مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا کارتخوان اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی هوشمند طراحی شده است؟ قابلیت استعلام در اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی هوشمند کی پد در اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی چه تاثیری دارد؟ امنیت روانی در اسکنر های مجهز به کی پد سنسور اسکنر اثر انگشت با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟ کاربرد اسکنر اثر انگشت کاربرد اسکنر اثر انگشت 10 انگشتی با تک انگشتی دلیل بزرگ بودن بودن سطح صفحه سنسور در اسکنر اثر انگشت g10 اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی، دفترخانه،گمرک،کنترل تردد همیشه مشتریان سئوال می کنند که اسکنر اثر انگشت به چه قیمتی خریداری کنیم؟
اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی

پس از قرار دادن مشخصات اسکنر ایرانی ۳۰۰+Combo ( اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی و… ) در سایت،  بسیاری از مشتریان و متقاضیان  مکررا در خصوص اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه یا اسکنرهای مجهز به کارتخوان و کی پد دار سئوال می پرسیدند.
تیم ترددبان برخود وظیقه می داند جهت اطلاع بیشتر در مورد این دستگاه اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی هوشمند  یا دستگاه های  مشابه، به شرح بیشتر آنها بپردازد تا برای خرید اسکنر اثر انگشت ایرانی و یا خارجی راحت تر تصمیم بگیرید.

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی

چرا کارتخوان اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی هوشمند طراحی شده است؟

در اینجا لازم است اول به کاربرد کارت هوشمند و رابطه آن با اسکنر اثر انگشت بپردازیم. در شرح  اسکنر اثر انگشت ۳۰۰+Combo ( اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی )  به جزئیاتی چون استعلام پرداختیم.
در واقع  اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی در مرزها، بانکها پلیس +۱۰، پیشخوان های دولت و هر مکانی که نیاز است هویت فرد مشخص شود مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی

قابلیت استعلام در اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی هوشمند

شما برای  اخذ کارت ملی هوشمند انگشت نگاری شده اید. این اثر انگشت در کارت ملی هوشمند شما ثبت گردیده است.
در مکان های مورد نیاز، شما برای استعلام، پس از قرار دادن کارت ملی در اسکنر ها اثر انگشت مجهز به کارتخوان و سپس ثبت انگشت، دستگاه اسکنر اثر انگشت به تشخیص هویت فرد و مقایسه با اثر انگشت ذخیره شده در کارت  می پردازد.

کی پد در اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی چه تاثیری دارد؟

حتما  برای خرید کالا یا خرید مواد خوراکی  به فروشگاه ها رفته اید بعد از انتخاب و خرید جنس نوبت به پرداخت هزینه آن است.

در صورت پرداخت با کارت بانکی اگر رمز را از شما سئوال کنند و توسط اپراتور صندوق این عمل صورت گیرد، یقینا با احتیاط و آرام رمز خود را بازگو خواهید نمود.ولی در صورت قرار دادن کی پد در مقابل شما صندوق دار  درخواست می کند تا رمز خود را وارد کنید.
بسیاری ازفروشنده ها این موضوع را اصلا اهمیت نمی دهند و مسئله ای ساده در ذهن خود تلقی می کنند. در حالی که موجودی کارت بانکی مشتری می تواند تمام سرمایه او محسوب گردد.

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی

امنیت روانی در اسکنر های مجهز به کی پد


در اسکنر اثر انگشت، کی پد چنین کاربردی دارد. در واقع هنگام  قرار دادن کارت  شناسایی یا کارت هویت، متصدی از ما درخواست رمز می کند.
در برخی از اسکنر های اثر انگشت مانند  اسکنر اثر انگشت ایرانی ۳۰۰+Combo که تصویر آن را در بالا می بینید یک کی پد با کیفیت و استاندارد طراحی شده است.در واقع اسکنر های اثر انگشت کی پد دار قابلیت ایجاد فضای امن و آرام  را تاکید می کنند. علاوه بر این کی پد قابلیت کنترل تردد و ثبت عبور و مرور پرسنل را فراهم می کند.

سنسور اسکنر اثر انگشت با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

اصل یک اسکنر اثر انگشت سنسور آناست چرا که بدون کارتخوان و کی پد هم می توانیم  کاربرد اسکنر اثر انگشت را تعریف کنیم.
اسکنر اثر انگشت باید خیلی راحت به  تشخیص بافت زنده از بافت تقلبی و مصنوعی بپردازد که به تکنولوژی LFD شهرت دارد.
بعضا دیده شده افرادی به منظور جعل بافت اثر انگشت، بافتی مصنوعی روی انگشتان خود قرار می دهند واوایل این امکان تشخیص فراهم نبود ولی خیلی سریع و ظرف مدت کمی راه اندازی اسکنرهای اثر انگشت دlfd این قابلیت فراهم گردید. در حال حاضر همه اسکنرهای اثر انگشت که در بازار تولید و طراحی می شود این اصل در آنها رعایت می شود ولی اگر به هر دلیلی خواستید اسکنر اثر انگشت دسته دوم (که ما پیشنهاد نمی کنیم) خریداری کنید حتما در اماکن  حساس قابلیت LFD  در آن اسکنر اثر انگشت حتما مد نظر قرار گیرد.

کاربرد اسکنر اثر انگشت

اسکنر های اثر انگشت  بسیار اهمیت دارد چراکه هویت افراد در این اسکنرها به راحتی احراز می گردد. تکنولوژی  تشخیص  اثر انگشت در این اسکنر ها به قدری پیشرفت داشته است که   پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک  کارت های شناسایی چون کارت ملی، گذرنامه و ویزاها هم جای خود را به  شناسایی از طریق اثر انگشت دهند.  در حال حاضر اسکنر اثر انگشت سوپریما مدل g10 وجود دارد که  از آن برای احراز هویت در مرزها استفاده می شود.  یکی از   دغدغه های ما در سفر این است که مبادا کارت شناسایی یا گذرنامه خود را گم کنیم و  یا سرقت شود. این قابلیت در آینده ای نزدیک سرعت  کار را بسیار ارتقا می بخشد.
معمولا اسکنرها را برای شناسایی و یا ثبت تاییدیه در اماکنی چون پلیس الکترونیک قضائی، پیشخوان دولت، محل های کنترل تردد، دفاتر اسناد رسمی، پلیس +۱۰ استفاده می کنند.

کاربرد اسکنر اثر انگشت ۱۰ انگشتی با تک انگشتی



اسکنر ها  بسته به کاربرد و کارکرد  آنان  نیز تقسیم بندی می شوند  بطور مثلا اسکنر اثر انگشت suprema مدل BioMini یک اسکنر تک انگشتی محسوب می شود که از آن بعنوان امضا و معمولا تایید استفاده می گردد.
اسکنر اثر انگشت ایرانی ۳۰۰+Combo نیز  برای همین منظور در دفتر خانه ها و مکانی که نیاز حساسی  به انگشت نگاری از کلیه انگشتها ندارد استفاده می شد.

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی
دلیل بزرگ بودن بودن سطح صفحه سنسور در اسکنر اثر انگشت g10

برخی از اسکنرهای اثر انگشت دارای صفحه سنسور بسیار بزرگی هستند به گونه ای که ۴ انگشت را می توان با هم روی آن قرار داد تا اسکن انجام گیرد. همچنین حالت دیگر این اسکنر اثر انگشت حالت ۲ شصت دست است. از نمونه این نوع اسکنر می توان به اسکنر اثر انگشت g10  اشاره نمود که ابعاد سنسور آن ۸۹*۸۰ میلیمتر است.

مدل های دیگر  اثر انگشت در این اسکنر  تک انگشت دورانی و تک انگشت تخت است که با این حالتها می توان دریافت که اسکنرها با سنسورهای وسیع  حرفه ای تر هستند والبته برای پیشخوان ها و مراکزی که ارباب رجوع زیادی دارد استفاده می شود تا به  صرفه جویی زمان هنگام اسکن انگشت هم کمک کند.

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی

اسکنر اثر انگشت برای کارت ملی، دفترخانه،گمرک،کنترل تردد

خوب تا اینجا خیلی عامیانه سعی کردیم نکات موثر برای تصمیم گیری شما در خرید اسکنر اثر انگشت مورد نیازتان را شرح دهیم.

همیشه مشتریان سئوال می کنند که اسکنر اثر انگشت به چه قیمتی خریداری کنیم؟

در اینجا تاکید می کنیم اولا کیفیت مهمترین حرف را در خرید اسکنر می زند. حال اسکنر اثر انگشت ایرانی باشد یا خارجی. ولی بستگی به میزان استفاده شما هم در این خصوص دارد.
بطور مثال شاید در محلی باشید که در روز فقط یک یا ۲ بار  نیاز به استفاده از اسکنر اثر انگشت دارید. و یا بلعکس.
شاید برای استفاده  موردی و محدود از اسکنر نیاز به اسکنر اثر انگشت g10 هم باشد و شاید برای استفاده مکرر از اسکنر در یک روز به اسکنر اثر انگشت bio mini combo  نیا داشته باشید  پس در این موارد باید هنگام  خرید دقت عمل کنید. البته در صورت تماس با تیم ترددبان به راهنمایی بیشتر در این خصوص خواهیم پرداخت.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید