مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه ساعت زنی zkteco ازنمایندگی بخریم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

آیا همیشه دستگاه ساعت زنی zkteco مدل چند کاره آن مفید است؟قابلیتهایی که کمپانی zk در سیستمهای حضور غیاب خود گذاشته استبا معروف ترین دستگاه های برند zk آشنا شویم
دستگاه ساعت زنی zkteco

دستگاه ساعت زنی zkteco در انواع مختلف تولید می شود و در هر شرایط می تواند از یک مدل آن استفاده کرد. کیفیت و قیمت مناسب این  کمپانی می تواند دلیلی برا تقاضای زیاد دستگاه این شرکت باشد.

آیا همیشه دستگاه ساعت زنی zkteco مدل چند کاره آن مفید است؟

مشتریان همیشه سعی می کنند دستگاهی خریداری کنند که بتواند قابلیتهایی از جمله چهره، اثر انگشت، کد و کارت را در دستگاه خود داشته باشند اما خیلی از این امکانات ممکن است در طول استفاده از دستگاه بی کاربرد باشدو شاید هیچ گاه  از آن استفاده نشود و یا به واسطه قرار گرفتن آن ماژول در دستگاه موجب حجیم شدن آن و اشغال فضا شده باشد.پس باید سعی شود دستگاه حضور غیابی خریداری شود که اشتفاده از امکانات بیهوده در آن وجود نداشته باشد. ولی اگر این امکانات هزینه  زیادی در بر نمی گیرد و یا در آینده قرار است از آن استفاده شود، دلیلی بر عدم خرید آن وجود ندارد.

قابلیتهایی که کمپانی zk در سیستمهای حضور غیاب خود گذاشته است

همانگونه که گفتیم این شرکت تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت، کد، کارت، بعنوان عملکرد در ورودو خروج در دستگاه های خود قرار داده است. ولی آپش نهایی دیگر نظری خروجی رله برای اتصال به درب ها و مدیریت آن، خروجی ویگند برای اتصال به بردهای uhf  و تگها و خروجی های معمول برای اتصال به شبکه و… از نمونه امکانات این سیستمها محسوب می شود.
قطعات به کار رفته در سیستمهای zk  بروز هستند و به دلیل اینکه خیلی از شرکتهای عرضه کننده نرم افزار های حضور و غیاب در کنار محصولات خود یک یا چند دستگاه این شرکت را عرضه می کنند، ارتباط گیری با بیشتر نرم افزار های موجود در بازار فراهم است.

دستگاه ساعت زنی zkteco

با معروف ترین دستگاه های برند zk آشنا شویم

در بازار هر شرکت فروش دستگاه حضور غیاب  چند نمونه از این برند را در کنار دستگاه های خود می فروشد و از آن پشتیبانی می کند معمولا گارانتی این دستگاه ها ۱ سال و ۵سال هم خدمات پس از فروش دارد.

 

دستگاه ساعت زنی zkteco

از معروفترین این دستگاه ها می توان به  حضور غیاب  zk302   اشاره کرد ولی دستگاهی دیگر با عنوان فینگر ۵۰۱ وجود دارد که  در هر شرکتی نامگذاری های مختلفی شده  است.
zk  علاوه بر دستگاه حضور  غیاب اماناتی دیگر مانند دستگیره هایی با قابلیت بیومتریکی، کارتی  و کد، گیت ورود و خروج، گیت فلزیاب، و …. هم دارد که می توانید جهت تهیه آن اقدام نمایید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید