مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت عبور و مرور شیشه ای از تولید کننده

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

مزایای استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ایبهترین گیت شیشه ای چه مزایایی دارد؟گیت عبور و مرور شیشه ای در مترو
گیت عبور و مرور شیشه ای

مجموعه ترددبان، به عنوان تولید کننده گیت عبور و مرور شیشه ای، شناخته شده است. این مجموعه با افتخار بهترین و با کیفیت ترین گیت ها را به مشتریان خود عرضه می کند.

مزایای استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ای

استفاده از گیت عبور و مرور شیشه ای در سازمان ها و یا شرکت ها باعث آسان شدن مدیریت عبور و مرور پرسنل و ارباب رجوع می شود. همچنین می توان با نصب دستگاه های حضور و غیاب و یا اکسس کنترل روی گیت، امر حضور و غیاب پرسنل و کنترل عبور و مرور را نیز انجام داد. با استفاده از گیت در مجموعه، می توان فقط به افراد مجاز اجازه عبور و مرور داد. و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کرد. در حقیقت گیت ها، باعث ایجاد نظم در مجموعه می شوند.

گیت عبور و مرور شیشه ای

بهترین گیت شیشه ای چه مزایایی دارد؟

یکی از مواردی که در انتخاب و تهیه بهترین گیت شیشه ای مهم است، جنس مانع گیت است. در بعضی از گیت ها جنس مانع از طلق های پلکسی گلاس هستند. که به مرور زمان و با استفاده های فراوان و در اثر مرور و تماس اجسام با آن و استفاده از مواد شوینده، مات می شوند. جنس مانع گیت های تولید شده توسط ما، از شیشه های سه لایه سکوریت شده است. این شیشه ها مات و کدر نمی شود. اصلا نمی شکند و در صورت شکستن، متلاشی نمی شود و به کار خود ادامه می دهد.
یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بهترین گیت موثر است جنس شاسی و بدنه گیت است. شاسی بعضی از گیت ها از جنس آهن است که به مرور زمان ممکن است زنگ زده و زود خراب شود. بدنه گیت های تولید شده توسط ما از جنس استیل ضد خش است که عمر طولانی تری دارد. همچنین شاسی هایی که از جنس استیل هستند از عمر طولانی تری نسبت به شاسی های آهنی برخوردارند.

گیت عبور و مرور شیشه ای در مترو

در متروی تهران از گیت عبور و مرور شیشه ای مدل HP102 استفاده شده است. از این مدل گیت در سازمان ها، شرکت ها، مراکز آموزشی، مترو، نمایشگاه ها، فرودگاه و … استفاده می شود. این گیت را می توان به انواع قرائتگر (کارتخوان غیر تماسی، بارکد خوان، قرائتگر اثر انگشت و تشخیص چهره، ریموت و شستی) متصل کرد. بدنه این گیت کاملا استیل ضد خش با ضخامت ۲ میلیمتر، و جنس شاسی آن استیل با ضخامت ۱۵ میلیمتر است. باز و بسته شدن درب گیت، بدون صدا و کاملا نرم است. به هیچ عنوان به شخص ضربه وارد نمی کند. این گیت دارای شیشه سکوریت شده سه لایه ۱۸ میلیمتر است. هنگامی که درب برای کاربر باز می شود اگر شخصی از سمت مخالف بخواهد وارد شود درب گیت کاملا بسته می شود و اجازه عبور به شخص خاطی را نمی دهد.

گیت عبور و مرور شیشه ای

برای اطلاع از قیمت گیت مدل HP102  می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید