مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه دستگاه گیت ورود و خروج دانشگاه با۱۵ سال تجربه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تفاوتهای گوناگون گیت تردد از لحاظ قیمتچه نکاتی در گیت کنترل تردد دانشگاه وجود دارد؟از گیت تردد مجهز به اکسس کنترل سوپریما چه توقعهایی می رود؟
دستگاه گیت ورود و خروج

دستگاه ورود و خروج دانشگاه به قیمت مناسب مطابق کیفیت، جنس بکارگیری شده در گیت کیفیت موتور و درب قیمت گیت کنترل تردد شرکت عادلانه و مهمتر کیفیتش مناسب است.

تفاوتهای گوناگون گیت تردد از لحاظ قیمت

در شرکتهای تولید کننده این حوزه موجب شده تا بیشتر به رصد و جستجو بپردازید. که این مسئله اطلاعات شما را هم در خصوص سیستم تردد افزایش می دهد. شما با رفتن به کارخانه تولید گیت کنترل تردد پرده از ادعاهای مختلف فروشنده‌ ها و دلالان گیت کنترل تردد برداشته می شود. که گاها شاید حرفهای آنان صحیح و از روی دلسوزی هم باشد.

 

 دستگاه گیت ورود و خروج

چه نکاتی در گیت کنترل تردد دانشگاه وجود دارد؟

در دانشگاه ها معمولا ورودی خانم ها از آقایون جدا است.گیت نصب شده‌ در هر بخش باید به اکسس کنترل کارتی چهره اثر انگشت و…. مجهز باشد. نکته مهم اینکه نوع ریدر خیلی در کیفیت کار تاثیر می گذارد. مثلا اگر از اکسس برند سوپریمای کره جنوبی استفاده می کنید بدانید تا حد قابل قبولی پیروز میدانید هر چند قیمت اکسس کنترل سوپریما بالاتر از دستگاه های چینی است ولی گویی ساخته شده است برای محل های پررفت و آمد چون دانشگاه یا اینکه برای نصب بر روی *گیت کنترل تردد خوابگاه*

از گیت تردد مجهز به اکسس کنترل سوپریما چه توقعهایی می رود؟

حال هزینه چند برابری نسبت به اکسس کنترل چینی کرده اید دلایلی. وجود دارد که قیمت دستگاه به نسبت مدل چینی چند برابر شده است که. به آن اشاره می کنیم :

۱-مجهز بودن به تشخیص چهره و اثر انگشت واقعی از تقلبی با تکنولوژی LFDو یا deplearning

۲-امکان ثبت مشخصات منحصر به فرد ( بیومتریک) دانشجویان از طریق عکس ۳*۴ اگر جمعیت دانشجویان یک دانشگاه زیاد باشد. مثلا ۶.۰۰۰ نفر باشد، طبیعتاً نمیتوان برای ثبت اولیه اطلاعات چهره و یا اثر انگشت آنان، فراخوان شوند تا تک تک آنان اقدام به ثبت چهره کنند. ولی سیستم های سوپریما این شرایط را دارد که بتواند عکس دانشجویان را به یک باره در دستگاه ذخیره کند، و هر بار عکس باچهره واقعی فرد چک می شود. این موضوع واقعا حیرت انگیز است چون اگر عکسی شبیه فرد باشد هم تشخیص می دهد که اجازه ورود ندارد. و تنها عکس واقعی که به دستگاه سوپریما معرفی شده است تایید خواهد شد.

۳_حافظه بسیار بالا : ذخیره مشخصات دانشجویان به تعداد ۶.۰۰۰؛نفر برای دستگاه چینی ، آن را با هنگ کردن متوالی مواجه خواهد کرد یا اینکه اصلا این دستگاه ها قدرت و امکان ذخیره این تعداد دانشجو را ندارد اما در دستگاه های برند سوپریما یا اکسس کنترل ویردی این مقدار رقمی نیست و حتی می تواند اندازه ۱۰۰٫۰۰۰ نفر را ذخیره کند و حافظه ترددی به میزان ۱میلیون تردد یا بیشتر را هم ثبت کند.

۴_ مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک (IP) و همچنین مقاومت در برابر ضربه (IK) از استانداردهای سوپریما است که آی.پی در همه دستگاه ها لحاظ گردیده وعلاوه بر ‌IK که بطور ویژه ای در دستگاه کنترل تردد bio station 3. بطور تخصصی کار شده است، در دستگاه های تولید آخر خود هم چنین قابلیتی صورت پذیرفته است.

 دستگاه گیت ورود و خروج

نرم افزاری که سوپریما طراحی کرده است نرم افزار bio star کار شرکت کره ای سوپریما است. بایواستار می تواند به صورت مانیتورینگ یا موبایل اپ تعداد افراد حاضر در دانشگاه، خوابگاه و مجموعه های مرتبط را گزارش کند یا اگر متوجه شدیم فرد از دانشگاه اخراج شده یا شخص دیگری تازه ثبت نام دانشگاه کرده است ، از همان موبایل یا کامپیوتر می توان به حذف فرد یا اضافه کردن شخص دیگری اقدام کنیم. می توانیم برای ورود وخروج دانشجویان پیامک به آنان یا اولیایشان ارسال شود. انواع گیت تردد دانشجویی برای دانشجویان گیت کنترل تردد میله ای یا گیت کنترل تردد شیشه ای استفاده می شود. همچنین همیشه برای دانشجویان یک گیت با نام *گیت vip* در کنار دیگر گیتها قرار می دهند کم هم برای دانشجویان ویلچری و معلول. است و هم برای گذر دادن تجهیزات استفاده می گردد

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید