مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مناسب ترین دستگاه حضور و غیاب suprema در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

 بهترین تولید کننده دستگاه حضور وغیاب در جهان!انواع دستگاه حضور و غیاب supremaاسکن سریع در دستگاه سوپریما مبنی بر واقعیت

دیگر کمتر شرکتی است که  نام پر آوازاده دستگاه حضور و غیاب suprema را نشنیده باشد. سوپریما هم از نظر سخت افزار و هم نرم افزار محصولات خود را کیفیت خیلی بالا عرضه می کند.

 بهترین تولید کننده دستگاه حضور وغیاب در جهان!

سوپریما بخاطر  آیتم های مهمی که در دستگاه حضور و غیابش رعایت کرده است، بی شک بهترین تولید کننده دستگاه حضور و غیاب در جهان می باشد. حتی برخی از کاربران فعال در زمینه احراز هویت از سوپریما بعنوان رهبر جهانی کنترل دسترسی هوشمند یاد می کنند.
دستگاه حضور و غیاب suprema  تمایزاتی نسبت به دیگر مارکهای دیگر دارد. که از آن نمونه می توان به تکنولوژی سخت افزار آن اشاره نمود که موجب شده برای طراحی نرم افزار دستگاه گستردگی فراوانی در بحث خلاقیت ها ایجاد گردد.

مثلا اتصال دستگاه اکسس کنترل سوپریما به دوربین مدار بسته  (که بتواند تنها  آرشیوهای ورودو و خروج هر فرد را طبقه بندی شده جمع آوری کند)

یا اتصال آن به آسانسور، cor station و…

انواع دستگاه حضور و غیاب suprema

مدل های مختلفی از سیستم های احراز هویت سوپریما وجود دارد. البته سوپریما  دستگاه اسکنر اثر انگشت هم تولید می کند ولی در اینجا می توانیم  به دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره ، دستگاه حضور و غیاب کارتی(در ۲ مدل مایفر RFID) دستگاه کنترل تردد ساعت زنی اشاره کنیم.
suprema کره جنوبی ماژول هایی که مکمل و ارتقا دهنده سیستم حضور و غیاب هستند را هم طراحی کرده است. و  حکم لوازم جانبی را دارد. مانند ماژول تب سنج که به دستگاه حضور و غیاب fac station2  یا fac station f2  امکان اتصال است و خیلی بی نظیر، از ورود اشخاص دارای تب جلوگیری می کند و یا لحظه ای که آن فرد بخواهد تایید ورود خود را ثبت کند، سریعا  سنسور تب را گزارش داده و  این گزارش هم ثبت شده و یا به مدیر مربوطه اطلاع رسانی آنی صورت می گیرد.

اسکن سریع در دستگاه سوپریما مبنی بر واقعیت

آنچه در تفاوت این شرکت کره ای با دیگر رقبا وجود دارد، همین تشخیص هوشمند در احراز هویت است. و چه از نظر تایید چهره یا اثر انگشت بافت حقیقی را  مبنا قرار می دهد نه تصویر یا عکس که کسی بتواند جعلی انجام دهد.
حتی احراز هویت با کارت هم در این دستگاه فاقد امکان سوء استفاده است. و در هر دستگاه کارتی سوپریما یک دوربین و مانیتور وجود دارد تا  عکس فرد در دستگاه ذخیره شود تا برای هر دفعه حضور و غیاب از طریق کارت، بالافاصله عکس پرسنل هم  روی مانیتور دستگاه نمایان گردد. و در این حالت اوپراطوری که آنجا حاضر است، خود  او هم به مقایسه تصویر ذخیره شده با کارت شخص می پردازد.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید