مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زنی ارزان وباکیفیت در سطح کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه ساعت زنی ارزان قیمت را چگونه تعریف کنیم؟دستگاه حضور و غیاب ارزان بخریم یا دسته دوم؟مفید ترین سیستم کنترل تردد شرکتتعریف نهایی دستگاه ارزان قیمتدستگاهی  که امکان اتصال به درب دارد
دستگاه ساعت زنی ارزان

دستگاه ساعت زنی ارزان در بزرگترین مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب ایران، به مشتریان عرضه می شود شما باید دستگاهی خریداری کنید که بعد از چند سال دوباره ناچار به تغییر آن نشوید .

دستگاه ساعت زنی ارزان قیمت را چگونه تعریف کنیم؟

حتما شما با این ضرب المثل که می گویند هرچه پول بدهی به همان اندازه آش می خوری آشنا هستید و آن را شنیده اید. این ضرب المثل تنها اصول و قائده برای خرید نیست. شما در خرید دستگاه ساعت زنی  باید دقت کافی را داشته باشید که طبق کارتان دستگاه بخرید و حتی پیش بینی اینکه در آینده آن میزان نیروی کاری که قرار است به شما اضافه شود چقدر است که ظرفیت تردد دستگاه حضور و غیاب مطابق آن تهیه شود.

در کل دستگاه ساعت زنی ارزان بسته به خدمات نمایندگی دستگاه حضور و غیاب ، برند شرکت، کیفیت و… تغییر می کند. ولی مسئله مهمتر نوع استفاده، محل استفاده و همانگونه که اشاره ای داشتیم میزان نیروی کار است که  معمولا برای نیروی پایین راحت تر می توان دستگاه ساعت زنی ارزان خرید.

دستگاه ساعت زنی ارزان

دستگاه حضور و غیاب ارزان بخریم یا دسته دوم؟

قیمت دستگاه ساعت زنی مطابق آیتم های فوق سنجیده می شود که دستگاه ساعت زنی ارزان است یا گران!  اینکه بخواهیم بدون معیارهای بالا تعیین کنیم شاید حرفه ای نباشد. ما  کیفیت ، جنس بدنه مورد استفاده در دستگاه، حافظه و پردازنده و…. را که با مجموعه مان بسنجیم می توانیم برآورد کنیم که دستگاه از نظر قیمت مناسب است یا خیر.
برخی در تماس با مجموعه ترددبان از ما دستگاه حضور و غیاب دسته دوم را هم مطالبه می کنند.این نوع خریدها هم شرایط خاصی دارد و ما تلاش می کنیم اول از همه به طریقه استفاده دستگاه  دسته دوم و اینکه بر سیستم در مدت زمان استفاده از سوی مصرف کننده چه گذشته آگاهی داشته باشیم. در این صورت مجدد برای مدتی کوتاه تر آن را گارانتی خواهیم کرد و به مشتری  عرضه می کنیم. در کل دستگاه ساعت زنی استوک اگرچه ارزان تر است ولی کمتر پیشنهاد می کنیم.

مفید ترین سیستم کنترل تردد شرکت

تردید در نوع خرید ساعت زنی کاملا طبیعی است و باید از میان چندین مورد یکی را انتخاب کنیم. مثلاشما باید از میان کاتالوگ شرکت، یک دستگاه را انتخاب کنید. در مرحله اول با چشمداشت به بودجه ای که دارید مدل های مختلف یک نگاه اجمال می کنید و می بینید طبق تعداد کارکنان میزان استفاده از آن و از همه مهمترقوانینی که در شرکتتان وضع است، دستگاه های غیر ضروری را حذف می کنید.
در مراحل بعدی هم انتخاب می کنید نوع عملکرد (چهره، اثر انگشت، کد یا کارت) را بر گزینید. حال دربرای انتخاب نهایی، تعداد دستگاه ها کم شده و به کمپانی ساخت رسیده اید که کدامبرند مناسب است.  با تحقیق ساده و کاربردی  طبق کارتان این مرحله را هم  پشت سر بگذارید و در نهایت اگر میان ۲ دستگاه واقعا نمی دانید کدام بهتر است و قدرت تصمیم گیریتان کمی پایین آمده. می توانیداز مشاور ما هم کمک بگیرید. طبیعتا بهترین گزینه به شما پیشنهاد می شود.

دستگاه ساعت زنی ارزان

تعریف نهایی دستگاه ارزان قیمت

با این توضیحات خواستیم تلویحا به شما تاکید کنیم که هنگام خرید سیستم ساعت زنی سعی کنید ابتدا کیفیت برای شما مناسب باشد. بعد از اینکه متوجه شدید کدام مدل و برند برای شما مناسب است، آن لحظه می توانید آن مدل خاص را در بازار استعلام کنید. در اینجا  شرکتهایی که سیستم را عرضه می کنند را مطابق نوع خدمات بسنجیدسعی کنید با تجمیع همه موارد (مثلا پشتیبانی و کیفیت  قیمت و… آن را قیاس کنید) و ان وقت ارزان ترین را انتخاب کنید.

دستگاهی  که امکان اتصال به درب دارد

سیستم ساعت زنی اگر به درهای مکانیکی متصل شود، می تواند مدیریت ورودو خروج ها را بهتر اعمال کند. در کنار این دستگاه حتما باید قطعاتی مانند قفل مقابل برقی، سنسور لای درو دوربین مدار بسته هم استفاده شود. گمان نکنید این دستگاه ها خرج اضافی است. خیر برعکس مدیریت پرسنل را به خوبی انجام می دهد و بجای اینکه در یک ورودی نیروی کار قرار دهید، تنها یک نیرو در پشت مانیتور قرار گرفته و همه چیز را رصد می کند.به این شکل کیفیت کار بالاتر می رود.  اینجا می توانیم دستگاه با قیمت پایین را تعریف کنیم. چراکه استفاده از این دستگاه ها طی مدتی نه چندان کوتاه سود زیادی به ان شرکت می رساند و دستگاه علاوه بر انکه  هزینه خود را هم درآورد، سود آور هم خواهد بود به طوریکه با بازدهیی که  سیستم ایجاد کرده است هر ماه معادل یک دستگاه ساعت زنی خریداری کنیم.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید