مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گیت کنترل تردد میله ای و شیشه ای با سنسورهای کاربردی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

سنسورهای گیت کنترل تردد میله ایدستگاه اکسس کنترل یا سنسور ورود و خروج گیت؟سنسور صحت عبور مانع تخلف هنگام حضور و غیابسنسور درب چه تفاوتی با صحت عبور داردسنسور شرایط اضطراری در گیت کنترل تردد میله ای وجود ندارد؟
گیت کنترل تردد میله ای

ارزشمندترین گیت کنترل تردد میله ای یا گیت مترویی زمان مفهوم پیدا می کند که لوازم جانبی کمکی به آن بتواند کیفیت گیت را بالا ببرد.

سنسورهای گیت کنترل تردد میله ای

سنسورهایی در گیت کنترل تردد میله ای و شیشه ای مشترک هستند. از نمونه آن می توان به سنسور تشخیص تخلف اشاره نمود که نمی گذارد فرد از روی گیت بپرد و در صورت این خطا از سوی عابر، ماژول حساس به این اتفاق بلافاصله فعال شده و به صورت بوق اخطار آلارم می دهد.
از دیگر لوازم که در هر ۲ مدل  گذرگاه مشترک است، می توان به سنسور ضدعفونی اشاره کرد که هنگام گذشتن شخص از گذرگاه ورود و خروج فعال شده و فرد ضد عفونی می کند البته مدل گیت ضدعفونی کننده دست که صرفا برای ۲دست استفاده می شود هم از نمونه های دیگر است.

 

دستگاه اکسس کنترل یا سنسور ورود و خروج گیت؟

در واقع می توان دستگاه اکسس کنترل را به یک دستور دهنده تشبیه نمود،که این سیستم هادر مدل های تشخیص چهره اثر انگشت کارت کد عنبیه و…. امینی برای احراز هویت هستند.
مدل گیت بستگی به تشخیص مشاورین ترددبان یا خود مشتری دارد.

سنسور صحت عبور مانع تخلف هنگام حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد به گیت متصل می شود. محل قرار گیری دستگاه معمولا بدنه داخلی گیت که طبعا بعد از درب است، می باشد.
پرسنل پس از اعلام حاضری می تواند از درب گیت که برای او باز شده است گذر نکند. و در واقع بعد از اعلام حاضری از طریق دستگاه ساعت زنی روی گیت، خارج شود. بدین خاطر این سنسور را در بخش داخلی گیت قرار می دهند تا بعد از اعلام حاضری لزوما از آن سنسور فرد گذرکرده تا مهر تاییدی بر ورود او به مجموعه باشد.

گیت کنترل تردد میله ای

گیت کنترل تردد میله ای

سنسور درب چه تفاوتی با صحت عبور دارد

ابتدا باید سنسور درب را تعریف کنیم. این حسگر تنها برای گیت های شیشه ای، فلپ استفاده می شود .چراکه دستگاه های کنترل تردد اسلایدی معمولا به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و باید تشخیص دهد که فردی که از سیستم می خواهد گذر کند در کدام مکان گیت قرار دارد تا با این اطلاعات شخص میان درب نماند و به وی آسیب نرسد.
ولی سنسور صحت عبور که در عنوان قبلی گفتیم مدیریت ساعت زنی را انجام می دهد.

سنسور شرایط اضطراری در گیت کنترل تردد میله ای وجود ندارد؟

این سنسور با اتصال به ریموت کنترل حراست و یا در برخی از گیت ها به سیستم اعلام خطر ساختمان هم متصل است که در شرایط اضطرار بلافاصله دربهای گیت باز شود. ولی در نظر داشته باشید که در  سفارش گیت اسلایدی و فلپ گشایش اتوماتیک درها اجرایی می شود ولی در گیت کنترل تردد میله ای مدلهایی وجود دارد که هر سه شاخه بالا می رود تا این تنوع دربها مانع خروج سریع نشود.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید