت ۳ یا ۲ شاخه تعبیه شده است در گیت های شیشه ای یا پروانه ای به صورت پلکسی فشرده و فوق العاده با دوام و نشکن و در گیت های تمام قد امنیتی و یا چرخشی با  فلز های استیل، فولاد و یا آهنی، استفاده می گردد.

بدنه گیت: بدنه های گیت ممکن است از آهن یا استیل تولید شود و بسته به معماری بدنه گیت به صورت ستونی(تک میله ای)، ۲ پایه، یک پارچه می باشد.  داخل بدنه گیت شاسی آن است که بدنه گیت مانند روکشی تنها پوشش دهنده شاسی است و اصل داستان شاسی گیت است که بهتر است جنس شاسی استیل باشد. طبیعتا هزینه و قیمت شاسی  استیل به مراتب بالاتر از شاسی از جنس آهن است.

موتور و گیربکس گیت بخش مهم دیگر در گیتها موتور آن است که برندهای  ایتالیایی، ایرانی، آلمانی، چینی، ترکیه ای و… است که مجموعه ترددبان برای تولید گیت می تواند سفارش سازی کند.مکانیزم و عملکرد گیرکس های گیت در گیتهای شیشه ای، میله ای و… متفاوت است.

ت های ورود و خروج

سنسورها و اخطار دهنده ها. به  گیتها

-سنسورهایی چون احتراق و خطر(که در این مواقع گیتها اتوماتیک کاملا باز می شود تا در این زمان اضطرار، ورود و خروج از گیت به سرعت انجام گردد.)
-سنسور رفت و آمد تا در زمانی که اپراتور تصمیم به یک طرفه یا دو طرفه ورودی ها یا خروجی ها کند  موتور و درب از سنسور دستور بگیرد.
-سنسور صحت ورود افراد از دیگر سنسورهای مهم در گیت ها است.

-سیستم اکسس کنترل: که معمولا به ۲ صورت داخلی و خارجی است( external و  internal ) در واقع اکسس کنترل ها بر رو ی گیت نصب می گردد و به احراز هویت افراد از طریق کارت و کد و یا بر اساس مشخصات بایومتریک افراد مانند: اثرانگشت، چهره و یا قرنیه)صورت پذیرد در واقع اکسس کنترل ها با خروجی رله و دستور به موتور گیت، امنیت بیشتری را برقرار می کنند و می توانند برای کنترل سریعتر به حراست و اپراتور کمک کنند.

تاثیر موارد فوق در قیمت گیت های ورود و خروج

تمامی این نکات که در این مقاله بدان اشاره شد. همه و همه شان در قیمت  گیت تاثیر می گذارد. آهنی بودن یا استیل، در نظر گرفتن سنسور، جنس و مدل موتور ، گیربکس و همچنین  جنس دربها و…
تیم ترددبان با تیم زبده  همچنین ارائه انواع گیت در مدل های مختلف گیتهای خود را با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید