مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین نمایندگی دستگاه ساعت زنی در کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

آنچه یک نمایندگی دستگاه ساعت زنی باید انجام دهددلگرمی و دادن آرامش به مشتریهمه نکات را به مشتری بگوییمآنلاین بودن و پاسخ سریع شرط یک نماینده موفق
نمایندگی دستگاه ساعت زنی

بهترین نمایندگی دستگاه ساعت زنی  دارای مناسب ترین دستگاه و نرم افزار های تخصصی هستند  که به یکپارچگی این ۲ به صورت شبکه یا تحت وب کمک می کند.

آنچه یک نمایندگی دستگاه ساعت زنی باید انجام دهد

مهمترین اقدام و وظیفه یک شرکت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب، خدمات و پشتیبانی سریع دستگاه است. البته برخی از شرکتها تنها به مشتری القا می کنند که همه خدمات به صورت حضوری است. در حالی که هنگام خدمات حتی از دموی تلفنی یا انیدکس هم سرباز می زنند.
یک نمایندگی دستگاه ساعت زنی حتما باید نوع خدمات و جزئیات بیشتر جهت راهنمایی را شفاف به مشتری انتقال دهد.

دلگرمی و دادن آرامش به مشتری

معمولا مشتری نگرانی اش در زمان خدمات و پشتیبانی رخ می دهد. که شاید در آن زمان ثبت ورود و خروج به وقفه بیفتد و اختلال موقت موجب دلسردی مدیر شود. ولی ایجاد اختلال تا حدی قابل توجیه است و شاید در یک سال یک و نهایتا ۲بار این اختلال رخ دهد.
ولی در این مدت پشتیبانی موظف است کرارا با مشتری ارتباط برقرار کند. این تماس با هدف آرامش بخشی و همچنین پیگیری امور وی است. نکته ای که هست کیفیت برابر دستگاه های حضور و غیاب می باشد دستگاه ها یا برند ایرانی و چینی هستند که کیفیت تقریبا برابری دارد و یا برندهای مطرح مانند دستگاه حضور  غیاب سوپریما یا دستگاه ساعت زنی ویردی می باشد که محصول کشور کره جنوبی و از مناسب ترین دستگاه های حال حاضر جهان است. پس بهتر است پیش از خرید دستگاه حضور و غیاب، به کیفیت معمولی و یا بالای دستگاه ها اطلاع دهیم  تا بداند برای چه جنسی چه بودجه ای می دهد.

نمایندگی دستگاه ساعت زنی

همه نکات را به مشتری بگوییم

هر چه صداقت بیشتری به خرج دهیم هم وجدانی آسوده داریم و خود مشتری هم به ما بیشتر اعتماد می کند. و در خرید های بعد مشتری پرا پا قرص ما است. باید مطابق خواسته مشتری دستگاه ساعت زنی مناسب به وی پیشنهاد بدهیم و مثلا  ۲ دستگاه با کیفیت و یا با امکاناتی که  تنها کار مشتری راه می افتد به وی پیشنهاد  بدهیم و بعد معرفی هر ۲ دستگاه تصمیم  انتخاب را به خود او محول کنیم.

باید به مشتری این کمک را کنیم تا بین مثلا ۴-۵ گزینه بتواند گزینه های بی مورد را حذف کند و عاقبت از میان۲ دستگاه یکی را  انتخاب کند. و اگر احساس کردید که وی بخاطر تعدد زیاد  اجناس، دچار سردرگمی در انتخاب شده است به او بیشتر کمک کنید.

نمایندگی دستگاه ساعت زنی

آنلاین بودن و پاسخ سریع شرط یک نماینده موفق

طبعا در اوایل خرید دستگاه ساعت زنی توسط مشتری، به سوال های زیادی بر می خورد که نمایندگی دستگاه ساعت زنی به صورت آنلاین نیاز است به او پاسخ دهد. فروش دستگاه ساعت زنی تازه شروع  و آغاز عرضه است و در این صنف دائما باید با مشتری همراه بود. تکنولوژی روز به گونه ای است که می توان مدیریت نرم افزار حضور و غیاب را از راه دور و انیدکس، انجام داد؛ که به موجب آن سرعت  بالا در پاسخ دهی و رفع مشکل مشتری را در پی دارد. دیگر مانند گذشته نیست که باید دستگاه را خریدار حضوری به شرکت بیاورد یا کارشناس اعزام شود. این هزینه های مشتری و نمایندگی را کاسته  است.

نمایندگی دستگاه ساعت زنی

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید