مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گیت کنترل تردد تمام قد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

موارد استفاده از گیت کنترل تردد تمام قدعرضه مستقیم گیت کنترل تردد تمام قد

گیت کنترل تردد تمام قد دستگاهی است که تردد افراد را خصوصاً در فضاهای باز کنترل می‌کند و کاربرد آن بیشتر در فضا های شلوغ و پر تردد می‌باشد. این دستگاه تردد های غیر مجاز را کنترل می کند. گیت کنترل تردد بیشتر به کارت خوان، اثر انگشت و تشخیص چهره وصل می‌شود و ورود و خروج افراد را مانند حضور افراد، مرخصی ساعتی و… را کنترل و ثبت می‌کند. این دستگاه بیشتر در کارخانجات، ادارات و نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سایت معتبر محصولات را به صورت عمده و کلی با قیمت مناسب به خریداران ارائه می دهد و شما می توانید در این سایت ثبت سفارش کنید و محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

فروش عمده گیت کنترل تردد تمام قد

موارد استفاده از گیت کنترل تردد تمام قد

موارد استفاده از گیت کنترل تردد تمام قد استفاده از این وسیله مهم برای کنترل ورود و خروج افراد استفاده می‌شود و بیشتر در مکان های پر رفت و آمد نصب می‌شود. استفاده از گیت کنترل تمام قد برای نظم بخشیدن به رفت و آمد ها و زیر نظر گرفتن اشخاص و کنترل موارد مشکوک و خطرناک صورت می‌پذیرد.

این محصول در بیمارستان ها، بانک ها، پادگان ها، سفارتخانه ها، کارخانه ها، ایستگاه های اتوبوس و ….کاربرد دارد. می توان گفت اصلی ترین کاربرد گیت برای برقراری امنیت بوده و بدین وسیله نیروهای امنیتی رفتار افراد را زیر نظر می‌گیرند.

گیت کنترل تردد شهربازی این امکان را دارد که تعداد افراد شهر بازی را شمارش کند و همچنین در اماکن شلوغ، گیت کنترل تردد تمام قد باعث نظم بخشیدن به افراد می‌شود و به مراجعه کنندگان نظم و ترتیب می‌بخشد.

گیت کنترل تردد ویلچر رو برای رفت و آمد جانبازان، معلولین، کالسکه کودک و… کاربرد دارد. این گیت حرکت چرخشی داشته و سرعت کمی دارد و این گونه حرکت آنها آسان می‌شود.

این دستگاه از رفت و آمد اشخاص غیر مجاز جلوگیری به عمل می‌آورد و افراد نمی‌توانند از مانع بالا رفته یا رد شوند و همچنین از جمعیت زیاد و ازدحام جلوگیری می‌کند و به راحتی در طول شبانه روز رفت و آمد ها و تردد ها را می‌توان به وسیله این دستگاه کنترل کرد.

استفاده از این گیت از نیروهای حراست می‌کاهد و دیگر به نیرو‌های حراست کمتری احتیاج است. همچنین این دستگاه کنترل بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد و نظارت این محصول بسیار دقیق و بالا صورت می‌گیرد.

عرضه مستقیم گیت کنترل تردد تمام قد

عرضه مستقیم گیت کنترل تردد تمام قد عرضه مستقیم گیت کنترل تردد تمام قد در مراکز فروش این محصول امکان پذیر بوده و خریداران می‌توانند آن را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی خریداری کنند.

خرید گیت کنترل تردد به صورت اینترنتی بسیار به صرفه می باشد و می توانید با مراجعه به سایت و آگاهی از نوع محصول اقدام به خرید کنید و از این طریق از هزینه های اضافی بکاهید و در ضمن محصول دارای گارانتی بوده و اگر قطعه ای از آن آسیب ببیند قابل تعویض می‌باشد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید