مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

مناسب ترین شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب و کنترل ترددچرا دستگاه حضور و غیاب سوپریما و virdi  بهترین سیستم های کنترل تردد محسوب می شوند؟قیمت دستگاه حضور و غیاب سوپریما  و ویردی

بهترین شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد به دلیل قیمت مصوب و منطقی، همچنین خدمات و پشتیبانی سریع مورد محبوبیت واقع شده است.

مناسب ترین شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد

همان گونه که ابتدا گفتیم، شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب ترددبان بهترین دستگاه های وارداتی را گلچین کرده است و با توجه به تجربه ای که از مشتریان کسب کرده، به حذف دستگاه ساعت زنی بی کیفت پرداخته است. قیمت دستگاه حضور و غیاب این مجموعه متناسب با کیفیت بالای دستگاه، ارزان می باشد.دستگاه حضور و غیاب virdi ، سوپریما  جزء مطرح ترین این دستگاه ها است. قیمت این ۲ دستگاه به دلیل قابلیت های استثنائیی که دارد، در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود در شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب کمی بالاتر است.

 

شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب

چرا دستگاه حضور و غیاب سوپریما و virdi  بهترین سیستم های کنترل تردد محسوب می شوند؟

این دستگاه ها به دلیل  اینکه سیستم سخت افزاری آن تجهیزاتی الحاق شده است که می توان برنامه نویسی های فوق العاده ای انجام داد، از این رو، دلایل مطرح بودن دستگاه های این ۲ شرکت کره جنوبی می باشد.

شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب
علاوه بر آن قطعات و سنسورهای بیومتریک آن است که در آن عالیترین کیفیت در جهان شناخته شده است. شناخت چهره در تاریک ترین و پر نورترین فضا، سرعت بالا در تشخیص و تضمین عدم تقلب در لحظه احراز هویت با اثر انگشت( که به دلیل تکنولوژی LFD در حسگر انگشتی است) به اثبات این موضوع پرداخته است.

برنامه نویسی هایی مانند تعریف زمان بندی در بازه های مختلف، امکان آرشیو سازی دوربین های مدار بسته(به دلیل اینکه  امکان اتصال دستگاه اکسس کنترل سوپریما و ویردی به دوربین متصل می شود  و می تواند آنها را هم مدیریت کند)، امکان هسته مرکزی با چند اکسس کنترل بدون مغز همین برند و ارتباطشان با هسته مرکزی (core station) و یا اکسس کنترل های آسانسور در سوپریما و ویردی امکان پذیر است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب سوپریما  و ویردی

قیمت  این دستگاه ها به نسبت دیگر دستگاه ها بالاست و دلیل ان که گفتیم بخاطر قابلیتهای آن است. ولی  ارزش و امکانات دستگاه خیلی بالاتر از قیمت آن است و امنیت تردد را کاملا ضمات می کند. این برند بیشتر برای مکان های امنیتی استفاده می شود. ولی اتاق سرور اتاق جلسات  و بسیاری از مدیران بدلیل امکانات آن این  ۲ را بر می گزینند.
مدلی هایی از دستگاه های سوپریما برای مکان های داخلی و برخی دیگر برای مکان خارجی طراحی شده است.

تغییرات هماره و پی در پی دلار مانعی است بزرگ برای تصمیم جدی ما در قرار دادن قیمت این ۲ برند و حتی دستگاه حضور و غیاب چینی که وارد می کنیم، هم در اعلام هزینه اش عاجزیم . ضمن پوزش از مشتریان گرامی، از شما درخواست می کنیم  برای اطلاع از این موضوع با ما تماس بگیرید.

شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید