مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت شیشه ای ارزان تقلبی این خصوصیات را دارد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

موتور تقلبی و غیر تخصصی در گیت شیشه ایاینجا  در خصوص موتور گیت شیشه ای چندسئوال مطرح می شودتقلب در بدنه غیر استاندارد گیت شیشه ای ترددشاسی ضعیف و آهنی در گیت کنترل ترددجنس و کیفیت درب گیتهای ترددعدم پشتیبانی گریز از مشتری بعد از 2-3 سال
گیت شیشه ای

ارزان بودن و تفاوت فاحش گیت شیشه ای توسط برخی از شرکت ها چند دلیل مهم دارد که ما در اینجا به روشنگری آن می پردازیم.

 

موتور تقلبی و غیر تخصصی در گیت شیشه ای

موتور گیت شیشه ای قدرت و سرعت مورد نیازی را باید  داشته باشد. برای همین جهت  با هدف امنیت سازی و تردد  مدیریت شده، نباید هر موتوری را در گیت کنترل تردد قرار داد چه بسا دیده شده که چند شرکت تولید کننده گیت کنترل تردد، با زیر سئوال بردن این صنعت از دستگاه هایی که مکانیزم آنها تنها شباهت به حرکت درب گیت دارد، درگذرگاه های تولیدیشان استفاده می کنند.
به دلیل اینکه این قطعه مکانیزم حرکتی اش با برف پاک کن خودروهای سنگین شباهت دارد، زیاد دیده شده که این قطعه جایگزین موتور گیت مدیریت دسترسی می شود.

گیت شیشه ای
موتور برف پاک کن خودروهای سنگین

 

اینجا  در خصوص موتور گیت شیشه ای چندسئوال مطرح می شود

۱- آیا موتور برف پاک کن ماشین سنگین قدرت ضربات ناگهانی و فشار هایی که ممکن است از سمت یک انسان با وزن متوسط ۷۰ کیلوگرم دارد را تحمل می کند؟

۲- تحمل وزن درب که بین ۲۰ تا ۵۰ کیلوگرم  و گاهی بیشتر است را چطور؟

۳-تعمیر  و گارانتی این موتور ها بهتر است توسط تولید کننده گیت کنترل تردد انجام گیرد یا نمایندگی  برف پاک کن ماشین سنگین؟

بی شک جواب ها در خود همین سئوال ها نهفته است و عقل سلیم می تواند این موضوع را درک کند که  پرف پاک کن برای تحمل فشار های سنگین طراحی نشده است و قدرت آن کشاندن وزن تیغه خود بر روی شیشه است که این وزن و فشار یک چهارم و  شایدچند برابر کمتر از وزن و ضربه ناگهانی یک انسان معمولی است.

گیت شیشه ای

سازنده گیت ترددی که از قطعه غیر استاندارد و تنها مشابه استفاده می کند، می داند که ممکن است این قطعه  به دلیل از رده خارج شدن، کمیاب یا نایاب شود. و تنها بخاطر هزینه کمتر  از موتوری غیر اصولی استفاده می کند.

تقلب در بدنه غیر استاندارد گیت شیشه ای تردد

گیت تردد شیشه ای استاندارد بدنه اش باید استیل نچسب باشد. یعنی آهن ربا به آن نمی چسبد و از طرفی ضخامت آن ۱٫۵ میلیمتر است. هستند کارخانه هایی  که در این صنعت داعیه دار تولید گیت تردد می باشند ولی گرید بدنه استیل، گیت غیر ۳۰۴ است و البته از اینکه ضخامت بدنه گیت زیر ۱٫۵ میلیمتر است چیزی نمی گویند.
بدنه  غیر استاندارد عمر گیت را پایین می آورد.
نکته گیتهای استیل نچسب دیگری هم هستند که با توجه به پروژه و دز مکان های خاص مطابق اقلیم آب وهوایی  یا کارخانه هایی که در معرض گازها و اسیدهای خورنده هستند  استفاده می شود.

گیت شیشه ای گیت شیشه ای

 

شاسی ضعیف و آهنی در گیت کنترل تردد

شاسی، داخل بدنه گیت شیشه ای  قرار دارد و وظیفه اش تحمل بار بدنه و لوازم جانبی است. (اسکلت گیت)شاسی از بدنه گیت باید قوی تر باشد ولی باید حواستان باشد که به واسطه اینکه داخل بدنه است، مبادا از کیفیت ضعیف استفاده شود. یعنی حتما باید ضخامتی بیش از ۲ میلیمتر داشته باشد.و خیلی بهتر است که از استیل ۳۰۴ استفاده شود، چراکه  احتمال زنگ زدگی شاسی( در صورتی که از آهن استفاده شود، خیلی بیشتر از بدنه آهنی است.

در مجموع کنترل تردد هم باید با تدبیر و به گونه ای مدیریت شده انجام گیرد که نه ناامنی ایجاد شود و نه شان و شخصیت عابر زیر سئوال رود.

جنس و کیفیت درب گیتهای تردد

شرکتهای تولید کننده ای که موتور برف پاک کن خودرو را جایگزین موتور اصل و تخصصی گیت می کنند ۲ راه برای نصب درب شیشه ای دارند:
یا از درب های با کیفیت و مستحکم استفاده می کنند که موتور غیر تخصصی تحمل وزن آن را ندارد و به مرور آسیب می بیند.
و یا از متریال سبک استفاده می کنند که به خیال خود به گیربکس آسیبی نمی زند و واقعا اینگونه است ولی با یک ضربه راحت متلاشی خواهد شد.
بهترین کیفیت  و جنس درب گیت در بازار سکوریت آبدیده سه لایه است که ضربات و فشار ها را خیلی خوب کنترل می کندولی موتور تقلبی و غیر استاندارد تحمل کشیدن وزن آن را ندارد.

گیت شیشه ای

عدم پشتیبانی گریز از مشتری بعد از ۲-۳ سال

پشتیبانی و تامین قطعات مستهلک  بعد از چندسال، نیاز به برنامه ریزی و برآورد قیمت است. پشتیبانی یک ساله اول که  معمولا رایگان است و قرارداد پشتیبانی برای سالهای آتی، نیازمند نیروهای زبده و حرفه ای می باشد. که برخی مجموعه ها با هدف تصرف بازار آن را لحاظ نمی کنند. معمولا گیت باشگاهی که برای ورزشکاران در نظر گرفته می شود از نمونه آن است و مشتریان که تنها یک راهرو گیت نیاز دارن، از آن آگاه نیستند و ارزان ترین گیت بازار را خریداری می کنند و لحظه مطالبه گارانتی، با بهانههای مختلف روبرو می شود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید