مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اسکنر اثر انگشت و پد امضاء کارتخوان ملی فروش ویژه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اسکنر اثر انگشت و پد امضا کارتخوان ملی در راستای امنیت سازیاسکنر اثر انگشت و پد امضا کارتخوان ملی و صرفه اقتصادی آنمعرفی اسکنر combo+300s با امکانات مفیدبا مشخصات اسکنر comboplus300s آشنا شویماسکنر اثر انگشت و پد امضاء مجهز به کارتخوان ملی را کجا استفاده کنیم؟
اسکنر اثر انگشت و پد امضاء

فروش ویژه اسکنر اثر انگشت پد امضا به همراه کارتخوان ملی با  قیمت مصوب  آغاز گردید.

اسکنر اثر انگشت و پد امضا کارتخوان ملی در راستای امنیت سازی

احراز هویت در عصر حاضر به صورت سیستمی امن انجام می گیرد، به گونه ای که حتی برخی از احراز هویت ها به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد . ولی در برخی از موارد لازم است این اقدام مهم حضوری باشد . این اقدام به گونه ای ارتقاء یافته که حتی در موارد حضوری،کنترل فرد  و تایید یا عدم تایید هویت او از طریق مشخصات بیومتریک مانند چهره یا  اثر انگشت به صورت دیجیتالی، صورت می گیرد. حتی سیاست paperless در احراز هویت به گونه ای در حال گسترش است که امضاء هم به صورت دیجیتال و از طریق پد امضا انجام می گیرد. و مقایسه آن با امضاء جعلی هوشمند می باشد.

اسکنر اثر انگشت و پد امضا کارتخوان ملی و صرفه اقتصادی آن

در آینده نزدیک همه احراز هویتهای چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری  یا از این طریق انجام می گیرد یا از طریق هوش مصنوعی و تشخیص چهره.
دستگاه هایی هستند که  در امر احراز هویت چند کاره عمل می کنند. مثلا دارای اسکنر اثر انگشت و پد امضا، کارتخوان ملی می باشند و می توانند نقش به سزایی در امر امنیت سازی ایفا کنند.

اسکنر اثر انگشت و پد امضاء
این قابلیت ها بسیار صرفه اقتصادی دارد چرا که در صورت خرید پد امضا  کارتخوان و حسگر اثر انگشت به صورت مجزا  باید مبلغ خیلی بالایی پرداخت کنید. ضمن اینکه هاب usp  جهت اتصال به کامپیوتر نیاز خواهد بود. ارتباط سازی با سامانه های مختلف هم از طریق یک دستگاه متمرکزتر و معقول تر خواهد بود تا اینکه بخواهیم چند دستگاه متفرق را با یکدیگر و نهایتا با سامانه مرتبط کنیم.

معرفی اسکنر combo+300s با امکانات مفید

این دستگاه دارای سنسور سوپریمای کره جنوبی، پد امضای هوشمند با امکان شناسایی امضاء تقلبی از واقعی(با مقایسه امضا و فشار قلم بر روی صفحه) و کارتخوان ملی است  دستگاه تولید ملی و یک اسکنر اثر انگشت ایرانی است و به دلیل قابلیت های تخصصی در حسگر انگشتی ساخت کمپانی سوپریما که مجهز به  LFD است،  سنسور اثر انگشت آن، از این برند استفاده شده است و اتفاقا جدیدترین کلاس و سری آن یعنی   bio mini slim2  می باشد.

 

ارتباط گیری بین اسکنر و کارتخوان و سپس تاییدیه از سوی ثبت احوال کمتر از ۱ یا ۲ ثانیه بیشتر زمان نمی برد.

شما حتی اگر یک یا ۲ عملکرد احراز هویت (مثلا پد امضا و اسکنر اثر انگشت) را نیاز دارید، باز پیشنهاد می شود سعی در خرید این دستگاه چندکاره نمایید چراکه دیر یا زود به دیگر قابلیتهای آن نیاز خواهید داشت.

اسکنر اثر انگشت و پد امضاء

با مشخصات اسکنر comboplus300s آشنا شویم

این دستگاه  یک  سیستم بومی و تولید داخلی محسوب می شود که به همین دلیل خدمات و پشتیبانی آن خیلی سریع انجام می گیرد این سخت افزار دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. به دلیل اینکه این اسکنر منبع تغذیه اش از طریق usp می باشد، متاثر از نوسان برق نمی شود.در ادامه مشخصات فنی این دستگاه را  به صورت خلاصه ملاحظه می کنید.

اسکنر اثر انگشت و پد امضاء

اسکنر اثر انگشت و پد امضاء مجهز به کارتخوان ملی را کجا استفاده کنیم؟

در ایران این دستگاه در بسیاری از بانکها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در مراکزی که نیاز به تایید معتبر امضا و نیاز به سندی محکم است، combo+300s پرکاربرد می باشد. در گمرک مرزی، کلینیک های زیبایی، بیمارستانها، مکان هایی که دریافت سهمیه و یا دریافت ادوات کاری، نظامی و….  این سیستم بی نظیر است.

اسکنر اثر انگشت و پد امضاء

اگر در حرفه و کار شما کمبود دستگاه اسکنر اثر انگشت مذکور احساس می شود، می توانید با ما تماس بگیرید تا به شما ارائه راهکار  و پیشنهاد بدهیم.

در کل پیشنهاد ما اسکنر اثر انگشت سوپریما و اسکنر اثر انگشت ویردی می باشد

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید