مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین اکسس کنترل آسانسور برج ومجتمع مسکونی چه برندی است؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

منظور از اکسس کنترل آسانسور چیست؟ اکسس کنترل آسانسور با یک ماژول محدود کننده در اکسس کنترل برج آشنا شویدعلاوه بر ماژول کنترل تردد در برج ها به چه تجهیزاتی  نیاز است؟مدیریت آسانسور با نرم افزار بایو استارمدیریت ارباب رجوع در برج های مسکونیآشنایی با اکسس کنترل bio station3استفاده از دستگاه دوم برای  ثبت  اولیه مشخصات ارباب رجوع و ساکنین برج
اکسس کنترل آسانسور

متخصصین عرضه و فروش اکسس کنترل آسانسورجهت تردد امن در برج های مسکونی

منظور از اکسس کنترل آسانسور چیست؟

اکسس کنترل آسانسور یک درب باز کن معمولی نیست و منظور از آن کلیدهای طبقات نیست که فقط ما را به طبقات هدایت کند. (ما این کلید ها را حتی کلید عددی معمولی تعریف می کنیم،) که می توانند ما را بدون محدودیت به طبقه ای که می خواهیم منتقل کند.

اما آنچه امنیت سازی تردد را انجام می دهد  می توانیم اتوماسیون آسانسور تعریف کنیم که در واقع برای هر شخص تعریف خود او را می کند و مثلا مجوز توقف در طبقات را این اتوماسیون صادر می نماید.

 اکسس کنترل آسانسور

با یک ماژول محدود کننده در اکسس کنترل برج آشنا شوید

اتوماسیون اکسس کنترل برج یک ماژول مهم و اصلی دارد که می تواند کاربردی که به آن اشاره کردیم را اعمال کند یعنی دستور دهد ساکن طبقه ۱۰ فقط اجازه دارد در آن طبقه توقف کند و وارد یا خارج آسانسور شود و یا اینکه محدودیت برای همه ساکنین برداشته شود و فقط افراد غیر ساکن امکان ورود به طبقات برایشان میسر نباشد. نام این ماژول o/m است که تولید سوپریمای کره جنوبی است و این دستگاه را می توانید از نمایندگی سوپریما خریداری کنید.

لازم به ذکر است .این ماژول  به اعلان حریق  هم متصل می شود. و امنیت در یک برج دوچندان می شود.

 اکسس کنترل آسانسور

علاوه بر ماژول کنترل تردد در برج ها به چه تجهیزاتی  نیاز است؟

خوب تا این لحظه با یک ماژول مهم با عنوان ماژول o/m آشنا شدید. حال سئوال برای مشتریان مطرح می شود که این ماژول چگونه از یک فرد دستور می گیرد و او را در طبقه خود نگه می دارد؟ ریدر های اثر انگشت چهره و یا کارتی که در همه ساکنین برج در ابتدا اطلاعات بیومتریکی و… در آن ذخیره شده است. این ریدرها در داخل آسانسور نصب می شود و در طبقات میانی هم برای رسیدن آسانسور به آن طبقه دم درب هم نصب می شود تا اگر کسی به هر دلیل به صورت غیر مجاز توانست وارد آن طبقه شود، برای خروج با مشکل مواجه شود.

اکسس کنترل آسانسور

مدیریت آسانسور با نرم افزار بایو استار

این نرم افزار کنترل و مدیریت تحت وب یا شبکه دستگاه ها و ماژول های برند سوپریما  را انجام می دهد . مثلا در کنترل دسترسی می توایم  ببینیم  چه تعداد نفراتی در برج هستندو حتی نام آنان را هم می توانیم در نرم افزار مشاهده کنیم. تعداد میهمانان به صورت مجزا یا  ارباب رجوع در برج به اوپراتور کمک می کند که با یک جستجوی ساده اتلاف وقت را به حداقل برساند.
همچنین به راحتی اقدام به حذف ساکنین  سابق  که اسباب کشی کرده اند بپدازد.

مدیریت ارباب رجوع در برج های مسکونی

در برج افراد ثابت وجود دارند که می توان به ساکنین آن اشاره کنیم همچنین افرادی هستند که به صورت دوره ای یا نامنظم و یا کلا یک بار به طبقه خاصی مراجعه می کنند. این ارباب رجوع شامل مهمانان، سرویس کارها، پیک غذا و…. هستند که می توان راهکاری برای ورود بدون درد سر آنان با در نظر گفتن سرعت و امنیت بالا تعریف کرد اکسس کنترل QRCod خوان ارباب رجوعی که به صورت موقت بعنوان میهمان و… وارد برج می شوند می توان از این طریق هم از گیت کنترل تردد برج گذر کند و هم به طبقه ای که مجاز است ورود کند.

هم می توان از پیش برای این میهمان QRCOD تعریف کرد و میزبان از طریق موبایل برای این میهمان کدها را ارسال کند و یا اینکه اپراتور و یا حراست از طریق فیش پرینتر اقدام به چاپ آن نماید تا هم موقع ورود و هم خروج از آن استفاده کند. این فیش ها یک بار مصرف هستند.

آشنایی با اکسس کنترل bio station3

دستگاه اکسس کنترلbio station 3  ساخت سوپریما کره جنوبی است که هم می تواند از طریق Qr cod ، هم کارت و کد و تشخیص چهره بر مبنای هوش مصنوعی کنترل تردد هم ساکنین و هم ارباب رجوع را انجام دهد.

این دستگاه استاندارد ip 65 و۰۶ ik را دارا می باشد. و ۵۰٫۰۰۰ چهره و۱۰۰٫۰۰۰کارت و کد را می تواند ذخیره کند. و ۱۰۰٫۰۰۰ مراجع را هم در خود ذخیره نماید حافظه  ۳۲GB Flash + 4GB RAM پردازش ۱٫۵GHz Quad Core هم اعجاب انگیز است.

استفاده از دستگاه دوم برای  ثبت  اولیه مشخصات ارباب رجوع و ساکنین برج

پس به راحتی با این دستگاه امنیت سازی تشدید می شود اکسس کنترل بیومتریک برای ارباب رجوع در صورت تشخیص و صلاحدید مدیران برج، ارباب رجوع را هم می توان از طریق مشخصات بیومتریک ثبت کرد تا  از این طریق ورود اکسس  و خروج داشته باشند. در این حالت باید یک دستگاه اکسس کنترل هم در لابی تحت مدیریت اپراتور و حراست نصب باشد تا مراجعین مشخصاتشان از طریق اثر انگشت یا چهره ثبت شود و حضورشان در برج مسکونی در تایمی تعریف شده باشد. که بعد آن زمان رفت و آمد از گذرگاه ها میسر نخواهد بود.

اکسس کنترل سوپریما برج مجتمع مسکونی

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید