مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه حضور غیاب کارتی ارزان چه زمانی واز کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

همیشه دستگاه حضور غیاب کارتی ارزان نخریمخرید و فروش دستگاه حضور و غیاب با خدمات پس از فروشمعرفی دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان Timmey TFS70
دستگاه حضور غیاب کارتی ارزان

استفاده دستگاه حضورو غیاب و کنترل تردد مانند دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و یا تشخیص چهره باید بسته به محل و مکان مورد نظر تهیه و خریداری گردد.
هیچگاه فریب دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان و یا بلعکس گران قیمت را نخورید. در اینجا علاوه بر معرفی یک دستگاه حضور و غیاب، به راهنمایی و راه کار برای خرید دستگاه حضور و غیاب می پردازیم.

همیشه دستگاه حضور غیاب کارتی ارزان نخریم

گاهی شغل شما به گونه ایست که مثلا بجای خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و یا تشخیص چهره یک دستگاه حضور و غیاب کارتی خریداری کنید(شاید شغل شما بگونه ای است که نباید مشخصات بیومتریک از چهره تان در دستگاه حضور و غیاب ثبت گردد و همچنین در خصوص اثر انگشت می توان همین مورد را اشاره کنیم.) در این مواقع، دستگاه حضور و غیاب کارتی و یا کد می تواند مشکل را حل کند. این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه های حضور و غیاب معمولا با چند کاربری تولید می شوند. مثلا هم اثر انگشت هستند و هم کارتی. یا اینکه نقش دستگاه تشخیص چهره، کد کارت و یا اثر انگشت را با هم دارند، که این آیتم ها خود متفاوت هستند.
برای خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی مواردی دیگر مانند تعداد پرسنل،نوع کار، شرکت و… مهم است بسته به این موارد می توانید در خرید دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و یا با قیمت ارزان اقدام کنید.

خرید و فروش دستگاه حضور و غیاب با خدمات پس از فروش

مشتریان به محض اینکه دستگاه حضور و غیاب ارزان را می بینند، بلافاصله در صدد خرید آن اقدام می کنند. آنها در واقع همان دستگاه حضور و غیابی را می خرند که یک شرکت به قیمت بالاتری آن را عرضه می کند.
در واقع جنس و کیفیت یکی است ولی به نظر شما چرا تفاوت قیمتی وجود دارد؟
نکته مهم خدما ت پس از فروش، ضمانت، گارانتی و نصب دستگاه است. که به موجب آن مشتری دستگاه حضور وغیاب را با اطمینان خاطر خریداری می کند. طبیعتا هر دستگاه حضورغیاب با کیفیت بالا هم که باشد در آن احتمال نقص وجود دارد.که در ضورت خدمات پس از فروش حل آن بعهده شرکت عرضه کننده است.

معرفی دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان Timmey TFS70

این دستگاه هم حضور و غیاب است و هم بدلیل داشتن خروجی رله می تواند به گیت کنترل تردد ، دربهای ورود و خروج و اتوماتیک و همچنین به انواع گیت خودرو و راهبند متصل شود.
شناسایی کاربر در دستگاه حضور و غیاب Timmey TFS70 از طریق کارت، اثر انگشت و کد است، که موارد استفاده این دستگاه چینی در اماکن مختلف را بیشتر کرده است. صفحه نمایش این دستگاه ۲ اینچ است.

دستگاه حضور غیاب کارتی ارزان

کابل Wagand در این دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان موجب سهولت اتصال به رایانه گردیده است. دیگر ارتباطات این دستگاه از طریق TCP/IP-USB-RS232 می باشد.
حداکثر سرعت شناسایی در یک ثانیه، ظرفیت کارت ۳هزار نفر، ثبت تردد ۱۰۰هزار تردد وظرفیت اثر انگشت ۳۰۰۰ اثر انگشت در دستگاه حضور و غیاب کارتی Timmey TFS70 این دستگاه را از دید مشتریان محبوب کرده است.

دستگاه حضور غیاب کارتی ارزان
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید