مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کنترل تردد پرسنل فروش ویژه ادارات و سازمان ها

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین روش برای کنترل تردد پرسنل و کارمندان شامل چه مواردی می شود؟حضور و غیاب مهمترین سیستم ورود و خروج کارکنانکنترل تردد پرسنل با گیت ورود و خروج تکامل می یابدوب کیوسک چه مواقعی در مدیریت دسترسی کاربرد دارد؟تاثیر اسکنر اثر انگشت در کنترل تردد پرسنلپلاک خوان و تگ های ورود و خروج راهکاری مناسب برای مدیریت مدیران و کارمنداندوربین های مدار بسته و تاثیر آنها در کنترل ورود و خروجاکسس کنترل ها و شگفتی های بی نظیرشانگیت فلزیاب  و راکت های امنیتی برای کنترل تردد پرسنل
کنترل تردد پرسنل

کلیه لوازم و سخت افزار و نرم افزار ویژه کنترل تردد پرسنل را می توانید از ترددبان خریداری کنید.

 

بهترین روش برای کنترل تردد پرسنل و کارمندان شامل چه مواردی می شود؟

کنترل تردد پرسنل بسیاری از دستگاه ها نظیر: وب کیوسک دیجیتال ، گیت ورود و خروج، دستگاه حضور غیاب ، اسکنر اثر انگشت ، پلاک خوان، دوربین مدار بسته، انواع اکسس کنترل، و… می باشد.

کنترل تردد پرسنل

در کل باید این مسئله را یادآور شویم که اگر می خواهید دغدغه تعویض این سیستم ها را نداشته باشید، اقدام به خرید جنس مرغوب نمایید تا به جای اینکه بخواهید در طول ۱۰ سال ۴ بار این ملزومات اداری را عوض کنید، کیفیتی را انتخاب کنید که در عرض ۱۰ سال هم نیازی به خرید مجدد کنترل تردد پرسنل نداشته باشید.

حضور و غیاب مهمترین سیستم ورود و خروج کارکنان

دستگاه حضور غیاب یا ساعت زنی از نمونه های پر اهمیت در کنترل تردد نیروهای کار است. که اگر سیستم هایی که در بخش قبلی اشاره کردیم را به هر دلیلی امکان مهیاسازی را نداشتیم، این سیستم از اوجب واجبات است.

کنترل تردد پرسنل
در بازار مدل و برندهای فراوانی وجود دارد دستگاه حضور غیاب پالیز افزار ، دستگاه حضور غیاب علم و صنعت، دستگاه حضور غیاب چابک سیستم ، دستگاه غدیر و… برای راهنمایی بیشتر  که کدام یک از این برندها  در چه شرایطی برای شما مناسب هستند، با ما مرتبط باشید.

کنترل تردد پرسنل با گیت ورود و خروج تکامل می یابد

گیت ورود و خروج که در بازار با نام گیت کنترل تردد هم معروف است از دیگر دستگاه های مدیریت دسترسی می باشد. که گاهی برای کنترل تردد پرسنل با ظرفیت کم یا زیاد هم مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها  باید به مانند دژی مستحکم ولی به ظاهر خیلی دعوتگرا مودبانه حضور یا عدم حضور افراد را ساماندهی کند.

کنترل تردد پرسنل
بسته به مکان های مختلف جنس بدنه تغییر می کند که معمولا یا از استیل است و یا از آهن با رنگ پودری الکترواستاتیک. بر گیت کنترل تردد معمولا دستگاه ها و یا ریدرهایی نصب می کنند که یا به صورت اکسترنال یااینترنال است که معمولا به صورت اثر انگشت، کد، کارت، کف دست قابل استفاده است. ولی نوع چهره آن فقط به صورت اکسترنال است تا چهره به دستگاه نزدیک باشد.

وب کیوسک چه مواقعی در مدیریت دسترسی کاربرد دارد؟

در زمانی که مدیریت دسترسی به صورت یک پارچه باشد، وب کیوسک تاثیر بسیاری در آسانی کار می گذارد. مثلا گاهی با نرم افزار حضور غیاب تحت وب می خواهیم درخواستهایی بدهیم و کارگرها یا پرسنل موقعیت آوردن موبایل به دلایل مختلف را در محیط کارخانه ندارند، در این شرایط وب کیوسک هایی را در محیط قرار می دهند تا درخواستهایی مانند مرخصی، درخواست ماموریت و … را آنجا اعمال نمایند.

کنترل تردد پرسنل

گاهی می توان از وب کیوسک بعنوان اتوماسیون صدور ورود و خروج هم استفاده کرد. ولی باید این اتوماسیون، مجهز به سیستم احراز هویت مانند تایید اثر انگشت و کارت ملی باشد. یعنی کیوسک دیجیتال باید به اسکنر اثر انگشت مجهز به کارت خوان  ملی باشد تا با اتصال به ثبت احوال و تایید اثر انگشت و کارت ملی، اقدام به صدور فیش بارکد شود و سپس ورود از طریق گذرگاه ورود و خروج به راحتی انجام گیرد. و موقع خروج هم این اقدام به راحتی میسر باشد.
جالب است که گزارش فرد در سیستم اتوماسیون ارباب رجوع باقی خواهد ماند و در دفعات بعدی  مشخص می شود که پیشینه حضور ارباب رجوع در آن سازمان با چه افرادی بوده است.

تاثیر اسکنر اثر انگشت در کنترل تردد پرسنل

در بخش قبلی به یکی از کاربردهای حسگر اثر انگشت، اشاره کردیم. این سیستم ها هم با سنسور هوشمند و هم غیر هوشمند که نمی تواند  جعل را از غیر جعل تشخیص دهد تولید می شوند. پس باید دقت کنیم در هر مکان از کدام یک از آنها استفاده کنیم. در کل موارد استفاده از آنها بعنوان ریدر و انتقال دهنده اطلاعات از پیش تعریف شده بیومتریکی فرد به سرور و مقایسه آن با اطلاعات ذخیره شده می باشد. همچنین در مواردی که فرد از جایی می خواهد تردد کند و باید به منزله امضا اثر انگشت خود را ثبت کند از اسکنر اثر انگشت استفاده می شود.

کنترل تردد پرسنل

اسکنر های اثر انگشت دارای امکانات جانبی از قبیل پد امضا، پین پد(صفحه کلید)، ریدر کارت خوان ملی، سنسور بزرگ و تخت ۴ انگشتی که در اسکنر اثر انگشت سوپریما g10  مشهود است در بازار موجود می باشد و توسط تیم ترددبان به فروش می رسد.

پلاک خوان و تگ های ورود و خروج راهکاری مناسب برای مدیریت مدیران و کارمندان

پرسنلی هستند که هنگام تردد، با ماشین وارد سازمان یا ارگان می شوند. این افراد به دلیل اینکه  در بدو پارک کردن در پارکینگ بلافاصله از طریق آسانسور داخل دفتر و محل مورد نظرشان می روند و از لابی ورودی که گیت وجود دارد، نمی گذرند ورود و خروج برایشان ثبت نخواهد شد. یا اینکه اگر در آن محل دستگاه حضور غیاب قرار دهیم به واسطه مدیر بودن او ممکن است مشغله ها مانع ثبت ورود یا خروج وی گردد.در این مواقع استفاده از ۲ مدل سیستم پیشنهاد می شود.

یکی ثبت ورود و خروج از طریق دوربین پلاک خوان و یا ثبت از طریق تگ های uhf برد بلند که اگر دستگاه کنترل تردد به خروجی ویگند مجهز باشد می تواند، آن را مدیریت کند.

کنترل تردد پرسنل کنترل تردد پرسنل

بردها، تگ های الکترونیکی که روی شیشه های ماشین قرار می گیرد را قرائت می کند و مشخصات فرد به دستگاه حضور غیاب اطلاع رسانی می شود.

باید در نظر داشته باشید که uhf به ظاهر، برد ۳-۴ متری دارد ولی به دلیل پارازیتها و نویزهای ماهواره ای این مقدار  به ۱ یا ۲ متر کاهش می یابد.

دوربین های پلاک خوان هم می توانند ورود و خروج ها را مدیریت کنند و با قرائت پلاک های تایید شده و دستور آن به راهبند ،مجوز یا عدم مجوز را صادر کنند.  اتوماسیون پلاک خوان می تواند به دوربین دیگری هم جهت عکس گرفتن از راننده مجهز باشد تا در گزارش تصویر راننده هم ذخیره شود. تا اگر بعدها ادعایی شد تصویر راننده مطابق تاریخ گزارش که طبعا ساعت ورود و خروج هم در آن ثبت است مستند ارائه خواهد شد.

کنترل تردد پرسنل

دوربین های مدار بسته و تاثیر آنها در کنترل ورود و خروج

در بسیاری از اماکن با دوربین مدار بسته می توان به کاهش پرسنل هایی که فقط موجب هزینه هستند نمود. مثلا در یک محل که نیاز است هر از گاهی به دلیل تردد شخصی در آنجا نیرو قرار داد و حقوقی برای وی در نظر گرفت می توان با یک دوربین  کم هزینه، بودجه را بهینه کرد. دوربین های مداربسته نهایتا  به اتاق نگهبانی متصل می شود و به جای چند نیروی کار از یک کارمند و نگهبان برای کنترل و مدیریت آن می توان استفاده کرد. دوربین ها در محل هایی که باید پرسنل کنترل تردد شوند خیلی استفاده دارد.

کنترل تردد پرسنل

اکسس کنترل ها و شگفتی های بی نظیرشان

این سیستم ها تنها به  مدیریت درب و گیت نمی پردازند. می توان با تعریف و زون بندی تنظیم کرد که ساعات ورود و خروج یک پرسنل را تنظیم نمود. و معین ساخت ورود چه کسی در چه تایمی ممنوع است و چه نیرویی در همان تایم اجازه ورود دارد. یا مدیرعامل تعیین می کند که در زمان جلسه کدام کارمند حق ورود به اتاق جلسات را دارد و کدام ندارد.

کنترل تردد پرسنل

جالب تر اینکه اکسس کنترل ها می توانند برای آرشیو بندی مدیریت دسترسی کارکنان، به دوربین مدار بسته متصل شوند تا  نیازی نباشد هر لحظه که می خواهیم لحظه ورود و مشخصات ظاهری او را ببینیم کل فیلم دوربین را به عقب یا جلو بیاوریم و زمان خود را بابت این موضوع تلف کنیم؛ چرا که لحظه ثبت اثر انگشت، چهره، کد ، کارت و… ورود فرد با دوربین آرشیو  جدایی شده است.

گیت فلزیاب  و راکت های امنیتی برای کنترل تردد پرسنل

گیت فلزیاب دروازه ای و همچنین  راکت فلزیاب از مهمترین سیستم های کنترل تردد نیروهای کار است. این دستگاه در مشاغلی که کارشان قطعات فلزی است و به هر دلیلی این قطعات غیر قانونی از مجموعه خارج می شوند، کاربرد دارد.

کنترل تردد پرسنل

فلزیاب ها اینگونه نیستند که  در مقابل یک فلز خاص حساس باشند و در مقابل یک فلز دیگر حساس نباشند، بلکه در مقابل همه آنها واکنش نشان می دهند، ولی باید در نظر داشته باشید که  درجه حساسیتهای  فلزیاب دروازه ای یا راکتی  را می توان تنظیم کرد. مثلا اگر یک تولید کننده شیرآلات قطعاتی با ابعاد خاص را باید کنترل کند تنظیمات به گونه ای باشد که بتواند این مقدار را مدیریت نماید.
برای همین زوم و تنظیم حساسیت بسیار مهم است.

کنترل تردد پرسنل

فلزیاب های راکتی هم می توانند بعنوان یک نقطه زن عمل کنند و حتی دقیق تر هم عمل می کنند. در بازار انواع مختلفی فلزیاب دروازه ای و راکتی جهت کنترل ورود و خروج وجود دارد، برای همین لازم است قطعاتی که نباید توسط کارکنان از مجموعه خارج شود به مجموعه ما جهت تست آورده شود، تا از شناسایی آن توسط دستگاه ها اطمینان کافی حاصل گردد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید