مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کنترل تردد معدن ارائه راهکار و فروش سیستمهای حفاظتی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

مدیریت کنترل تردد در معدن چگونه انجام می گیرد؟تجهیزات اکسس کنترل برای مدیریت خودرو در معادن معادنایکس ری خودرویی در معادن جهت کنترل تردد آسانتراستفاده از فلزیاب و ایکس ری برای کنترل دسترسی هااکسس کنترل و گیت ورود و خروچریدرهای اکسس کنترل در معادنقابلیت های کنترل تردد معدن با دستگاه اکسس کنترل سوپریما و فواید آن:دوربین های نظارتی در کنترل تردد معدنکاربرد دستگاه اکسس کنترل در سلف غذاخوری معادنکنترل دسترسی در عرصه اداری در معادناکسس کنترل در انبار و آزمایشگاه ها
کنترل تردد معدن

کنترل تردد معدن و حفاظت از معادن راهکار و اجرای کنترل تردد معدن مس طلا ذوب آهن و…

مدیریت کنترل تردد در معدن چگونه انجام می گیرد؟

در معادن بسته به حساسیت و ارزشی که دارند، دستگاه های امنیتی را در آن لحاظ می کنند که تصمیم داریم به همه آن بپردازیم. تا این متن و  یادداشت  ارائه راهکاری باشد برای معدن داران گرامی. جهد افزایش امنیت تردد در محیط کار.

تجهیزات اکسس کنترل برای مدیریت خودرو در معادن معادن

در معادن درجه حساسیت های ویژه ای در ورود و خروج وجود دارد دمثلادر معدن سنگ آهک یا زغال سنگ این درجه دارای سطح متفاوتی به نسبت  معادنی چون گرانیت،آلومینیوم  دارد یا معدن مس فیروزه، تا طلا با توجه به ارزشی که دارند باید تجهیزات امنیتی تر که حفاظت تردد، فیزیکی را تضمین می کند قرار داد.

راهکار مدیریت دسترسی در معادن کنترل ورود و خروج از ورودی خودرو ها انجام می گیرد و لازم است از راهبند جهت ورود و هم خروج استفاده نمود همچنین دوربین پلاک خوان مناسب که تایم ورود و تایم خروج را مطابق پلاک ماشین ثبت می کند از ملزومات می باشد.

کنترل تردد معدن

ایکس ری خودرویی در معادن جهت کنترل تردد آسانتر

موارد بسیاری در قرار دادن ایکس برای خودروها دخیل هستند. مثلا ارزش معدن یا به دلیل تردد زیاد . وقتی رفت و آمد زیاد باشد، تیم حراست نمی تواند یک خورو را به این راحتی تفتیش کند تا شی غیر مجاز یا ارزشمندی را از محدوده معدن خارج کندکه  ایکس ری خودرویی به کمک خواهد آمد.

گذشته و یا حال هم از سگ جهت این امر استفاده می شود که گاهی با جاسازی و بستن شی بر چند لایه به راحتی   این روش را دور می زنند و مهمتر اینکه این روش نه ظاهر خوبی دارد و  این هم خود زمان می برد.

کنترل تردد معدن

استفاده از فلزیاب و ایکس ری برای کنترل دسترسی ها

در معدنی مانند معدن طلا که ارزش بسیار بالایی دارد امنیت  و حفاظت حرف اول را می زند. برای همین ورود و خروج  نفرات هم باید بعد از پیاده شدن از خودرو بررسی شود . برای همین از فلزیاب دروازه ای یا فلزیاب راکتی استفاده می کنند.

 

کنترل تردد معدن
این اقدام پیش از گذشتتن کارگران یا پرسنل از گیت کنترل تردد یا  استفاده از دستگاه حضور غیاب است. یا قبل ثبت در نرم افزار ارباب رجوع برای مراجعین، باید از این طریق تفتیش شوند همچنین وسایل  پرسنل هم باید از ایکس ری گذر کند و توسط اپراطور بررسی گردد. پس در معادن ۲ مرحله ایکس ری انجام می گیرد :

۱- ایکس ری خودرویی

۲- ایکس ری نفر

اکسس کنترل و گیت ورود و خروچ

در نظر داشته باشید بسته به محل قرار گیری اتاق بازرسی و یا نوع معدن گیت کنترل تردد قرار می گیرد.  معمولا برای معادن حساس و با ارزش از گیت تمام قد استفاده می کنند. که جنس بسیار مستحکمی دارند در معادن، با ارزش  پایینتر از گیت میله ای ۳ شاخه استفاده می شود. بدنه این گیتها باید بسیار مقاوم  باشد و ضد خش بودن آن مهم است. اگر در فضای بسته مثل کانکس از گیت استفاده نمی شود و ناچار به استفاده در فضای باز هستید، حتما به استیل بودن گیت، کارکرد در دمای ۲۰- تا ۶۰+ درجه اطمینان داشته باشید. ضخامت شاسی هم باید از استحکام و ضخامت قابل قبولی برخوردار باشد.

کنترل تردد معدن

ریدرهای اکسس کنترل در معادن

این ریدر ها ممکن است از روی ناچاری  در  مکان های نامتعارف  و عادیی نصب گردد:  در داخل تونل های معادن در فضای باز و نور خورشید در اتاق های استراحت و اداری

کاربرد این ریدر ها هم دستگاه حضور غیاب است و هم مدیریت دسترسی در یک فضا. ولی بهترین دستگاه برای این مکان ها تشخیص چهره یا دستگاه اکسس کنترل عنبیه است کارگران معادن به خصوص معدن زغال سنگ نمی توانند حتی از تشخیص چهره  استفاده کنند و  به دلایل زیر استفاده از دستگاه اکسس کنترل و حضور غیاب عنبیه برای آنان لازم است:

  • تغییر چهره به دلیل سیاه شدن با زغال و…
  • داشتن نقاب ایمنی و کلاه  که بخش عظیمی از چهره را می گیرد.
  • تاریک بودن مکان یا برعکس
  • سرعت بالا در تشخیص
  • امن تر بودن نسبت به تشخیص چهره

کنترل تردد معدن

قابلیت های کنترل تردد معدن با دستگاه اکسس کنترل سوپریما و فواید آن:

  • این دستگاه به راحتی ورود افراد غیر مجاز را مسدود می کند.
  • حضور افراد را در زمان های خاص برنامه ریزی می کند.
  • نظارت تصویری و مدیریت آسان از این طریق
  • یکپارچه سازی با سیستم اعلان حریق
  • مدیریت آسانسورها
  • امکان ارائه انواع گزارش ها
  • امکان اتصال انواع سنسور های کاربردی معادن مانند سنسور درجه رطوبت، سنسور لرزش و…

دوربین های نظارتی در کنترل تردد معدن

دوربین هایی با هوش مصنوعی طراحی شده اند که می تواند علاوه بر فیلمبرداری معمولی براساس مشخصات بیومتریک فرد، او را شناسایی کند که این دوربین ها در معادن و بخشهای مختلف پر کاربرد هستتند.

اگر اکسس کنترل شما برند سوپریمای کره جنوبی است  می تواند با آن ارتباط بگیرد و به مدیریت هر چه بهتر تردد ها بپردازد.

کاربرد دستگاه اکسس کنترل در سلف غذاخوری معادن

جمعیت بالای کارگران در معادن که گاهی از ۲-۳هزار نفر هم بیشتر است موجب می گردد تا هر دستگاه یا ریدری را برای  اتوماسیون تغذیه کارگری استفاده نکنیم.
در اینجا مهمتر از نرم افزار تغذیه کیفیت بالا در سرعت تشخیص توسط سخت افزار است.
چراکه  یک کارگر خسته و زحمتکش نباید به خاطر عدم تایید نابجا در این ریدرها و یا معطلی بخاطر کند بودن آن، معطل گردد.
بهترین ریدر در اتوماسیون تشخیص چهره برای کارگران، تشخیص چهره سوپریما یا  تشخیص عنبیه است. نرم افزار می تواند با اعلام حضور کارگران در ابتدای  روز کاری با هدف حضور و غیاب، یک پرس غذا برای آنان به طور اتوماتیک رزرو کند یا اینکه به صورت هفتگی یا … این ذخیره سازی صورت پذیرد.

کنترل دسترسی در عرصه اداری در معادن

ما  در ابتدا به استفاده از گیت تردد اشاره نمودیم. همچنین از اکسس کنترل ها و مدیریت آسانسور، گفتیم.  این چند راهکار سهولت ما در شرح بیان اکسس کنترل بخش های اداری را سهل کرده است.
در بخش های حساس اداری که اسناد یا فرمول های خاص مربوط به معادن حفاظت می شود باید اکسس کنترل های امن استفاده نمود یا در اتاق جلسات پیشنهاد می دهیم تا اکسس کنترل سوپریما استفاده شود تا افراد تعریف شده  در آن ساعت مد نظر، بتوانند وارد آن بخش شوند.
که با اتمام جلسه و خروج از اتاق جلسه یا اتاق مدیر. دیگر  ورودشان به آن مکان مسدود می گردد.

اکسس کنترل در انبار و آزمایشگاه ها

می توان در این بخش ها هم بسته به نظر کاشناسان ترددبان از سیستم های شرکت سوپریما استفاده نمود، تا قابلیتهایی که  تاکنون گفتیم، موجب امنیت سازی هر چه بیشتر شود.
لازم به ذکر است حتی المقدور در معدن با ارزشی مثل طلا در هر انبار یک فیلتر و گیت تمام قد نصب گردد. به این گیتها اکسس کنترل نصب است که  در لحظه تشخیص فرد و وردو یا خروج شخص از گیت، بلا فاصله  ازتردد  شخص غیر مجاز  ممانعت می گردد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید