مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

راهنمای خرید وب کیوسک لمسی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

وب کیوسک لمسی  و مدل های آنبخش های مختلف وب کیوسک لمسیوب کیوسک لمسی  معلولین و جانبازانوب کیوسک از نظر نوع استفاده
وب کیوسک لمسی

فروشنده وب کیوسک لمسی در کشور با عرضه مطلوب ترین کاربردها برای رستوران، وب کیوسک تامین اجتماعی نوبت دهی بانک نوبت دهی بیمارستان با ابعاد و اندازه های متفاوت.

وب کیوسک لمسی  و مدل های آن

وب کیوسک لمسی در مدل کلی از لحاظ ظاهری ایستاده و دیواری  است. هر دو نهایتا  یک هدف را طی می کنند ، و  می توان ابعادشان را تغییر داد دلیل استفاده از مدل دیواری و ایستاده هم مهم است که معمولا بعد از دیدن  ما از محیط مشتری نظر می دهیم ولی گاهی هم سلیقه ایست.

وب کیوسک لمسی

وب کیوسک لمسی را می توان در رنگ های مختلف هم تولید کرد یعنی  با دیدن فضا  رنگی انتخاب می شود که متناسب  است یا تلفیق رنگ کیوسک با فضا  برای مشتری تاثیر گزار است و شاید اصلا تضاد رنگی و کنتراست بهتر باشد که این با نظر خواهی مشتری و تیم ترددبان اعمال می شود.

بخش های مختلف وب کیوسک لمسی

بطور کلی کیوسک ها شامل بخش های زیر هستند:

  • اتاقک (کابین کوچک)
  • مانیتور لمسی
  • کامپیوتر
  • فضا و بستر ایجاد شده برای وسایل جانبی

این بخش ها در پروژه های مختلف تغییر می کند مثلا  برای کاربرد  نمایشگر در لابی باید مانیتور وب کیوسک از ۵۰ اینچ به بالا باشد یا برای رستوران ابعاد مانیتور لازم است ۲۰ تا ۴۰ اینچ در نظر گرفته شود تا دسترسی به همه بخش های صفحه لمسی مقدور باشد.

اگر کابین وب کیوسک فقط برای  وب کیوسک رستوران در نظر گرفته شود یا بعنوان کیوسک  نوبت دهی  بیمارستان ، دیگر نیازی نیست فضای کابین بزرگ باشد ولی برای کارخانه ها کابین بزرگی که بتوان برای استفاده از قطعات جانبی که هدفش کنترل کیفیت محصول یا است، دستور دادن به  دستگاه های خط تولید کارخانه و … است در نظر می گیرند.

لازمه تعبیه فضا در کابین، سفارشی سازی است یعنی بایدابعاد قطعات جانبی و یک نمونه از آنها  به کارخانه تولید وب کیوسک بیاورند تا مطابق آن آماده سازی انجام پذیرد.

وب کیوسک لمسی  معلولین و جانبازان

کمتر مشتریانی هستند که این مسئله را در نظر می گیرند یعنی برای افرادی که با ویلچر یا عصا  دارند تمهیداتی را صورت می دهند مثلا پروژه ای برای معلولین بود که جلوی و کنار وب کیوسک میلیه استیل قرار دادیم تا افراد بتوانند آن را بعنوان کمکی نگاه دارند و بانگه داشتن آنان تعادل بهتری را حفظ کنند و بتوانند راحت تر از وب کیوسک استفاده نمایند یا برای افراد با ویلچر  هم مانیتوری با ارتفاع کم به طوری طراحی کردیم که معلول محترم  راحت  با آنکار کند و صندلی ویلچر  نتواندمانعی شود که دست شخص به مانیتور نرسد.

وب کیوسک لمسی

وب کیوسک از نظر نوع استفاده

نوع استفاده اینجا منظور کاربردهای گوناگونش است یعنی یک کیوسک برای بلیط سینما ، یکی برای نوبت دهی  یکی  جنبه آموزش یا راهنما دارد  که اینها همه بر می گردد به نرم افزار طراحی شده توسط تیم ترددبان. ما می توانیم بخش هایی از وب کیوسک را به درخواست مشتری تغییراتی جزئی دهیم و گاهی هم می توانیم آن را به سفارش ویژه مشتری طراحی کنیم که طراحی نرم افزار وب کیوسک اصولا زمان بر خواهد بود و شامل هزینه بیشتری هم می شود.

قطعات جانبی نظیر :  بارکدخوان، فیش پرینتر   qrcod وب کم بلوتوث و…هستند که در هر پروژه مورد استفاده خود را دارد برای همین لازم است راهنمایی صورت پذیرد تا هر قطعه چانبی یا هر وب کیوسکی خریداری نکنید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید