مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اکسس کنترل اثر انگشتی فروش و معرفی چند نوع رایج آن

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

انواع سنسور اکسس کنترل اثر انگشتیعملکرد سنسور خازنی در اکسس کنترل اثر انگشتیسنسور پلیمری در اکسس کنترل اثر انگشتی چگونه عمل می کند؟سنسور نوری، از  متداول ترین سنسورها در دستگاه اکسس کنترل و حضور غیابمعرفی چند نوع برند تولید اکسس کنترلاکسس کنترل اثر انگشتی سوپریما بهتر از مدل های چینیمعرفی اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریمای کره جنوبی
اکسس کنترل اثر انگشتی

مرکز تخصصی عرضه اکسس کنترل اثر انگشتی اکسس کنترل درب برای به همراه سنسور های پر کاربرد  همچنین اکسس کنترل تحت شبکه برای   مدیریت هر چه بهتر  مجموعه های بزرگ و هلدینگها

انواع سنسور اکسس کنترل اثر انگشتی

چند  نوع سنسور اثر انگشتی از نظر ساختار در بازاز وجود دارند که ۳ نوع آن در اکسس کنترل و ،دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی وجود دارد و می توانیم به مدل هایی زیر اشاره کنیم:

  1. سنسور خازنی
  2. سنسور پلیمری
  3. سنسور نوری

اکسس کنترل اثر انگشتی

عملکرد سنسور خازنی در اکسس کنترل اثر انگشتی

در مدل سنسور خازنی که برگرفته از خازن های قرار گرفته کنار هم است باید بگوییم اگر چه این مدل قدیمی است و تولید آن به ندرت انجام می شود ولی  یکی از امن ترین مدیریت های دسترسی و یا احراز هویت است.  با لمس اثر انگشت، خازن های این سنسور اطلاعات بافت اثر انگشت را دریافت می کنند. و چون اطلاعات به صورت الکتریکی منتقل می شود، و دیگر مقایسه عکس اثر انگشت اینجا وجود ندارد امکان جعل  وجود ندارد.

سنسور پلیمری در اکسس کنترل اثر انگشتی چگونه عمل می کند؟

سنسور پلیمری هم جز سنسور هایی است که تخلف را ناممکن می سازد با توجه به جنس این  سنسور ها  عملکرد سنسور این نوع اکسس کنترل با فشار بر چند نانوسیم و کپسوله سازی نانوسیم‌های اکسید زینک است.

به صورت عامیانه تر بگوییم عملکرد سنسور اکسس کنترل اثر انگشتی اینگونه است که با قرار گرفتن کامل اثر انگشت روی سنسور نور (اشعه ماورا بنفش)  شیار های اثر انگشت را طی می کند و اطلاعات را به حافظه منطق می نماید و عملیات ذخیره  سازی و مقایسه صورت می پذیرد.

از مزیتهای سنسور پلیمری ای است که بخاطر جنس آن ضد خش است و اثر انگشته های ضعیف را هم تشخیص می دهد.

سنسور نوری، از  متداول ترین سنسورها در دستگاه اکسس کنترل و حضور غیاب

این سنسور دقیقا مانند  مکانیزم دوربین عکاسی و  به صورت ثبت  وذخیر عکس اثر انگشت و مقایسه عکس با عکس عمل می کندو برعکس سنسور خازنی و پلیمری که به راستی آزمایی واقعی و غیر واقعی بودن  خود  انگشت می پردازد، اقدام می نماید.

معرفی چند نوع برند تولید اکسس کنترل

تولید اکسس کنترل توسط شرکتهای ایرانی چینی و کره جنوبی وکشورهای اروپایی انجام می پذیرد که در اینجا از نظر کیفیت بالا می توانیم کره جنوبی را را بعنوان قطب تولید سیستم های کنترل دسترسی درجهان بشناسیم.

اگر چهبه محض اینکه  برندهای چینی به گوشمان می رسد سریعا  جنس بی کیفیت به ذهنمان می رسد، ولی در پروژه های خیلی کوچک و کم تردد که لارم است تنها بدون لاگ و… درب باز و بسته شود، و نیازی به گزارش نداریم می توانیم از این مدل ها استفاده نماییم.

در مدل های اکسس کنترل اثر انگشتی چهره، کدو کارت و… شرکتهای چینی تایمی و zk پیشتازندو در کره جنوبی ۲ شرکت سوپریما و ویردی دستگاه های مرغوبی تولید می کنند.

اکسس کنترل اثر انگشتی

اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریما بهتر از مدل های چینی

طبیعتا هر مقداری که برای خرید اکسس کنترل هزینه کنید کاربردها و کیفیت بالاتری را خواهید داشت.

دقیقا اینجا مثالی را می توانیم بزنیم که برای مقایسه اکسس کنترل کره ای و چینی مطرح می کنیم.  شما بین خودوری مثل پراید ، سمند ، یا سانتافه  کدام را با کیفیت تر  و با امکانات بهتری می دانید؟ آپشن کدام بیشتر است؟ امنیت در کدام خودرو بالاتر است؟
طبیعتا پاسخ سانتافه است و این مثال در قیاس دستگاه های اکسس  هر ۲ کشور  شرق آسیا صدق می کند.

معرفی اکسس کنترل اثر انگشتی سوپریمای کره جنوبی

اگر چه دستگاه حضور غیاب و اکسس کنترل  حال حاضر که تولید می شود ، متشکل از چند کاربرد است مثلا هم اثر انگشت است هم کارت یا چهره و اثر انگشت با هم .
و یا همه آنها ولی دستگاه های قدیمی یک یا ۲ حالته هستند از نمونه آنها که  مجموعه سوپریما عرضه می کند، دستگاه کنترل تردد BioLite N2 سوپریما

دستگاه کنترل ترد bio lit net  ، bio entry w2    اشاره کرد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید