مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دستگاه حضورغیاب مشهد برندهای ایرانی کره ای و چینی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

مزیت نمایندگی فروش دستگاه حضورغیاب مشهدروشهای پشتیبانی دستگاه ساعت زنی در شهر های مختلففروش دستگاه حضورغیاب مشهد با قیمتهای مختلف
فروش دستگاه حضورغیاب مشهد

فروش دستگاه حضورغیاب مشهد با مارکهای متفاوت برای سلیقه های گوناگون و نوع استفاده  عرضه می گردد. ارسال هم از طریق نماینده مشهد و یا از سوی دفتر مرکزی انجام می پذیرد.

مزیت نمایندگی فروش دستگاه حضورغیاب مشهد

مشهد شهری است که به دلیل فاصله زیاد با شهر تهران امکان دریافت لحظه ای دستگاه توسط مشتری وجود ندارد ولی برخی از دستگاه ها که نیاز به دریافت فوری به مشتری است،  توسط نمایندگی دستگاه حضور و غیاب توزیع می شود. دستگاه های گوناگونی در مشهد و سراسر کشور توزیع می شود که ترددبان تلاش کرده از نمونه های چینی، کره جنوبی و یا مدل تولید ملی ، با کیفیت ترین آن را عرضه کند.
به دلیل اینکه مواردی چون گرما سرما، رطوبت در انتخاب دستگاه حضور وغیاب در مکان های باز شهر های مختلف موثر هستند، باید حتما برای این شهر هم دقت شود چرا که زمستان و تابستان سرد را دارد که البته در  زمستان کمی سرمای آن بیشتر است ولی سیستم هایی هستند که در هوای ۲۰- تا مثبت ۶۰ درجه  هم خیلی عادی کار خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

فروش دستگاه حضورغیاب مشهد

روشهای پشتیبانی دستگاه ساعت زنی در شهر های مختلف

معمولا راحت ترین روش پشتیبانی به صورت تلفنی و یا دمو انجام می پذیرد. این روش به صورت خیلی سریع مشکل مشتری را برطرف می کند. البته بهتر است برای شرکت خود یک (IT MAN)  و رابط داشته باشید که بتواند خیلی سریع  با همان ایجاد ارتباط مقدمات اولیه در ارتباط گیری، خیلی سریع مشکل را درک، و برطرف کند.  ولی در صورت عدم نبود چنین نیرویی به راحتی مشکلات  سیستم به صورت مدیریت از راه دور اعمال خواهد شد.

فروش دستگاه حضورغیاب مشهد با قیمتهای مختلف

شما با علم به این موضوع که سیستم های حضور و غیاب برای هر مکان و مهارتی باید نوع خاصی را انتخاب کنیدبه این موضوع می پردازیم که شاید در یک شرکت  با ۵۰ پرسنل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با قیمت ۳ میلیون تومان نیاز باشد   ولی در مقابل ناچار باشید در کارگاهی کوچک با۱۰ پرسنل سیستمی  حرف ای تر و بای قیمت مثلا ۱۰ میلیون تومانی تهیه کنید. یا در یک شرکت دیگر فقط باید تشخیص چهره در روشنایی بالا به شناسایی صورت بپردازد.

فروش دستگاه حضورغیاب مشهد

شاید به دلیل تعداد نیروی کم و نبود محدودیت بخواهید فقط از دستگاه حضور وغیاب کارتی استفاده کنید. خرید دستگاه حضور و غیاب نکات خاص و تخصصی دارد. مثلا:

  • در چه شغلی نیاز به استفاده اثر انگشتی است؟
  • دستگاه حضور و غیاب با خروجی رله کجا استفاده شود؟
  • چه  حافظه و پردازشگری در کانفیگ دستگاه حضور و غیابم تعریف شده باشد؟
  • صفحه دستگاه  کلید داشته باشد یا تاچ باشد؟
    همه این سئوال ها   جوابی از سوی کارشناسان ما دارد که لازمه آن تماس و برقراری ارتباط با آنان و شرکت فروش دستگاه حضور و غیاب  ترددبان خواهد بود.
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید