مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور و غیاب timax با سنسور کره جنوبی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه حضور و غیاب timax چه مدلهایی  دارد؟دلایل پیشنهاد ما به مشتری در خرید دستگاه تایمکس پلاساستفاده از تایمکس پلاس در فضای  بیرون
دستگاه حضور و غیاب timax

در بازار نمونه هایی از دستگاه حضور و غیاب timax  وجود دارد که سنسور آن چینی هستند.  ترددبان عرضه کننده این دستگاه با سنسور کره ای و ضمانت اصلی می باشد.

دستگاه حضور و غیاب timax چه مدلهایی  دارد؟

دستگاه حضور و غیاب timax  چندین  مدل عرضه می شود . برای هر دستگاه ساعت زنی سنسور دستگاه به اندازه کانفیگ آن اهمیت دارد.  برای همین برخی از مدل ها دارای سنسوری قوی و برخی دیگر بی کیفیت هستند.
مدلی از تایمکس که به شما پیشنهاد می دهیم مطابق تصویر است و سنسور ضدخش و با کیفیت آن محصول virdi  از شرکتهای معتبر کره ای است که محصولات آن زبان زذ می باشد.
دیگر قطعات این سیستم در داخل کشور تولیذ می شود.  در واقع ۲ برند هستند که سنسورهای اثر انگشت ضد تقلبی می توانند با کیفیت بالا تولید کنند. یکی همین شرکت همین ویردی است که بدان اشاره شد و شرکت دیگر سوپریمای کره است. به شما پیشنهاد می دهیم که  این برند را هم از نمایندگی سوپریما کره جنوبی (ترددبان)خریداری کنید.

دستگاه حضور و غیاب timax

دلایل پیشنهاد ما به مشتری در خرید دستگاه تایمکس پلاس

علاوه بر مشتریانی که به فکر خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی  هستند  به دیگر مشتریان هم همین پیشنهاد را می دهیم. کیفیت این سیستم کاملا با برندهای کره ای برابری می کند که دلیل آن هما سنسور اثر انگشتی است که اشاره شد.   ثیت ۵۰۰ اثر انگشت، شانزده هزار کاربر و تعداد ۱۵۰٫۰۰٫۰۰۰ تردد، قابلیتی پایینی محسوب نمی شود. دستگاه حضور و غیاب timax می تواند ۱۰ اثر انگشت برای هر نیروی کار را ذخیره کند.
ابعاد این سیستم ایرانی  ۴۰*۲۱۵*۱۵۵ و وزن آن  ۴۸۰ گرم می باشد همچنین از نظر خروجی ها ، خروجی لن RS485(اختیاری) و همچنین خروجی usb ، رله و ویگند سرعت ارتباط با دستگاه را بالا برده است.

استفاده از تایمکس پلاس در فضای  بیرون

برخی مدعی هستند دستگاه اکسس کنترل سوپریما یا ویردی  را می توان در گرمترین یا سردترین مناطق در فضای باز استفاده کرد؛ یا زیر بارش باران قرار داد. طبیعتا این ادعا  به منزله آن نیست که  در تایم اوج گرما یا بارندگی  ها آن را را بدون سایه بان  استفاده کنیم  و  شاید مدتی عملکرد عادی را ببینیم ولی به مرور نقص و مرور از کار افتادگی را  شاهد هستیم.

دستگاه حضور و غیاب timax

دستگاه حضور و غیاب timax  پلاس ، از نمونه دستگاه هایی است که می توان در فضای باز با درجه حرارت ۰ تا ۵۰+ استفاده نمود ولی به شرطی که حتما سایه بانی برای آن تعبیه گردد. پس نتیجه می گیریم این دستگاه در فضای باز در مناطق معتدل مناسب است و کسانی که به دنبال دستگاه حضور و غیاب در تبریز یا دستگاه حضور و غیاب بوشهر هستند، از دستگاه های out door  استفاده کنند.

این دستگاه به واسطه خروجی رله ای که دارد می توان، بعنوان کنترل دسترسی بر روی گیت کنترل تردد  هم استفاده شود و اتفاقا گیتهایی که در فضای سربسته قرار می گیرد برای جلوگیری از تقلب با اثر انگشت نیاز مبرمی به سیستم فوق دارد. چون  یک دستگاه حضور و غیاب ارزان  ولی با کیفیت محسوب می شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید