مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش دستگاه ساعت زنی با پشتیبانی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

شرکت فروش دستگاه ساعت زنی ترددبانبهترین دستگاه حضور غیاب  کدام است؟دستگاه حضور غیاب ایرانی چه فوایدی دارد؟
شرکت فروش دستگاه ساعت زنی

در ایران تعداد فراوانی شرکت فروش دستگاه ساعت زنی وجود دارد، اما خدمانی پس از فروش و پشنیبانی ان است که برای مشتریان مهم می باشد و در واقع این اقادمات است که می تواند جلب رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. ما برای فروش دستگاه حضور غیاب این اصل یعنی پشتیبانی را نیز مد نظر داریم و معتقدیم  مهمتر از عرضه آن  پیگیری در جریان استفاده از دستگاه ساعت زنی است.

شرکت فروش دستگاه ساعت زنی ترددبان

شما هر آنچه که با حضور غیاب ارتباط می گیرد را می توانید از شرکت فروش دستگاه ساعت زنی ترددبان خریداری کنید که می تواند  هر گونه ارتباطات با درب مانند مگنت قفل مقابل برقی، کلید بدون تماس، گیت کنترل تردد مترویی و… یا کارتهای خام و چاپ شده مایفر یا rf که برای دستگاه ساعت زنی کارتی استفاه می شود.

از دیگر محصولات مهم و مرتبط با حضور غیاب می توان به نرم افزار آن اشاره نمود که  هم نرم افزار ساعت زنی رایگان و هم نرم افزار با امکانات ویژه است.  نرم افزار های حضور غیاب  از سوی ما قاابلیت کاستومایز هم دارد و می توان برخی از قابلیتها را به آن اضافه کرد.

بهترین دستگاه حضور غیاب  کدام است؟

این سئوال برای هر شرکت یا حرفه  یک پاسخ می تواند داشته باشد. چرا که مواردی مانند نوع کار، شرایط جوی و آب و هوایی، میزان نیروی کار، نوع خواسته های نرم افزرای و… در اینکه چه مدل کنترل تردد  پرسنلی تهیه بکنیم تاثر دارد. در این موارد حتی مارک آن هم بسته به خواسته های سخت افزار و نرم افزار می باشد.
پس نمی توانیم به این راحتی بهترین دستگاه حضور غیاب را تعریف کنیم. ولی آنچه که برای همه به ورت واحد اهمیت دارد، جنس دستگاه مطابق میزان  استفاده از آن است، که به ما کمک خواهد نمود.

شرکت فروش دستگاه ساعت زنی

دستگاه حضور غیاب ایرانی چه فوایدی دارد؟

خرید دستگاه ساعت زنی ایرانی می تواند به دلیل اینکه در داخل تولید می شود، خدمات بهتری داشته باشد. و تعمیر آن راحت تر انجام پذیرد. اگرچه دستگاه های کره  جنوبی  مانند دستگاه حضور غیاب سوپریما  هم در داخل خوب پشتیبانی می شوند. ولی دستگاه حضور غیاب  علم و صنعت یا سخت افزار های چینی به دلیل اینکه نمایندگی  آن در سراسر کشور دارند به خوب حمایت و پشتیبانی می شوند.
دستگاه های حضور غیاب ایرانی ضعف و قوت هایی دارد که کارشناسان و طراحان زبده دستگاه حضور غیاب در داخل ایران برای حل ضعف های آن اقدام به قرار دادن ماژول های کره جنوبی یا چینی به جای آن کرده اند مثلا به جای قرار دادن سنسور اثر انگشت معمولی، در برخی از دستگاه های ساعت زنی ایرانی، حسگرهای کره جنوبی را جایگزین کرده اند که دارای LFD   است.

شرکت فروش دستگاه ساعت زنی

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید