مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور و غیاب timmy نمایندگی اصلی در ایران

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

وارد کننده دستگاه حضور و غیاب timmyبهترین مرکز فروش "انواع دستگاه حضور و غیاب TIMMYلیست قیمت دستگاه حضور و غیاب TIMMYبا دستگاه حضور غیاب timmy 601 آشنا شوید
دستگاه حضور و غیاب TIMMY

دستگاه حضور و غیاب timmy در مجموعه های دولتی و خصوصی همچنین مشاغل کارگری بسیار پرفروش است.

وارد کننده دستگاه حضور و غیاب timmy

البته اکثر آنها *دستگاه ساعت زنی چهره می باشند. و اخیرا کمپانی تایمی نسبت به گذشته کمتر دستگاه اثر انگشتی به تنهایی تولید می کند و روی به اتوماسیون های ساعت زنی ترکیبی که در کنار تشخیص صورت، ماژول های اثرانگشت، کد و کارت هم در آن الحاق شده، ملاحظه می گردد. شرکت چینی تایمی دست به اقدامی زده است که سنسورهای آن این قدرت را داشته باشند تا به راحتی با ماسک هم بتوانند چهره را تشخیص دهند. این اقدام در زمان شیوع ویروس همه گیر کرونا صورت پذیرفت که موجب شده در حال حاضر که کرونا خیلی ضعیف شده، از دستگاهای تایمی بعنوان حضور غیاب بیمارستان، ساعت زنی آزمایشگاه و یا درمانگاه های برای پرسنل استفاده نمود. کنترل تردد با تایمی خیلی سریع انجام می شود و شاید کمتر از یک ثانیه شناسایی چهره اعمال شود.

بهترین مرکز فروش “انواع دستگاه حضور و غیاب TIMMY

همانگونه که گفته شد بهتر است این دستگاه از عاملیت و نماینده اصلی این دستگاه حضور غیاب چینی خرید شود تا در صورت بروز مشکل به خصوص اوایل خرید با مشکل خاصی مواجه نشوید. مادر اینجا بعنوان *نماینده دستگاه حضور غیاب timmy می توانیم به شما مشاوره های پیش از خرید را بدهیم و فروش سیستم ها ساعت زنی را مطابق تعداد پرسنل، برنامه ریزی کاری، محیط نوری کار، نوع حرفه تعیین کنیم.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب TIMMY

در جریان باشید در بازار دستگاه ساعت زنی تایم زیاد است ولی بعنوان چند نمونه مشهور آن می توانیم به حضور غیاب  timmy610 اشاره کنیم که هر فروشنده دستگاه حضور غیاب به نامی که خود تعیین می کنند آنرا نامگذاری کرده اند و در بازار با نام ساعت زنی تشخیص چهره MD40 ، fac901 می شناسند. از دیگر دستگاه های حضور غیاب می توان به t fac 601 دستگاه انگشتی tfs70 ، دستگاه timmy 850  اکسس کنترل timmy A1 اشاره نمود. قیمت دستگاه حضور غیاب timmy به نسب دیگر شرکت های تولید کننده دستگاه ساعت زنی  مقرون به صرفه تر است .
اگر در اینجا بخواهیم قیمت دستگاه حضور غیاب timmy  را درج کنیم با مشکل بروز رسانی پی درپی مواجه خواهیم شد چون اوضاع بازار به گونه ای است که تعرفه ها دائم تغییر می کند و امکان آپدیت هر زمان را نداریم برای همین بهتر است تا تماس حاصل کنید.

دستگاه حضور و غیاب TIMMY

با دستگاه حضور غیاب timmy 601 آشنا شوید

این دستگاه جز ارزان ترین تشخیص چهره در بازار ایران و شاید جهان است که ماژول اثر انگشت، کارت و کد آن موجب تکمیل تر شدنش گشته است. تشخیص ۱,۰۰۰ چهره، ۳,۰۰۰ اثر انگشت همچنین ذخیره ۳,۰۰۰ کارت آن را به یک دستگاه همه کاره در خیلی از مشاغل از قبیل درمانی، خدماتی، شرکتی تبدیل شده است. ارزان بودن دستگاه ساعت زنی ۶۰۱در کشور آن را به یک کنترل تردد پرفروش مبدل ساخته. به گونه ای که از نظر فروش با zk302 و finger 501 هم رده شده است. ۲دوربینی که در آن لحاظ شده و تشخیص قوی آن در شب کارایی ۶۰۱را بالا برده است. جالب است بدانید کارکرد در رطوبت ۶۰درجه و حرارت تا ۴۰درجه، اداره ها در شهرهای خاص اقلیمی را نیز مجذوب خود ساخته است.
دستگاه حضور و غیاب TIMMY

تخلیه اطلاعات با فلش، مانیتور ۲٫۸ اینچی رنگی، ۱۶کلید عملیاتی هم از دیگر معرفه های این دستگاه ساخت مشرق زمین است. اگر بخواهید دستگاه حضور غیاب دومی خریداری نکنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید از طریق خروجیی که برای آن در نظر گرفته اند می توانید یک ریدر کارتی به آن متصل کنید. در کل خروجی های t fac 601 به قدری پر اهمیت و زیاد هستد که آن را به یک سیستم جادویی مبدل ساخته از نمونه های آن می توان به پورت های ارتباطی TCP/IP, RS485, USB اشاره نمود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید