مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم گیت کنترل تردد هوشمند

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

کنترل ورود خروج کارمندان با گیت کنترل ترددشرکت عرضه انواع گیت کنترل تردد هوشمند

شرکت ما یکی از تولیدکنندگان بهترین انواع گیت کنترل تردد هوشمند می باشد که توانسته است با داشتن بهترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین برنامه نویسان، بهترین گیت کنترل تردد ساختمان اداری، گیت کنترل تردد فلپ، گیت شیشه ای، گیت میله ای، گیت vip و … را در ایران تولید کرده و به دست مشتریان خود برساند تا بتوانند از این گیت های با کیفیت و هوشمند نهایت استفاده را برده و از بابت نظم و امنیت اطمینان کامل را داشته باشند.

فروش مستقیم گیت کنترل تردد هوشمند

کنترل ورود خروج کارمندان با گیت کنترل تردد

امروزه استفاده از گیت های مختلف مورد توجه بسیاری از افراد و شرکت ها قرار گرفته است زیرا در بعضی از مواقع با ازدحام جمعیت، ایجاد نظم و امنیت بسیار مشکل می شود و در صورت داشتن تعداد کارمند زیاد که در حال رفت و آمد در شرکت می باشند نیاز است که رفت آمد های آنها کنترل شود و از این نوع گیت های هوشمند استفاده شود.

این نوع گیت ها را با طراحی انحصاری می توانید از این شرکت سفارش دهید و نسبت به نیاز خود برنامه نویسی و به شما ارائه شود. این یکی از مزیت های بزرگ شرکت ما میباشد که میتواند محصولات درخواستی شما را بنا به سفارش و نوع کار شما تولید کرده و به دست شما برساند.

به عنوان مثال گیت‌های کنترل ورود و خروج کارمندان می‌توانند طوری طراحی شوند که کارمند مربوطه با داشتن کارت و یا گذاشتن اثر انگشت خود روی گیت لحظه ورود و خروج خود را ثبت نماید و در غیر این صورت گیت به او اجازه ورود نخواهد داد و شما به راحتی می توانید کنترل ورود و خروج کارمندان خود را کنترل کنید.

در صورتی که در مکان های پر جمعیت که نیازمند نظم و امنیت می باشد می توانید از گیت های هوشمند کنترل تردد استفاده کنید زیرا این گیت ها با سیستمی که دارند می توانند تعداد افرادی که از آنها عبور کردند را مشخص کند و تصویر آنها را ضبط کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل شما بتوانید به راحتی مسئله را پیگیری کنید.

شرکت عرضه انواع گیت کنترل تردد هوشمند

شما می توانید کلیه محصولات را از طریق این شرکت به صورت مستقیم خریداری نمایید و یا میتوانید از طریق نمایندگی‌های عرضه انواع گیت کنترل تردد هوشمند ما نسبت به سفارشات خود اقدام نمایید.

همچنین شرکت ما این امتیاز را برای شما فراهم ساخته تا پس از خرید، از طریق کارشناسان و نصابان خود شرکت گیت ها را در محلی که می خواهید استفاده کنید نصب کنند. همچنین میتوانید جهت استعلام قیمت انواع محصولات ما با کارشناسان پشتیبانی شرکت تماس گرفته و از راهنمایی های آنها استفاده نمایید و یا از طریق سایت و شبکه های اجتماعی ما نسبت به استعلام و یا دیدن محصولات دیگر ما اقدام کنید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید