مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

وب کیوسک چیست؟ و چرا از آن استفاده می کنیم؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

پاسخ به سئوال وب کیوسک چیستوب کیوسک کجا کاربرد دارد؟
وب کیوسک چیست؟

پاسخ به سئوال وب کیوسک چیست

حوصله تان را سر نبریم و خیلی سریع به پاسخ سئوال وب کیوسک چیست بپردازیم. در واقع وب کیوسک کامپیوتری است که کار کردن با آن راحت است. راحت تر از یک خود پرداز بانکی یا کشلس. نرم افزار و دسترسی به قسمت‌های مختلف آن را از  خوب  و صریح و ساده طراحی کرده اند.

کار کردن با هدف نظم و ترتیب و مدیریت نیروی انسانی از مزیت‌های استفاده از وب کیوسک است. در واقع وب کیوسک کابینی است مجهز به مانیتور و کامپیوتر داخلی که قطعاتی مانند صفحه کلید ها فیش پرینتر ها بارکدخوان و کارت خوان و… در این دستگاه به کار کردن سریع با آن کمک کرده است.

وب کیوسک کجا کاربرد دارد؟

جایی سراغ نداریم که وب کیوسک در آن بیکار باشد از مرکز درمان و بیمارستان ها و زایشگاه بگیر  و تالار ها و ورزشگاه ها رستوران تا آرامستان ها، این دستگاه ها کاربرد دارند. هر اقدامی که به موجب آن سرعت کار را بالا می برد را می توان از وب کیوسک خواست هر اقدامی که در جهت مدیریت نیروی کار دخیل باشد در وب کیوسک استفاده دیده می شود. دلایل عدم خرید وب کیوسک مراجعین با اطلاع از قیمت وب کیوسک گاهی به کل از خرید آن انصراف می دهند. آنان ابتدا فقط برای کلاس کاری آن را می خواستند که  این اشتباه در هدف گذاری خرید وب کیوسک است.

وب کیوسک چیست؟

تهیه وب کیوسک برای اینکه یک پول اضافیی کنار داریم اشتباه محض است و اتفاقا برای خریداری آن باید بودجه را به هر قیمتی که است تامین کنیم .

  • اگر رستورانتان رو به ورشکستگی است وب کیوسک بخرید.
  • اگر ارباب رجوع تان بخاطر صف های شلوغ که برایش ایجاد شده تمرکز کار کردن از دستش خارج شده است، وب کیوسک بخرید.
  • اگر در بلیط فروش مترو صف طولانیی ایجاد شده یقینا اقدام به تهیه آن نمایید.وب کیوسک تخصصی برای هر مکان ما مثال هایی که در متن قبلی زدیم به چند مورد استفاده کیوسک اشاره کردیم. کیوسک در بحث آموزش در مهد کودک مدرسه و دانشگاه یا در بحث رزرو غذا در بحث صنعت یا در زمینه راهنمایی موثر است. در اماکن مذهبی اخیرا خیلی وب کیوسک می بینم چون آموزش های مذهبی، احکام یا پرداخت فطریه و خمس و زکات و کمک به و فقرا از این روش انجام می گیرد. خلاقیت و استفاده از وب کیوسک نیازمند مشاوره بیشتر است که معمولا نیاز به یک یا چند جلسه خواهد بود.

     


    وب کیوسک در مکان های نظامی کنترل کیفیت تجهیزات نظامی، آموزش های نظامی، مدیریت عملیات ها اطلاع رسانی های عمومی ، رزروغذای نیروهای مسلح هم با کیوسک دانجام می گیرد. هزینه ای که بابت وب کیوسک صرف کرده اید اصلا با کاربردهای وب کیوسک قابل مقایسه نیست و می شود بگوییم این مبلغ ناچیز است. به گونه ای دیگر بخواهیم بگوییم وب کیوسک در کاستن هزینه ها نقش اصلی را دارد.گاهی  از وب کیوسک بعنوان دستگاه حضور غیاب هم استفاده میشود امیدواریم در این مقاله به این سئوال که وب کیوسک چیست پاسخ داده باشیم.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید