مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه گیت تردد میله ای

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

از انواع گیت کنترل تردد چه می دانید؟فروشندگان معتبر انواع گیت تردد میله ای

گیت تردد میله ای وسیله ای کاربردی برای کنترل ورود و خروج افراد در سازمان های دولتی، مراکز تجاری و انواع فروشگاه ها است. این نوع گیت ها از نظر شکل ظاهری، کیفیت، کارآیی و حتی قیمت انواع مختلفی دارند که متناسب با نوع فعالیت باید مدل های مناسب انتخاب شوند. اگر برای خرید این محصولات با چالش هایی مانند عدم شناخت مرکز عرضه و نمایندگی های فروش مواجه هستید با ما همراه شوید تا بهترین برندها را معرفی کنیم.

مرکز عرضه گیت تردد میله ای

از انواع گیت کنترل تردد چه می دانید؟

از انواع گیت کنترل تردد چه می دانید؟ طی سال های اخیر نظارت بر روی تردد و رفت و آمد افراد در مکان های عمومی و خصوصی به وسیله گیت های تردد صورت می گیرد. به عنوان مثال در ایستگاه مترو، سالن های ورزشی و ارگان های دولتی نصب گیت تردد میله ای اهمیت زیادی در عدم استفاده از نیروی کار و امکان نظارت دقیق بر رفت و آمد دارد.

این نوع گیت ها ترکیبی بی نظیر از تجهیزات الکترونیکی و همچنین قطعات مکانیکی هستند که به سیستم مدیریت و نظارت ساختمان نصب می شوند. انواع گیت تردد از نظر نوع کارآیی و تکنولوژی تولیدی انواع و مدل های مختلفی را شامل می شوند که سه نمونه از پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • گیت کنترل تردد اسلایدی: مدل های شیشه ای و ساده را در بر می گیرند که دارای سرعت پاسخ دهی بالا بوده و عمدتاً در مراکزی مانند مترو نصب می شوند.
  • گیت کنترل تردد کشویی پره ای: دارای پایه های فلزی بسیار محکم بوده و حرکت درب های آن به صورت بالا و پایین یا بالعکس صورت می گیرد. از این نوع گیت ها در فرودگاه ها استفاده می کنند.
  • گیت کنترل تردد گردان: از نمونه های پرطرفدار در مراکز تجاری است که ترکیبی از شیشه و پایه های فولادی یا آلومینیومی را تشکیل می دهند. یک میله مرکزی و سه باله شیشه ای با زاویه های ۱۲۰ درجه، ترکیبات اصلی این نوع گیت را تشکیل داده اند.

فروشندگان معتبر انواع گیت تردد میله ای

فروشندگان معتبر انواع گیت تردد میله ای

از آنجایی که مدیران مراکز مختلف اهمیت زیادی به کنترل ورودی و خروجی شرکت ها می دهند و از سوی دیگر به دنبال کاهش هزینه ها و عدم بکارگیری نیروی انسانی هستند، شاهد افزایش میزان تقاضا برای خرید انواع گیت تردد هستیم.

انتخاب گیت های تردد میله ای باید متناسب با نوع واحد و محل نصب آنها صورت گیرد. برای این منظور بررسی ویژگی های تخصصی و تکنولوژی تولیدی این تجهیزات حائز اهمیت است. تنوع تولید و نوسان قیمت ها از چالش های بسیار مهم در فرآیند انتخاب انواع گیت هستند که باید برای رفع آنها از خدمات شرکت های فروش و نمایندگان تخصصی بهره مند شوید.

نمایندگان و فروشندگان آنلاین این مرکز به صورت حرفه ای انواع جدیدترین گیت کنترل تردد مراکز امنیتی، تجاری، اداری، ورزشی و … را با قیمت های تولیدی و خدمات پس از فروش در اختیار خریداران عمده و فعالین بازار قرار می دهند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید