مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت توزیع گیت کنترل تردد تمام قد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چه گیت کنترل ترددی برای معلولین مناسب است؟عرضه بی واسطه گیت کنترل تردد تمام قد

گیت کنترل تردد تمام قد از جمله دستگاه هایی می باشد که برای کنترل افراد برای وارد شدن به مکان هایی خاص مانند فرودگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت همچنین به توزیع انواع گیت کنترل ترددهای دیگر شامل: گیت میله ای، گیت شیشه ای، گیت مترویی، گیت باشگاهی، گیت تمام قد، گیت گردان فعالیت دارد. از طریق توزیع این محصول با کیفیت به صورت عمده، متقاضیان امکانات امنیتی زیادی برای مکان مورد نظر فراهم می کنند.

 

چه گیت کنترل ترددی برای معلولین مناسب است؟

از آنجایی که معلولین نیز مثل سایر افراد در مکانهایی مانند فرودگاهها و… تردد میکنند لازم است از گیت هایی استفاده شود که معلولین بتوانند به راحتی تردد کنند. به نظر می رسد که گیت کنترل تردد سویینگ مناسب ترین و بهترین گیت کنترل تردد مختص معلولین و افراد سالمند است.

این نوع گیت که به عنوان گیت کنترل تردد ویلچر رو شناخته می شود شرایطی برای تمامی معلولین فراهم کرده است که به راحتی بتوانند از این محصول استفاده کنند. عملکرد این محصول به گونه ای است که هوشمند عمل می کند و نیازی به وارسی بدنی این افراد نمی باشد و این افراد به راحتی در مکان های مختلف می توانند تردد کنند.

این نوع گیت ها قادر هستند که در فاصله یک متری هویت افراد را شناسایی کنند و اگر کسی از لحاظ هویتی مشکل داشته باشد این دستگاه به راحتی آن را شناسایی می کند. سرعت عملی که این نوع گیت ها به همراه دارند نیز سبب شده است که خیلی از مکان ها از این نوع گیت بهره مند شوند و به سفارش این محصول از تولید کنندگان بپردازند.

عرضه بی واسطه گیت کنترل تردد تمام قد

تولید کنندگان انواع گیت، به تولید این محصول در انواع مختلف می پردازند. متقاضیان باید با توجه به محل مورد نظر خود محصول خود را انتخاب کنند. تولیدکنندگان انواع گیت ها، به تولید گیت های کنترل تردد تمام قد می پردازند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و مناسب برای بسیاری از مکان ها می باشد.

یکی از مزایای گیت کنترل تردد تمام قد این امکان را برای مکان هایی مانند فروشگاه ها فراهم می کند تا با استفاده از این محصول بتوانند به راحتی مشتریان زیادی را پذیرش کنند. تولید کنندگان این محصول همچنین به فروش گیت کنترل تردد شهربازی نیز می پردازند تا افرادی که در شهربازی فعالیت می کنند نیز بتوانند مشتریان زیادی داشته باشند.

یکی از مزایای عرضه ی بی واسطه این محصول آن است که افرادی که در شهربازی فعالیت می کنند می توانند در زمان کمی افراد زیادی را به داخل شهربازی پذیرش کنند‌. یکی از مزایای انواع گیت ها این است که از سرعت بالا و سنسور های قوی برخوردارند و به سرعت می توانند هویت افراد را به خوبی شناسایی کنند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید