مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت تمام قد امنیتی با شرایط فروش ویژه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت تمام قد برای اسناد طبقه بندی شدهگیت امنیتی برای خزانه بانکهاگیت امنیتی برای صندوق امانات بانکهاسیستم تمام قد امنیتی برای ورزشگاه هابرای زندان ها گیت تمام قد بی نظیر استبرای مراکز درمانی و آسایشگاه های اعصاب و روانانواع گیت تمام قد و مشخصات آنگیربکس گیت تمام قد بی کیفت !!گیت 2 راهرو و تک راهرو تمام قد برای چه مکان هایی مناسب است؟
گیت تمام قد

گیت تمام قد یا امنیتی برای تردد های مدیریت شده در ورزشگاه های سراسر کشور می باشد. گیت تمام قد با شرایط فروش ویژه ارائه می گردد.

گیت تمام قد برای اسناد طبقه بندی شده

برای مکان های نظامی، بانک اسناد دولتی، مراکز اطلاعاتی و…. خرید گیت تمام قد پیشنهاد می شود. مزایای استفاده از این سیستم کنترل تردد همانگونه که از نامش پیداست می تواند از کف ورودی تا سقف را کاملا پوشش دهد و کسی نتواند از آن عبور غیر مجاز داشته باشد.
در جریان آشنا ساختن شما با این محصول، به جنس و معماری آن بیشتر می پردازیم.

گیت تمام قد

گیت امنیتی برای خزانه بانکها

در بانکها، خزانه ها و همچنین صندوق اماناتی وجود دارد که افراد مورد نظر می توانند وارد آن شوند. گیت های امنیتی در این مکان ها هم مورد توجه است. استفاده از این گیتها به همراه دستگاه کنترل تردد چهره، اثر انگشتی، کارتی و کد خود به خوبی می تواند اجازه ورود افراد را با امنیت و کنترل بالا به خزانه یا صندوق امانات ایجاد نماید. اگر اکسس کنترل با امکان برنامه نویسی استفاده شود، می توان تایم ورود و خروج ها را مقرر نمود و با لاگ متنی به راحتی ثبت کرد.

گیت تمام قد

گیت امنیتی برای صندوق امانات بانکها

صندوق امانات بانکها محلی امن برای نگهداری ثروت و اندوخته های مردم یا شرکتها نظیر طلا، دلار، اشیاء ارزشمند و …. است. که در این مواقع باید ورودی آن کاملا امنیتی و ترددها برای افراد مجاز انجام پذیرد.
در این مواقع هم گیت تمام قد چاره ساز است و البته خرید اکسس کنترل برای مدیریت بیشتر دسترسی ها از ملزومات در این محل حساس به حساب می آید.
اگر وکیل یک فرد بخواهد از صندوق امانات استفاده کند هم می توان با این سیستم کنترل دسترسی، ورود وی تایید و به راحتی امنیت برقرار گردد.

گیت تمام قد

سیستم تمام قد امنیتی برای ورزشگاه ها

در هر کشوری که به هر بهانه ای تجمع صورت می گیرید باید رفت و آمدها مدیریت شود. حال چه از لحاظ سیاسی و چه اجتماعی نیاز به کنترل تردد است. استادیوم های ورزشی مکان هایی هستند که در آن انبوه جمعیت برای تماشای بازی های ورزشی، آنجا حاضر می شوند و ثبت ورود و خروج تماشاچیان به نظم کمک می کند.
در این مواقع استفاده از گیت امنیتی فوق العاده موثر است. از مزایای استفاده از این گیت می توان به:

  • جلوگیری از ضربه اقتصادی بدلیل ورود برخی از تماشاچیان بدون پرداخت بلیط
  • اجازه ورود فقط به افرادی  که مکان خود را جهت نشستن در صندلی تعیین کرده اند.
  • کاهش پرسنل جهت بازرسی و کنترل.
  • و …

گیت تمام قد

برای زندان ها گیت تمام قد بی نظیر است

بارها شنیده ایم که سارقین از ندامتگاه ها، هنگام انتقال به مکانی دیگر یا ورود و خروج گریخته اند. یا افرادی برای رهایی از زندان به زندان ورود پیدا کرده اند. بی شک در این محل ها سیستم کنترل تردد قدی، رفت و آمدها را به بالاترین حالت امن مبدل می سازد.
گیت ورود و خروجی تمام قد برای عبور و مرور زندان ها، مطلوب ترین نوع کنترل دسترسی خواهد بود. ولی حضور و اپراتور در کنار آن پیشنهاد می شود.

گیت تمام قد

برای مراکز درمانی و آسایشگاه های اعصاب و روان

آسایشگاه های اعصاب و روان مکانی است که نباید به بیماران آن اینگونه القا شود که در زندان هستند. آنها بیمارانی  هستند که نیاز به آرامش و فضای مناسب دارتد ولی بخشی در این مراکز در نظر گرفته شده است که درجه بیماری بیماران آن مکان بسیار بالا و بعضا با کنترل سخت روبرو می شود. برای همین، محلی مناسب جهت قرار دادن گیت امنیتی در نظر می گیرند تا مبدا فرد بیمار با خروج از آن مکان برای پرسنل و دیگر بیماران مشکل ساز باشد.
جنس گیت معمولا از استیل ضخیم است.

گیت تمام قد

انواع گیت تمام قد و مشخصات آن

برای خرید گیت عبور و مرور میله ای تمام قد باید  مواردی را در نظر داشته باشید (عرض  و ارتفاع راهرو ، بودجه، میزان ورود و خروج افراد، فرهنگ اجتماعی و  نوع مکان ) از این قبیل موارد است .
بطور کلی، گیت امنیتی تمام قد دارای  ۲ نوع یک راهرو و دو راهرو است. ابعاد درب نیاز به مطالعه و سفارش است چرا که ارتفاع آن باید تا سقف (که ارتفاع استاندارد سقف ۳٫۲۴ است) در نظر گرفته شود ولی استاندارد آن معمولا با ارتفاع ۲ متر و عرض نیم متر است.
گیت باید در هر چرخش فقط اجازه ورود یا خروج یک نفر را بدهد و  امکان ارتباط با سنسور های اثر انگشت، کارت و کد را داشته باشد.

گیت تمام قد

گیربکس گیت تمام قد بی کیفت !!

گیربکس (موتور) گیت باید نرم باشد و با هر دفعه چرخش، موجب ضربه زدن از پشت به فرد نشود. گیت برای فردی که گذر می کند آرامش و امنیت را ایجاد می کند نه نگرانی و استرس. نرم بودن و جنس مرغوب گیربکس نکاتی است که مشتریان خیلی به آن دقت نمی کنند و  گیت کنترل تردد ارزان را خریداری می کنند که به مرور زمانی کوتاه، از فراهم سازی آن پشیمان می شوند.

گیت ۲ راهرو و تک راهرو تمام قد برای چه مکان هایی مناسب است؟

بسته به مواردی، چون حجم عبور و مرور و نیاز به حضور اپراتور دارد. اگر مکان مانند صندوق امانات بانکها باشد و تردد زیاد صورت نگیرد، ورود و خروج کمی صورت می گیرد. در این موارد گیت تمام قد تک راهرو کفایت می کند. ولی در محل هایی که نیاز است ورود از یک درب و خروج از دربی دیگر انجام پذیرد، سیستم تردد تمام قد ۲ راهرو پیشنهاد می شود.

درجه عملکرد هوا در گیتهای تمام قد اصولا از ۳۰- تا ۶۰+ درجه است. و لزوما باید تحمل فشار ها را کاملا داشته باشد. IP55 به بالا از استانداردهای آن است.
اصولا گیتهای تمام قد، سنسور و چراغ ورود ممنوع هم دارند تا به این صورت مدیریت اپراتور با آن ها راحت تر باشد. مدیریت کنترل از راه دور هم قابلیت دیگر مرسوم آن به حساب می آید.
گیت تمام قد باید در زمان اضطراری امکان آزاد شدن رله، جهت خروج سریع را داشته باشد.

گیت تمام قد

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید