مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد غدیر فروش در سطح کشور

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

قیمت های اکسس کنترل  سوپریما برای گیت کنترل تردد غدیراستفاده از دستگاه حضور و غیاب طرح و پردازش غدیر بر روی گیت کنترل ترددعرضه گیت کنترل تردد غدیر تولید ملی
گیت کنترل تردد غدیر

فروش گیت کنترل تردد غدیر  با برند اکتوئل  ترکیه  به همراه اکسس کنترل سوپریما  آن را به بهترین دستگاه کنترل تردد قوی در ایران مبدل ساخته است.

قیمت های اکسس کنترل  سوپریما برای گیت کنترل تردد غدیر

معمولا  برای گیت کنترل تردد غدیر دستگاه با کیفیت کمپانی کره ای سوپریما را قرار می دهند. چرا که با هزینه قابل توجهیی که برای گیت ورودو خروج کرده اید، منطقی است تا بهترین اکسس کنترل را برای آن در نظر بگیرید وگرنه  هر دستگاه ریدری که تنها خروجی رله داشته باشد می توان روی گیت عبور و مرو نصب کرد. و در عوض هر کار خراب کاری راحت رخ خواهد داد.

گیت کنترل تردد غدیر

به اعتقاد ما استفاده از اکسس کنترل چینی  بی کیفیت بر روی گیت، موجب حیف شدن  چنین سیستم گران قیمتی می شود و تقلب در تردد را ممکن می سازد. در واقع با خرید گیت کنترل تردد مرغوب، این انتخاب اکسس است که در امنیت سازی آن موثر خواهد بود

در اکسس کنترل های سوپریما چهره و اثر انگشت مانند دستگاه چینی تشخیص  داده نمی شود. و در واقع هوشمندسازی شده است که به صورت سه بعدی در خود ذخیره کرده یا اثر انگشت خلاف واقع را از واقعی شناسایی می کند.

 

گیت کنترل تردد غدیر
پس تا اینجا متوجه شدیم تشخیص اینکهچه کسی باید از گذرگاه تردد  عبور کند و چه کسی نه با ریدر است و بهترین آن برند سوپریمای کره جنوبی است چرا که  خطا در آن ناممکن است. این بخش در قیمت گیت ورود و خروج تاثیر گزار بوده است.

استفاده از دستگاه حضور و غیاب طرح و پردازش غدیر بر روی گیت کنترل تردد

دستگاه حضور و غیاب  اگر روی گیت نصب شود  علاوه بر مانیتور کردن و ثبت هر تردد، می توان بعنوان محاسبه حقوق و دستمزد هم در نظر گرفت و این خارق العاده است چراکه  در اوج تردد صبح که هر فردی می تواند غیر قانونی رفت و آمد داشته باشد ،ممانعت از  ورود فرد خاطی ناممکن می گردد.

 

گیت کنترل تردد غدیر

این هم بدانید در دستگاه اکسس کنترل و حضور غیاب سوپریما می شود ساعتهایی که رفتن به شرکت توسط پرسنل خاص ممنوع است را با تنظیم روی دستگاه از طریق موبایل  مانیتورینگ یا مدیرعامل، مسدودسازی نماید.

پایه استیل روی گیت قطعه مهمی است که معمولا بصورت جانبی استفاده می گردد. این بخش معمولا برای دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره استفاده می گردد. و سرعت را در تشخسص بالا می برد البت برای گیت با قابلیت اثر انشت هم می توان استفاده نمود با این تفاوت که پایه آن کوتاه تر است اندازه استنادارد پایه استیل روی گیت برای مدل اثر انگشت کد و یا کارت  ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر  و برای تشخیص چهره۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر می باشد. ولی این ابعاد ممکن است به دلیل ارتفاع گیت تغییر های جزدیی هم داشته باشد.

گیت کنترل تردد غدیر

عرضه گیت کنترل تردد غدیر تولید ملی

علاوه بر اینکه گیت کنترل تردد اکتوئل ترکیه با قابلیت های نصب در فضای باز و بسته و مدل های شیشه ای و میله ای سه شاخه و تمام قد بعنوان نمایندگی رسمی عرضه می گردد، گیت کنترل تردد ایرانی هم  توسط این مجموعه ارائه می گردد تا پک محصولات قویی به مشتریان محترم عرضه گردد.

این اقدام رضایت مشتریان حامی تولید ملی را در پی داشته است.

گیت کنترل تردد غدیر
جدا از این تنها قصد ندرایم  به هر نحو گیت کنترل تردد  تولید ملی  بفروشیم؛ بلکه کیبفت بالای آن و عدم تخصیص مبلغ گمرک به گیتهای تولید داخلی منجر به این شده که قیمت این گیتها مناسب باشد.

شما می توانید گیت طرح و پردازش غدیر به همراه پشتیبانی مناسب از ما خریداری نمایید. به دلیل عدم حضور پرسنل در تایمهای خارج کاری  در هر زمان می توانید با شماره همراه درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید