مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه گیت تردد باشگاهی

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

استفاده از گیت کنترل تردد در باشگاهقیمت انواع گیت تردد باشگاهی

با رواج باشگاه های ورزشی و استقبال زیاد ورزش کاران از این محیط اختصاصی ورزش، مدیریت دستی ورود افراد مجاز و جلو گیری از عدم ورود افراد غیر مجاز بسیار مشکل شده و مدیران باشگاه ها به سراغ دستگاه گیت تردد باشگاهی می روند که این فرایند را به صورت خودکار انجام می دهد. مجموعه ما به عنوان یکی از برترین شرکت های عرضه کننده گیت تردد باشگاهی در کشور بوده و آماده همکاری با باشگاه ها و تامین نیاز آن ها می باشد.

شرکت عرضه گیت تردد باشگاهی

استفاده از گیت کنترل تردد در باشگاه

استفاده از گیت کنترل تردد در باشگاه البته گیت تردد محدود به باشگاه ورزشی نبوده و حتما نمونه آن را در سایر اماکن عمومی مانند ورودی ایستگاه های مترو دیده اید. نحوه کار گیت کنترل تردد ورودی به این صورت می باشد که در حالت پیش فرض امکان عبور از آن وجود نداشته و لازم است شخص توسط یکی از متد های احراز هویت، شناسایی و اجازه ورود وی تایید گردد. این احراز هویت توسط روش های متفاوتی مانند اسکن چهره، اسکن اثر انگشت و کارت های RFID صورت می پذیرد که انتخاب روش به نظر مدیر مجموعه و باشگاه بستگی دارد.

مزیت استفاده از گیت کنترل تردد این است که علاوه بر تسهیل فرایند بررسی حق اشتراک اعضای باشگاه ورزشی، این فرایند به صورت خودکار انجام شده و مدیر باشگاه با اعضا به صورت رو در رو در ارتباط نیست تا در برابر درخواست های اجازه ورود بدون تمدید حق عضویت قرار گیرد که نتیجه آن جلوگیری از زیان های مادی باشگاه می باشد.

تنوع روش های احراز هویت از دیگر مزایای دستگاه گیت کنترل ورودی است و مدیر مجموعه یا باشگاه ورزشکار می تواند هر یک از روش ها را بر اساس سادگی کار، هزینه و یا طبق نظر مشتری پیاده سازی نموده که این ویژگی سبب افزایش رضایت مندی مشتری شده که در نهایت، افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

به عنوان آخرین مزیت دستگاه گیت کنترل ورودی می توان به این مساله اشاره کرد که با انجام خودکار احراز هویت، مدیر باشگاه ورزشی می تواند آمار جامع و دقیقی از میزان ورود و خروج مشتریان خود در دوره های زمانی مختلف داشته باشد که فرایند حسابداری و آنالیز سود را تا حد زیادی بهبود و تسریع می بخشد.

قیمت انواع گیت تردد باشگاهی

قیمت انواع گیت تردد باشگاهی مجموعه ما ارائه دهنده انواع گیت تردد باشگاهی از جمله گیت کنترل تردد خورشیدی و معمولی با کیفیت و دوام و استحکام بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب و رقابتی بوده و محصولات متنوع خود را در سراسر کشور توزیع می نماید.

قیمت هر کدام از دستگاه های گیت تردد باشگاهی بر اساس جنس بدنه، ظرفیت کنترل تردد در هر ساعت و تعداد روش های احراز هویت تعیین شده و بر اساس نیاز و سفارش مشتریان عزیز قابل تغییر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات قیمت محصولات خواهشمند است با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید