مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین گیت کنترل تردد میله ای

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

نحوه عملکرد گیت کنترل تردد میله ایمراکز عرضه گیت کنترل تردد میله ای

انواع گیت کنترل تردد میله ای، دارای مدل های بسیار متنوعی هستند که امکان استفاده از آنها را در محیط های متفاوتی مانند فروشگاه های زنجیره ای، باشگاه های ورزشی، مراکز عمومی ارائه کننده خدمات و موارد دیگری از این دست به وجود می آورد. فروش بهترین گیت کنترل تردد در قالب عرضه مدل های متنوعی مانند گیت یک اهرمی تا سه اهرمی انجام می پذیرد. به همین واسطه نیز هر کدام از مصرف‌ کنندگان وابسته به نیاز خود می توانند مدل دلخواه خود را از طریق این واحد فروش تهیه کنند.

فروش بهترین گیت کنترل تردد میله ای

نحوه عملکرد گیت کنترل تردد میله ای

نحوه عملکرد گیت کنترل تردد میله ای گیت کنترل تردد میله ای یکی از محصولات پر مصرف در بسیاری از شهرها و کلانشهرها محسوب می گردد. این محصول را می توان برای شمارش تعداد افرادی که به محیط مد نظر ما وارد و یا از آن خارج شده اند مورد استفاده قرار داد. اما نحوه عملکرد این گیت ها فراتر از شمارش تعداد افراد ورودی و خروجی می باشد، چرا که برخی از امکانات مانند موارد زیر نیز بر روی آن وجود دارد که بهره وری آن را در حد قابل توجهی افزایش می‌ دهد.

  • نحوه شمارش افراد: میله های موجود بر روی گیت تردد، به گونه ای طراحی شده اند که با گذر هر شخص در جهت موافق یا مخالف، در زاویه خاص حرکت پیدا می کنند و عبور فرد را به ثبت می رسانند. همچنین باید گفت این دستگاه ها از دقت شمارش بسیار بالایی برخوردار هستند و امکان بروز خطا در آنها نزدیک به صفر می باشد.
  • سایر ویژگی ها: این گیت ها امکان استفاده به صورت مداوم و بدون وقفه را دارا می باشند. از این رو برای مکان هایی که از تردد بسیار بالایی برخوردار است نیز می توان از این محصول استفاده کرد. همچنین گیت های تردد میله ای، دارای بدنه بسیار مستحکم هستند که امکان استفاده طولانی مدت از آن را فراهم می آورد.
    از طرفی ال ای دی های راهنما نیز بر روی این دستگاه ها وجود دارد که جهت عبور و مرور را برای عابران مشخص می کند.

مراکز عرضه گیت کنترل تردد میله ای

مراکز عرضه گیت کنترل تردد میله ای امروز استفاده از گیت تردد میله ای در بسیاری از مکان های پر رفت و آمد یکی از روش‌ های موثر در پیشگیری از خطاهای انسانی به شمار می رود. از این رو می‌توان گفت این محصول را برای مکان های مختلفی مانند ایستگاه های مترو (که البته برای این مکان گیت کنترل تردد مترویی نیز استفاده زیادی میشود)، واحدهای عرضه و فروش کالا، نمایشگاه های عمومی، انواع فضاهای ورزشی و سینما و موارد دیگری از این دست می توان استفاده نمود.
همچنین مرکز عرضه گیت کنترل تردد، با ارائه محصولاتی مانند گیت کنترل تردد تمام قد و گیت کنترل تردد اداری، امکان دسترسی به بهترین نوع این محصولات را برای چنین فضاهایی نیز به وجود آورده است.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید