مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت ورود و خروج شهربازی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اتوماسیون شهربازی چه کاربردهایی دارد؟استفاده از گیت ورود و خروج در شهربازیبهترین گیت برای شهربازی
گیت ورود و خروج

اتوماسیون شهربازی باید سیستمی جامع و کامل برای مدیریت کامل و آسان باشد. گیت ورود و خروج شهربازی از اجزای اصلی این اتوماسیون محسوب می گردد.

اتوماسیون شهربازی چه کاربردهایی دارد؟

با استفاده از این اتوماسیون، می توان همه موارد مربوط به مدیریت امور مشتریان شهربازی را انجام داد. این موارد شامل خرید و رزرو بلیط، استفاده از خدمات شهربازی مانند رستوران، اجازه ورود به هر بازی توسط گیت ورود و خروج و … هستند. پیش از این در رابطه با وب کیوسک شهربازی صحبت کردیم که می توان با استفاده از آن برای تهیه، رزرو، پرداخت و پرینت بلیط و یا شارژ کارت شهربازی اقدام کرد.
تاکنون بلیط های شهربازی به صورت کارت کاغذی یا فیش پرینتر حرارتی صادر می شد. که احتمال آسیب دیدن و یا مفقود شدن آن وجود داشت. ولی با تهیه کارت های RFID و شارژ آن به راحتی می توان از بازی های شهر بازی استفاده کرد.

گیت ورود و خروج

استفاده از گیت ورود و خروج در شهربازی

با قرار دادن کارت شهربازی بر روی گیت ورود و خروج در پیش ورودی هر بازی، فرد مجوز ورود به آن بازی و وسیله بازی را خواهد داشت. از طرفی اگر شارژ کارت تمام شد می توان خیلی سریع از طریق اپلیکیشن موبایلی یا وب کیوسک دیجیتال، نسبت به شارژ کارت اقدام کرد.
اگر برای فردی، قیمت بازی ها نیمه بها و یا سهمیه ای باشد، می توان سریال کارت را به دستگاه معرفی کرد. استفاده از هر کارت اصولا برای یک نفر و در پیک زمانی نیم ساعت غیر فعال می گردد.

گیت ورود و خروج

بهترین گیت برای شهربازی

بهترین گیت ورود و خروج برای شهربازی، گیت میله ای اهرمی است، تا با هر چرخش گیت، بلافاصله گیت قفل شود. این قفل شدن مانع ورود نفر بعدی می گردد تا زمانی که فرد بعد، کارت خود را روی گیت قرار داده و گیت باز شود.
در پایان به راحتی گزارش کامل و جامعی از تعداد استفاده کنندگان از هر بازی، تعداد جمعیت در هر روز، هفته و یا ماه مشخص می گردد.
با وجود اتوماسیون شهربازی، پرسنل آن به راحتی و بدون دغدغه، مدیریت خوبی را انجام می دهند. صف ها منظم است و صف خرید بلیط تقریبا حذف می شود.

گیت ورود و خروج

مجموعه ترددبان ارائه دهنده انواع گیت ورود و خروج شهربازی است. می توانید برای تجهیز و مدرن کردن شهربازی های شهر خود و همچنین ایجاد اتوماسیون شهربازی با ما در تماس باشید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید