مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره ارزان برای شرکتهای کوچک و بزرگ

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره باید این کیفیت را داشته باشدقیمت دستگاه ساعت زنی تشخیص چهرهتاثیر نوع دستگاه ساعت زنی در هک دستگاه تشخیص چهره
دستگاه ساعت زن تشخیص چهره

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره  با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه در سطح  کشور عرضه می شود. این سیستمها ایرانی ، چینی، کره جنوبی است و برخی با گارانتی ۱۲ ماهه و برخی هم ۱۸ ماهه ارائه می شود.

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره باید این کیفیت را داشته باشد

حتما می دانید  احراز هویت از طریق یکی از قابلیت های انحصاری که ویژه آن فرد است را مشخصات بیومتریکی می گویند که  می تواند،  اثر انگشت، صورت، عنبیه، کف دست باشد. این روزها شناسایی از طریق چهره بسیار رایج است و  پر سرعت ترین روش برای حضور و غیاب است. از طرفی هر پرسنل با هر سطح اطلاعات می تواند از آن استفاده کند.

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره
دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره قدرت شناسایی چهره در محیط های  کم نور  یا پر نور را باید داشته باشدحتی دستگاه هایی هستند که در تاریکی مطلق و  کار می کنند و یا همان دستگاه می تواند زیر نور خورشید هم کار کند.  البته این مدل دستگاه دیگر یک دستگاه ساعت زنی ارزان نیست و باید آن را در محل های خاص استفاده نمود.
شما اگر وضعیت عادیی در محیط کاری دارید و حتی جمعیت پرسنل شما زیاد نیست. و یا پیک ترافیک پرسنل نداریدو سنسور دستگاه شما عادی هم باشد، می توانید از دستگاه حضور غیاب با قیمتی مناسب هم استفاده کنید.

قیمت دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره

همانگونه که در عنوان  قبلی اشاره شدف قیمتهای متفاوتی  برای خرید دستگاه ساعت زنی وجود دارد و با در نظر گرفتن همه موارد و جوانب که قید شد می توان نوع، مدل و برند آن را برگزید.
طبعا یک دستگاه  چهره ساخت سوپریمای کره جنوبی قیمت خیلی بالاتری نسبت به دستگاه حضور غیاب چینی دارد ولی باید توجیه اقتصادی دز تهیه آن را بررسی کرد و مد نظر قرار داد.

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره

قیمت  حضور غیاب  چهره نسبت به دیگر دستگاه های همان برند بالاتر است و تغییرات ارز و دلار مانع این شده است که بتوانیم لیست قیمت  را در سایتمان درج کنیم.

تاثیر نوع دستگاه ساعت زنی در هک دستگاه تشخیص چهره

اگر یک حضور غیاب غیاب تشخیص چهره بر مبنا پیشرفته ترین الگوریتم ها بتواند به احراز هویت بپردازد، مانع هر گونه هک می شود. دستگاه حضور غیاب چهره باید در  هر بار تایید چهره، بتواند اطلاعات یک شخص را به صورت کد و رمزنگاری شده (با احراز اولیه که ان هم به صورت کد در آمده است) مقایسه کند. که در این حالت به هیچ وجه  تخلفی صورت نمی گیرد.

دستگاه ساعت زن تشخیص چهره

معمولا هک کردن و تقلب در شرایطی به وجود می آید که یا دستگاه از طریق شبکه به اینترنت متصل باشد و یا  با دوربین یا اوپراتور نظارت نمی شود. اگر این ۲ حالت در شرکت یا سازمان شما وجود دارد و  احتمال هک  را احساس می کنید، پیشنهاد می دهیم که حتما از دستگاه هایی مثل برند سوپریما و یا ویردی استفاده کنید. در غیر این صورت دستگاه های چینی هم اکتفا می کند هر چند بسیاری از دستگاه های چینی که در بازار وجود دارد ، رفته رفته به سمت امنیت سازی  پیش می روند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید