مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حضور غیاب و درب باز کن rfid پخش و نصب در کل کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

با کیفیت ترین برند حضور غیاب درب باز کن rfidامنیت در پروژه دربازکن rfidعواملی که در خرید دستگاه کارتی محدودیت ایجاد می کندزمان خرید درب بازکن rfid به چه نکاتی باید دقت شود؟حضور غیاب rfid از کجا خریداری کنیم؟
درب باز کن rfid

درب بازکن rfid تولید و فروش تولید دستگاه حضور غیاب rfid و مایفر با کیفت بالا عرضه مستقیم در سراسر کشور و فروش با نصب در شهرهای مختلف

با کیفیت ترین برند حضور غیاب درب باز کن rfid

دستگاه حضور غیاب rfid قدیمی ترین مدل حضور غیاب پیش از تولید دستگاه ساعت زنی چهره و اثر انگشت بوده است که بعد از مدتی متوجه به تغییرات آن و باگ و خطاهای آن شدند. اما این باگ ایرادش از دستگاه ها نبود بلکه محل و زمان استفاده از آن کارشناسی شده نبود. ساعت زنی کارتی به هیچ وجه کنار گذاشته نمی شود.

درب باز کن rfid

 در مواردی هم این سیستمها چاره ساز هم هستند  و جایگزینی است برای سیستم های اثر انگشتی و چهره در مواردی چون شرایط زیر دستگاه ساعت زنی کارتی ایده آل ترین پیشنهاد است:

۱-اگر نباید مشخصات بیومتریک فرد در دستگاه و سرور مجموعه ذخیره شود.
۲-در صورتی که تعداد نفرات کم باشد.
۳- اگر حراست مقابل دستگاه همیشه حاضر است و می تواند عکس ذخیره شده کارمند را که در دستگاه ساعت زنی ذخیره شده را مقایسه کند.
۴-در مشاغلی که اثر انگشت ها ساییده میشود و نور جهت حضور و غیاب چهره جوابگو نیست و *خرید حضور غیاب عنبیه هم توجیهی ندارد.

امنیت در پروژه دربازکن rfid

خود منجر به امنیت سازی و بالا رفتن سطح کیفیت در کنترل تردد است. این سیستم ها گاهی با یک دستگاه کنترل تردد ایرانی یا چینی راحت اعمال می شود و گاهی نیاز است برنامه ریزی شده از آن استفاده نمود که در این حالت بهترین درب بازکن rfid مربوط به کمپانی سوپریما و یا ویردی خواهد بود. چرا که به صورت لحظه ای می توان ورود و خروج ها را کنترل کرد و اگر فردی نباید در ساعت ۱۶به مجموعه بیایید و از گیت کنترل تردد عبور کند و همان شخص ۱۰دقیقه بعد مجاز به عبور و مرور باشد، این اقدام مهیا باشد. و یا در هر زمان که نیاز است توسط مدیر از ورودش امتناع گردد.

درب باز کن rfid

عواملی که در خرید دستگاه کارتی محدودیت ایجاد می کند

ولی باید مراقب باشید دلایل زیر شامل مجموعه ای که خرید دستگاه کارت زنی، نشود:

۱-احتمال گم کردن کارت و تا امنی

۲- جابجایی کارت از سوی پرسنل

۳- خرابی کارت

زمان خرید درب بازکن rfid به چه نکاتی باید دقت شود؟

در زمان خرید این دستگاه ها مواردی چون:

الف) کیفیت بدنه : بدنه کارت اگر چه معمولا با جنس سنگینی برخورد نمی کند. ولی باید مقاومت مناسبی روبه رو با رطوبت و گرد و خاک داشته باشد.

ب) برنامه نویسی: اگر صرفا می خواهید از آن بعنوان سیستم درب باز کن اتاق سرور و کنترل تردد استفاده کنید دستگاه چینی یا ایرانی مناسب است ولی اگر به صورت حرفه ای می خواهید در آن برنامه نویسی کنید تا مدیرتهای تردد حرفه ای و با گستردگی ایده ها انجام گیرد، باید از دستگاه ساعت زنی سوپریما یا ویردی استفاده شود.

 درب باز کن rfid

حضور غیاب rfid از کجا خریداری کنیم؟

حال به راحتی تصمیم می گیرید و برای انتخاب شرکت اقدام به خرید بهترین حضور غیاب برای کارگاه، کارخانه ، شرکت و مجموعه خود خواهید نمود. اما مهمترین مسئله خرید از نمایندگی حضور غیاب با گارانتی اصلی است همچنین پشتیبانی آن بسیار مهم است که معمولا یک سال اول خرید نرم افزار و سخت افزار رایگان است ولی برای سالهای بعد حتما باید قرارداد پشتیبانی با شرکت فروش دستگاه ساعت زنی منعقد گردد.درب باز کن rfid

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید