مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

وب کیوسک کافی شاپ با نرم افزار تخصصی بخریم

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

معرفی بخش های مختلف وب کیوسک کافی شاپعملکرد نرم افزار وب کیوسک کافی شاپسخت افزار وب کیوسک کافی شاپتفاوت وب کیوسک کافی شاپ با دیگر وب کیوسکها

فروش تخصصی وب کیوسک کافی شاپ در سراسر کشور به همراه آموزش کامل و نصب و راه اندازی  خدمات پس از فروش

 

معرفی بخش های مختلف وب کیوسک کافی شاپ

وب کیوسک کافی شاپ می تواند   عامل اصلی مدیریت  محصولات، مواد اولیه، کارمندان و مشتری باشد. و باید به آن به دید فراتر از یک نیروی انسانی نگاه کنیم. شاید در نگاه  اول و یا ماه اولی که این سیستم هوشمند را خریداری کردیم،  خودمان را سرزنش کنیم که چرا چنین هزینه ای  کرده ایم.  در حالی که به مرور متوجه می شویم این دستگاه  موجب جذب مشتریان زیاد تری می شود و نیرویی که قرار است ماهیانه حقوق و دستمزد ی بگیرد  برای ما توجیه ندارد، حذف می شود.

 

وب کیوسک کافی شاپ

بخش های وب کیوسک  به صورت اجمالی شامل نرم افزار و سخت افزار است که نرم افزار چون روحی که در جسم است به وب کیوسک دستور می دهد و در واقع به آن (سخت افزار) معنا داده است .

عملکرد نرم افزار وب کیوسک کافی شاپ

این بخش توسط طراحان زبده و کارکشته تیم ما صورت پدیرفته است. مدیر کافی شاپ با قرار دادن  عکس محصولات خود در نرم افزار کافی شاپ موجب می شود که مشتریانش علاوه بر انتخاب آنچه می خواهند  قیمت  و شناسنامه محصول را هم ببینند.

منظور از شناسنامه محصول، مواد اولیه و میزان هر کدام ، کالری، وجه تسمیه نام مناسب و نامناسب برای کدام رده یا افراد و….. است.

گرافیک نرم افزار و رنگ بندی آن می تواند مناسب با فضای کافی شاپ یاشد.در نهایت جمع قیمت و پرداخت آن توسط مشتری به صدور فیش نهایی منجر می شود که اگر در آشپزخانه کافی شاپ پرینتر باشد، چاپ هر سفارش به صورت جدا انجام گیرد و به نوعی ارتباط مستقیم با آشپزخانه نیروی انسانی دیگری را حذف نماید .

سخت افزار وب کیوسک کافی شاپ

سخت افزار وب کیوسک در کافی شاپ شامل بخش هایی چون مانیتور،فیش پرینتر، صفحه کلید اعداد، کامپیوتر ، و… است پوز بانکی  هم از سخت افزار های جانبی است که بعدا می توان آن را الحاق نمود.

وب کیوسک کافی شاپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابعاد مانیتور وب کیوسک کافی شاپ لازم است بین ۲۰ تا ۴۰ اینچ باشد کمتر یا بیشتر آن برای مشتری خیلی جذاب نیست
فیش پرینتر هم یکی برای دستگاه که بصورت اینترنال و یکی هم در  آشپزخانه به صورت اکسترنال یا فیش پرینتر حرارتی ۸ سانتیمتری رومیزی استفاده می گردد.

مشخصات کامپیوتر داخلی آن هم طبق نرم افزار و نیاز نرم افزار  لحاظ می گردد.

قیمت وب کیوسک مطابق سفارش و انواع آن که دیواری یاایستاده باشد، صنعتی یا غیر صنعتی باشد، کانفیگ آن ، و یا اینچ  مانیتورش  و مهمتر از همه کیفیت آن در نظر گرفته می شود.

تفاوت وب کیوسک کافی شاپ با دیگر وب کیوسکها

تفاوت وب کیوسک کافی شاپ  با دیگر وب کیوسکها در سخت افزار و نرم افزار آن است از نظر سخت افزاری و مقاومت  آنچه باید در بدنه وب کیوسک  کافی شاپ استفاده شود، قابل قیاس با وب کیوسک صنعتی نیست  چرا که در وب کیوسک صنعتی باید از بدنه ای مستحکم استفاده نمودتا گرد و غبارهای ناشی از کارخانه و یا رطوبتها به وب کیوسک آسیب نزند در حالی که در کافی شاپ این مشکلات وجود ندارد.

یا اینکه  طراحی و دیزاین در کافی شاپ می تواند با ئیده پردازیی صورت گیرد که مطابق نام و شکل کافی شاپ طراحی شود . گاهی طرح آن از یک بستنی یا شکل معجون الگو می گیرد یا رنگ  و طرح آن شبیه چوب جنگل است. اینها ئیده ها و درخواست مشتریان است.
در کل وب کیوسک می تواند اشتیاق مشتری را به کافی شاپ شما زیاد کند. انتخاب نوع خوراکی توسط مشتری خیلی جذاب است و موجب اطمینان بیشتر به مراجعین کافی شاپ شما  خواهد شد.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید