مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد پیست اسکی با این مشخصات خریداری کنید

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین بدنه گیت کنترل تردد پیست اسکیبدنه گیت کنترل تردد پیست اسکیشاسی گیت کنترل تردد در محل ها برفیعملکردموتور گیت در فضای  بازگیت کنترل تردد  rfid  مناسب ترین سیستم برای پیست اسکیقیمت گیت کنترل تردد برای اماکن فضای باز
گیت کنترل تردد پیست اسکی

خرید گیت کنترل تردد پیست اسکی و یا گیت ورود و خروج مخصوص تلکابین باید کارشناسانه و با در نظر گرفتن چند نکته مهم انجام پذیرد.

بهترین بدنه گیت کنترل تردد پیست اسکی

فراوانی و تعدد گیت و تولید کنندگان گیت کنترل تردد در ایران موجب شده است که هنگام استعلام و بررسی قیمت و کیفیت ، دچار سردرگمی شوید

چرا برخی قیمتها اینقدر تفاوت زیاد دارند؟

چرا شرکتها گرید استیل در بدنه گیت کنترل تردد پیست اسکی را متفاوت پیشنهاد می دهد.

چرا وزن گیت شرکتها اینقدر متفاوت هستند؟

و چرا های دیگر که لازم است تا در اینجا خیلی عامیانه و صریح به آن بپردازیم.

بدنه گیت کنترل تردد پیست اسکی

این بخش از مهمترین قسمتهای گیت ورود برای مکان های اینچنینی است. شما می دانید گیت تردد در این مکانها معمولا در فضای باز یا نیمه باز استفاده می شود . و  احتمالا نشستن  برف روی آن خیلی زیاد است. و این مکان ها از محل هایی مانند استخرها هم  پراهمیت تر هستند.زیرا آب دائما با این مکان ها در تماس است پس بدنه ای با ip  بالای ۶۷ از مهمترین مشخصه است و همچنین بدنه استیل گیت با گرید ۳۰۴ و ضخامت ۲  یا حتی ۳ میلیمتر از توجهاتی است که باید در نظر بگیریم.

گیت کنترل تردد پیست اسکی

 


ضد خش بودن بدنه گیت از دیگر قابلیتهای مهم ان است چون بلا شک ادوات اسکی با بدنه  برخورد خواهد کرد و اگر کیفیت آن پایین باشد،موجب خط و خش و ظاهری نامطلوب پیدا می کند.

شاسی گیت کنترل تردد در محل ها برفی

اسکلت و شاسی این گیت ها که در داخل بدنه قرار دارد و وزن بدنه و دیگر تجهیزات گیت را هم تحمل می کند بسیار مهم است چرا که وقتی شما می بینید یک شرکت  گیت کنترل تردد ارزان   بدون اینکه در سایت خود به جنس شاسی گیت اشاره کند، به سانسور آن بخش میپردازد و از نشر آن چشم پوشی می کند و  بیشتر  روی پایین بودن قیمت گیت کنترل تردد خود به نسبت دیگر شرکتها، مانور می دهد. که اقدامی اخلاقی نیست.

گیت کنترل تردد پیست اسکی

علاوه بر جنس شاسی که در اداره های پرتردد،  پیست اسکی، تلکابین، استخر های ورزشی و… باید از استیل باشد، ضخامت آن هم خیلی اهمیت دارد و باید بالای ۳ یا ۴  میلیمتر باشد.

برخی از سازنده های گیت به این دلیل که شاسی در دید اول مشتری نیست، از شاسی آهنی استفاده می کنند که خیلی سریع زنگ می زند و در واقع باید خیلی زود شاهد بلا استفاده شدن آن باشیم.

عملکردموتور گیت در فضای  باز

گیربکس و دنده های گیت  کیفیتشان خیلی اهمیت دارد، به گونه ای که در دمای  ۲۰درجه زیر صفر به راحتی عمل کنند. انقباض و انبساط  از مواردی است که  نباید دلیلی بر خراب شدن موتور شود.

گیت کنترل تردد پیست اسکی

پس از انتخاب آن باید دقت کرد. موتور های ترکیه ای و یا ایتالیایی از کیفیتهای بالاتری برخوردار هستند. ولی سرویس دوره ای در مکان ها سردسیر فضای باز باید در نظر گرفته شود.

گیت کنترل تردد  rfid  مناسب ترین سیستم برای پیست اسکی

ریدرهایی مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و کد در بازار وجود دارد و شما می توانیدگیتهای پیست خود را برای بلیط به آن مجهز کنید. که اگر در خرید آن با خطا روبرو شوید. هزینه زیادی را متضرر خواهید شد.طبیعتا در محل یخ بندان استفاده از سنسور اثر انگشت  خیلی دشوار است. چراکه باید دستکشها از دست خارج شود  و بعد ورود یا خروج از سوی مراجعین انجام گیرد. که باز ترافیکی را همراه خواهد ساخت.

از طرفی برخورد رطوبت مستقیم  با سنسور آسیب به آن را همراه خواهد ساخت.

گیت کنترل تردد پیست اسکی


دستگاه تشخیص چهره هم دقیقا به دلیل احتمال بالای آسیب فیزیکی همنجا مردود است. و استفاده از کد را نیز به دلیل باز ترافیکی و این احتمال که به دلیل اینکه یک  باز می خواهند از آن استفاه کنند و شاید فراموشی را همراه سازد، پیشنهاد نمی شود.

بهترین حالت استفاده از کارت یا  QR COD  است. چرا که  سخت افزار این ریدر ها را می توان به صورت اینترنال داخل گیت کنترل تردد نصب کرد و روی آن را پوشش پلاستیکی مستحکمی و عایقی استفاده نمود. ولی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که  خود ریدر به تنهایی استاندارد ip67 را هم داشته باشد.

قیمت گیت کنترل تردد برای اماکن فضای باز

اگر کیفیت و قیمت را با هم در نظر بگیریم خیلی صریح می گوییم که قیمت گیتهایی که  ما عرضه می کنیم مناسب هستندچراک گیت در فضای باز با یک گذرگاه کم تردد فضای بسته متفاوت هستند. شما می توانید به خیال کاهش هزینه ها یک گیت با شاسی آهنی، و بدنه  استیل با ضخامت پایین تر خریداری کنید ولی طبیعتا چند سال بعد می توانید سود خوبی را به بازیافت زباله برسانید. ولی شما سالها  یک گیت با کیفیت دارید که   عمز آن از عمر ساختمانی که بنا کرده اید بیشتر خواهد بود پس شما  به نسبت کیفیت پایین ترین  قیمت گیت گنترل تردد بازار را تهیه کرده اید!!

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید