مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دستگاه حضور غیاب عاملیت فروش

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

فروش دستگاه حضور غیاب متنوع برای مجموعه های مختلفتاثیر شرایط اقلیمی و آب و هوا در خرید دستگاه حضور و غیابتاثیر نوع شغل در فروش دستگاه حضور غیابنرم افزار حضور و غیاب موبایلی پیشنهاد ما به مشاغل سیارتاثیر تعداد پرسنل در خرید دستگاه حضور و غیابمیزان بودجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب و توجیه اقتصادیتاثیر حساسیت مکانی از نظر حفاظتی در خرید دستگاه ساعت زنی و اکسس کنترلامکان بسترسازی( کابل شبکه) و یا عدم بسترسازی
فروش دستگاه حضور غیاب

بزرگترین مرکز فروش دستگاه حضور غیاب با عاملیت و خدمات پس از فروش . نباید تنها خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان ولی با کیفیت ملاک خرید شما باشد. خدمات پس از فروش، گارانتی نیز به همان میزان اهمیت دارد. در اینجا به شرح اینکه چه دستگاهی برای شرکت شما و کنترل تردد ها مناسب است، پرداخته ایم.

فروش دستگاه حضور غیاب متنوع برای مجموعه های مختلف

فروش دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد قدمتی دیرینه دارد که در راستای نظم و ترتیب یک مجموعه موثر است. ما تا کنون در خصوص دستگاه حضور غیاب مدارس ، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارگاه و کارخانه ها و … به معرفی بهترین دستگاه حضور و غیاب برای آنان اشاره کرده ایم.

فروش دستگاه حضور غیاب

این نشان می دهد در هر مجموعه متناسب با شرایطی چون:

  • شرایط اقلیمی و آب و هوا
  • نوع شغل
  • میزان پرسنل
  • میزان بودجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب و توجیه اقتصادی
  • حساسیت مکان از نظر حفاظتی و امنیتی
  • امکان بسترسازی( کابل برق یا شبکه) و یا عدم بسترسازی

تاثیر شرایط اقلیمی و آب و هوا در خرید دستگاه حضور و غیاب

آب و هوا و اقلیم در خرید دستگاه حضور و غیاب و انتخاب آن موثر است مثلا شما در محلی مشغول به کار هستید که بدلیل استفاده از سنگ فرز …گرد و خاک زیاد، کارگاه را فرا گرفته است. این خود تاثیر مستقیم در دستگاه حضور و غیاب یا اکسس کنترل خواهد گذاشت و اگر جنس دستگاه(به خصوص بدنه آن) در مقابل گرد و غبار مقاوم نباشد به مرور به دستگاه آسیب وارد می کند.
همچنین در صورتی که اقلیم هوا شرجی یا مرطوب باشد، موجب می گردد آب به دستگاه نفوذ کند و رطوبت به دستگاه ساعت زنی آسیب وارد کند.
این نکته را هم مد نظر قرار دهید که دستگاه حضور و غیاب و کنترل در مقابل یخ زدگی و گرمای بالا باید مقاوم باشد.
عدد( IP) آی پی بیانگر میزان مقاومت در مقابل گرد و خاک (عدد سمت چپ) و رطوبت و مایعات(عدد سمت راست) است که هر چه این عددها بالاتر برود مقاومت و حفاظت آن را نشان می دهد.
مقاومت در مقابل گرد و خاک معمولا از عدد۰ تا ۶ و حفاظت در مقابل رطوبت از ۰ تا ۹ در نظر گرفته می شود.

فروش دستگاه حضور غیاب

در ویدئوی زیرقابلیت نفوذ ناپذیری دستگاه حضور و غیاب و اکسس کنترل سوپریما مدل BioLite Net را ملاحظه می کنید:

تاثیر نوع شغل در فروش دستگاه حضور غیاب

  • مشاغل مختلف باید دستگاه حضور و غیاب، متناسب با حرفه خود را خریداری نمایند. مثلا برای مراکزی که نیاز دارند دستگاه حضور و غیابشان به شبکه و اینترنت متصل باشد ولی به دلایلی امنیتی نباید از مشخصات بیومتریک مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنند. لزوما نیاز است که به RFID یا وارد کردن کد روی آورند.
فروش دستگاه حضور غیاب
  • کارگاه هایی هستند که به دلیل استفاده کارگران و پرسنل از دستگاه هایی که آثار انگشت را از بین می برد، فروش دستگاه حضور غیاب با قابلیت اثر انگشت را به آنان پیشنهاد نمی کنیم. همچنین نیاز است تا از دستگاهی استفاده کنند که IP آن متناسب با محیط کار و همچنین قابلیت هایی چون کارت، کد، یا تشخیص چهره باشد.
فروش دستگاه حضور غیاب
  • در بیمارستانها و مراکز بهداشتی پیشنهاد می شود تنها از دستگاه های تشخیص چهره استفاده کنند. جالب است بدانید دستگاه حضور و غیاب FAC STATION F2 که محصول جدید سوپریما است می تواند به تشخیص چهره یک فرد از روی ماسک بپردازد و با نصب ماژول تب سنج از ورود افرادی که تب دارند جلوگیری کند.

نرم افزار حضور و غیاب موبایلی پیشنهاد ما به مشاغل سیار

مشاغلی هستند که بدلیل سیار بودن و تغییر مکان پی در پی آن امکان ثبت تردد و حضور و غیاب در یک مکان، وجود ندارد. در این مواقع نمی توان از دستگاه حضور غیاب ثابت استفاده کرد. که نرم افزار و اپلیکیشن موبایلی لازمه این شرایط است. یکی دیگر از ملزومات، داشتن موبایل هوشمند از جانب نیروی کار می باشد.
در نرم افزار موبایلی حضور غیاب ثبت حضور و غیاب به راحتی با در نظر گرفتن نقطه مکانی فرد انجام می گیرد. همچنین درصفحه نرم افزارهمزمان از پرسنل در آن نقطه مکانی عکس کاربر هم گرفته می شود که خود سندی از حضور و مکان نیروی کار، هنگام ماموریت است.

فروش دستگاه حضور غیاب

تاثیر تعداد پرسنل در خرید دستگاه حضور و غیاب

بی شک خرید دستگاه حضور غیاب در نظم و بازدهی پرسنل مستقیما تاثیر می گذارد حتی این تاثیر گذاری موجب می شود هزینه این دستگاه نیز به مرور جبران شود. تعداد پرسنل تاثیری در عدم خرید دستگاه ساعت زنی ندارد ولی باید دستگاهی خریداری کنید که:

  • اگر تعدا پرسنل بالا بود سرعت ثبت حضور و غیاب مناسب باشد تا در لحظه ورود پرسنل صف و ترافیک بالایی، به همراه نداشته باشد.
  • ذخیره تعداد پرسنل در دستگاه حضور و غیاب هنگام ثبت اثر انگشت، چهره کارت و… متناسب با تعداد پرسنل باشد.
  • میزان ظرفیت ثبت اثر انگشت، چهره کارت و… متناسب با تعداد پرسنل باشد.
  • با این توضیحات نباید دستگاه حضور و غیاب با چند ثبت اثر انگشت حافظه اش پر شود و به اصطلاح عامیانه هنگ کند.

میزان بودجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب و توجیه اقتصادی

پیش از این برای شما از اهمیت تهیه دستگاه حضور و غیاب حتی با پرسنل کم توضیح داده ایم، ولی اینجا تاکید می کنیم در صورتی که مطمئن هستید که به برخی از کارکردهای دستگاه حضور و غیاب نیاز نخواهید داشت، بهتر است از همان اول به حذف آن بپردازید. و دستگاهی مناسب نیازتان خریداری کنید. نه قابلیت های بیشتر و نه امکانات کمتر.
در این زمان می توانید مدیریت مالی داشته باشید. و قیمت دستگاه حضور و غیاب را کاهش دهید. یا با همان بودجه قبلی دستگاه حضور و غیاب با کیفت تر و متناسب با مجموعه خود خریدارری کنید.

تاثیر حساسیت مکانی از نظر حفاظتی در خرید دستگاه ساعت زنی و اکسس کنترل

برخی از مکان ها هستند که حفاظت و کنترل تردد در آن از اهمیت ویژه ای برخورداراست.
شغل هایی که باید پرسنل آن دائما وارد مجموعه شوند و خروج آنان نیز مهم است.
باید سرپرست از لحظه به لحظه ورود و خروج انان به هر اتاق و محلی، مطلع باشد.
باید در یک ساعت خاص ورود افراد با سمت های مختلف به یک اتاق یا به آن مجموعه ممنوع یا آزاد باشد.
شاید شرایط شغلی به گونه ای باشد که دستگاه حضور و غیاب، دارای ابعادی نباشد که در معرض دید افراد باشد.
این ها مثال هایی بود تا معنی حساسیت و کمک دستگاه حضور و غیاب و اکسس کنترل در تامین امنیت وایجاد فضای امن و آرام را بیشتر درک نمایید.
معمولا دستگاه حضور و غیاب سوپریما به دلیل دقت بالا و امکان گزارش لحظه به لحظه، این توانایی را دارد تا در مشاغل یا محل های حساس از قبیل، اتاق سرور، شغل های نظامی، مشاغل امنیتی – حفاظتی. محل کلینیک های ناباروری و بانک اسپرم و جنین استفاده شود تا هیچ احدالنالسی حق دخل و تصرف یا ورود غیر مجاز به آنجا را نداشته باشد.

فروش دستگاه حضور غیاب

امکان بسترسازی( کابل شبکه) و یا عدم بسترسازی

هنگام فروش دستگاه حضور غیاب اگر دستگاه پیشنهادی ما به مشتری نیاز به شبکه کشی دارد به خریدار تاکید می کنیم تا امکانات اولیه را خود فراهم سازد؛ ولی در صورتی که استقرار دستگاه حضور و غیاب یا اکسس کنترل در محلی است که نمی توان شبکه کشی انجام گیرد، نیاز است دستگاهی پیشنهاد می شود که به وای فای مجهز باشد و یا از طریق USB امکان تخلیه و انتقال اطلاعات آن مقدور باشد.

فروش دستگاه حضور غیاب
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید