مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قطب فروش دستگاه کارت زنی کارگاه در کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

از اثر انگشت در دستگاه کارت زنی کارگاه استفاده نکنیم؟قیمت دستگاه کارت زنی کارگاهتاثیر نصب دستگاه حضور غیاب کارگاهآیا دستگاه حضور غیاب کارگاه باید کارتی باشد؟
دستگاه کارت زنی کارگاه

بزرگترین فروشنده دستگاه کارت زنی کارگاه در و متخصص دستگاه کارتی ساعت زنی به همراه وسایل جانبی و نصب رایگان در برخی نقاط کشور

از اثر انگشت در دستگاه کارت زنی کارگاه استفاده نکنیم؟

ما بارها این مسئله را با شما مطرح کرده‌ایم و موکدا در مقاله های مختلف به رهنمودهایی به قصد اینکه از خرید دستگاه اثرانگشتی در برخی شغل ها بپرهیزید، پرداخته ایم. اما کارهایی هم هستند که محدود نیستند، و اگر از ساعت زنی اثر انگشتی استفاده شود حتی از چهره هم بهتر است مثلاً در مشاغلی که نور مکان پایین است و نوسان دارد دستگاه تایید صورت با باگ و خطا روبرو است.

دستگاه کارت زنی کارگاه

گاهی می تواند صورت را بشناسد و گاهی هم نه. پیله این دلیل که کار منافاتی با اثر انگشت ندارد و تاثیر در آن نمی گذارد به جای چهره از بخشی دیگر برای حضور غیاب  استفاده می شود. هم صورت و هم اثر انگشت در دسته بیومتریک قرار دارند. چراکه مشخصات خاص و منحصر به فرد یک کارگر در حافظه ذخیره می گردد.

قیمت دستگاه کارت زنی کارگاه

این اولین سئوالی است که مشتریان همیشه تلفنی از ما جویا می شوند. و نمی توان همان لحظه قیمت را اعلام کرد. چراکه چندین مدل و قابلیت دردستگاه های حضور غیاب وجود دارد. و نمی شود هر دستگاهی را برای کارگاه انتخاب کرد. مثلا شاید در یک مکان با ۱۰پرسنل، ناچار باشید دستگاهی که خریدراری می کنید، دستگاه ساعت زنی گران باشد. که عواملی چون حساسیت کار، فضای کار می تواند عامل مهمی در انتخاب نوع دستگاه باشد البته در مقاله های مختلف خیلی توضیح دادیم ولی این مسئله که لزوما تعداد نفرات در انتخاب سیستم ساعت زنی نقش اول و اساسی را ندارند را باید لحاظ کنید.

بعنوان نمونه در معدنی که کارگران تعدادشان کم است ناچارید تا دستگاه ساعت زنی عنبیه تهیه کنید شاید در یک فضای کارگری دیگر مثل کارگاه بسته بندی اقلام، با جمعیتی ۱۰۰ نفره ، یک دستگاه حضور غیاب ارزان با قابلیت مثبت اثر انگشت کاملا اکتفا کند. ولی ضرب المثل هر کسی به اندازه پولی که می دهد آش می خورد. اینجا صدق کند. چه بسا شما خودروی ۲۰۶خریداری کنید یا لامبورگینی هر دو خواسته اولیه شما را تامین کنند. ولی امکانات و کیفیت خودروی ۲۰۶ طبعا به پای لامبورگینی نمی رسد.

تاثیر نصب دستگاه حضور غیاب کارگاه

در مجموعه شما نظم، عدالت، صرفه جویی در وقت و کاغذ، سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد، همه و همه از دلایلی هستند که هر مدیری را ترغیب می کند تا دستگاه ساعت زنی را در شرکت خود نصب کند. اینکه به صورت آنلاین و آفلاین از ساعت ورود و خروج نیروهایش باخبر باشد. و در برابر بی نظمی قانون جریمه نقدی بگذارد، راندمان نیروها بالا خواهد رفت. طبیعتا کارگری که سر وقت وارد محیط کار می شود، با کارگری که با تاخیر و تعجیل و بی نظم به کار می آید، باید دستمزدشان فرق کند و یکنواختی حقوق به هر ۲ موجب بی میلی دیگر اعضای آن کارگاه به انجام کار با کیفیت می گردد. اگر حسابدار بخواهد همه حقوق را جمع و کم کند طبیعتا، موجب خطا لحظه حساب می شود. اگر چه بعد از چند با محاسبه بالاخره رقم و اعداد درست محاسبه خواهد شد ولی وقت زیادی تلف خواد شد و مصرف کاغذ و خودکار هم از دیگر معایب می باشد.

دستگاه کارت زنی کارگاه

آیا دستگاه حضور غیاب کارگاه باید کارتی باشد؟

واژه حضور غیاب کارتی به این دلیل در جمع پرسنل زیاد به کار برده می شود که ابتدایی ترین دستگاه هادر ابتدا با کارت بوده است . و هنوز کارگاه هایی که نوین نشده اند، استفاده شان از همین *دستگاه ساعت زنی کارتی است* در حالی که ما می توانیم با موارد مختلف به آنان ثابت کنیم که تداوم استفاده از آن صحییح است یا خیر. مثلا محیط هایی که کارگران شاخه شاخه می شوند و مثلاً هر گروه از آنها در نقاط کوچکی کار می کنند، مدیر کارگاه به صورت موبایل او و آنلاین حضور آنان را چک می کند، نیازی نیست تا اثر انگشت یا چهره استفاده شود. زیرا تعداد آنان در محیط ها ۳-۴نفر بیشتر نیست و مدیر، یک بار هم در روز که به صورت فیزیکی سرکشی می کند، می تواند این ۳نفر را با نرم افزار حضور غیاب موبایلی چک کند. این نوع شغل ها ی کم جمعیت ممکن است به دلایل دیگر هم استفاده از کارت زنی بهتر باشد. مثلا خرید -دستگاه حضور غیاب عنبیه* به صرفه نباشد و به دلیل پاک شدن اثر انگشت کارگران، این حالت هم جوابگو نباشد. فرمول انتخاب نوع دستگاه ساعت زنی کارگاه گروه ترددبان برای راحتی در انتخاب حضور غیاب ویژه مشاغل کارگری، اینفوگرافیکی تولید و طراحی کرده است، و در آن به عواملی که در انتخاب نوع دستگاه کارت زنی تاثیر گذار است، به طور کامل اشاره شده است. در اینجا به تحلیل شرایط جوی، نور، نوع حرفه کارگری، تعداد نیروها و….پرداخته ایم. و مدیران با مطالعه آن انتخاب راحتی خواهند داشت.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید